HS; Neljä tavismiestä näyttää millaista tyhjässä tarpomista Tinder on jos ei näytä hyvältä: "Mieltä syödään pala kerrallaan"
https://www.hs.fi/lifestyle/art-2000012246575.html
Silti nämä miehet palaavat äppeihin kerta toisensa jälkeen, koska ne ovat edelleen yleisin tapa jolla alle 40-vuotiaat ihmiset pariutuvat tai löytävät lyhytaikaista seuraa.
"Olen kuitenkin siitä onnellisessa asemassa, että saan yhden mätsin muutaman päivän sisään. Useimmat saavat yhden kuussa tai nolla. Peli on äärimmäisen raaka, ihmismieli syödään elävältä."
Kommentit (907)
Vierailija kirjoitti:
Muistakaa, että miehen tulee tehdä aloite.
Missä tämä on määrätty ? Vuosikymmenet naimisissa miehen kanssa , jonka halusin ja otin haluamani. Jos en olisi tehnyt aloitetta niin tuskin olisimme päätyneet yhteen. Tiedoksi , mies ei pannut vastaan, päinvastoin. Lisäksi päädyimme ensimmäisellä kerralla sänkyyn joten se siitäkin.
ohi aiheen, ihmettelen mille vuosisadalle ( nuoret ) naiset ovat kirjoittamattomine treffi/ tapailu sääntöineen vajonneet. Ei se kirpaise kuin kerran jos tulee torjutuksi, ei siihen kuole.
Jos ennen vanhaan olisi ollut Tinder, niin juopoille, väkivaltaisille, peliongelmaisille ja kaiken maailman pettäjä-sovinisti-sosiopaattimiehillekin olisi satanut mätsejä.
Enää ei sada, koska naisilla on omat rahat ja saavat määrätä itse omasta elämästään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä tämä on määrätty ? Vuosikymmenet naimisissa miehen kanssa , jonka halusin ja otin haluamani. Jos en olisi tehnyt aloitetta niin tuskin olisimme päätyneet yhteen. Tiedoksi , mies ei pannut vastaan, päinvastoin. Lisäksi päädyimme ensimmäisellä kerralla sänkyyn joten se siitäkin.
ohi aiheen, ihmettelen mille vuosisadalle ( nuoret ) naiset ovat kirjoittamattomine treffi/ tapailu sääntöineen vajonneet. Ei se kirpaise kuin kerran jos tulee torjutuksi, ei siihen kuole.
Tämä on hyvä neuvo. Kannattaa ottaa käyttöön.
Yllättävän usein elämässä saa mitä pyytää. Mutta se jättää pyytäjälle myös vastuun miettiä mitä oikeasti haluaa, ja mitä oikeasti tarvitsee.
Nuokin artikkelin miehet olisi ihan poimiitavissa. Ongelmana on että kukaan ei oikein halua poimia. Ja jos haluaa niin voi olka että tarkoitusperät on väärät ja tulee ongelmia.
Onko nämä hikikainalot harkinneet elämän elämistä ihan oikeassa maailmassa? Pois sieltä Tinderistä ja ihmisten pariin. Harrastukset, kaveripiiri, kotibileet, ravintolat jne., sieltä se kumppani löytyy. Elämästä.
Vierailija kirjoitti:
Edelleen syy ei ole heidän ulkonäössään, koska ihan normaalin näköisiä joiden kanssa varmasti moni nainen menisi mielellään kahville, jos persoona ja kemiat kohtaa. Ongelma on se, että SUURIN OSA DEITTIAPPIEN KÄYTTÄJISTÄ ON MIEHIÄ. Kysyntä ja tarjonta eivät kohtaa, naisia ei ole tarpeeksi noissa sovelluksissa. Miehet hukkuvat massaan.
Ei oikein pidä paikkaansa. Mä joskus kokeilin feikata naista ja pyyhin miehiä niin kauan että he loppuivat 160 km säteeltä ei miehiä aivan kauheasti enempää ollut kuin naisiakaan. Sanotaanko näin että mies pihtiputaalta ei saa loppumaan tinderissä naisia 160km säteeltä jos käyttää sitä niin että aina mätsin tultua katsoo sen loppuun asti ennenkuin siirtyy seuraavaan. Olen itse vähän samanlaisilta mestoilta isompaan kaupunkiin yli 100km. Liityin tinderiin joskus elokuussa, nyt on kohta 200 mätsiä. Naisten määrä ei ole ongelma, heitä on todella paljon ja todella hyviä, itse en ainakaan ehdi kaikkia tavata. Lisäksi haastavaa on tavata kolmen pienen lapsen yksinhuoltajia joilla 1 vkl kuukauteen lapsivapaata. Kysyy aika paljon hermoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ongelman juurisyy lienee se vanha totuus, että hetero mies tuntee vetoa n. 90% ikäluokkansa ( tai nuorempiin) naisista.
Naiset taas pitää ehkä 10% kaikista miehistä viehättävinä. Ja ikäryhmäkin on kapeampi. Makueroja toki on, mutta silti harva mies osuu naisen tullaan yleensä.
Eikä se pelkkä seksuaalinen kipinä edes riitä siihen että asiasta jotain tulisi, niin syntyyhän siitä ristiriitoja.
Kohderyhmärajaus olisi suurimmalle osalle miehistä hyväksi. En tarkoita riman laskua, vaan lähinnä sen kikkelin unohtamista suunnan näyttäjänä. Kun se sojottaa lähtökohtaisest myös vääriin suuntiin.
Naisetkin tosi painottaa liikaakin sitä tunnetta mihin pipari vetää koska se on heille niin harvinaista. Puhutaan kipinästä ja kemiasta mutta pipari niissä monesti puhuu
Nää siis omia havaintojani.
Ja Koska tämä kerää niin paljon alapeukkuja, niin ootteko naiset koskaan ihastuneet ns. Väärään tyyppiin ihan selvästi? Mutta silti seuranneet sitä tunnetta?
Mistä se mystinen vetovoima teidän mielestänne on tullut? Ei tarkoita ulkonäköä vaan onko se tuntunut teistä, seksuaaliselta?
Miehiltä en kysy, koska joo. Todennäköisesti on.
Ei, se ei ole seksuaalista. Seksuaalinen vetovoima on eri asia.
Tämä. Itse tunnistan useammankinlaisia eri vetovoimia, eri syitä tuntea halua olla toisen lähellä. Niitä voi tuntea yhdessä tai erikseen ja eri yhdistelminä, mukaanluettuna se seksuaalinen vetovoima.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan ollut Tinderissä, joten omakohtaista kokemusta sovelluksesta ei ole. Silti minun on vaikea ymmärtää, että miksi siellä roikutaan, kun seuraa ei löydy ja tulee vain mielipahaksi?
Eikö se miesten ja naistenkin suhde siellä ole jotain 80/20 ja tuossa naisten osuudessa luonnollisesti botit ja ammattilaiset mukana. Ihan loogisesti ajatellen kyseinen sovellus on miehelle hyvin epätodennäköinen paikka löytää seuraa.
Euroopassa Tinderin sukupuolijakauma on miltei täydellinen 50/50. Muualla maailmassa se on n. 75-25.
https://www.enterpriseappstoday.com/stats/tinder-statistics.html
Okei, kiitos tiedosta. En silti ymmärrä miksi sieltä pitää yrittää etsiä seuraa, kun on jo kokemus siitä, ettei sieltä sellaista tunnu löytyvän.
Koska seuran löytäminen sieltä on silti näillekin miehille 100x todennäköisempää kuin jostain "lenkkipolulta tai baarista".
Oman kokemuksen mukaan baarista löytää kyllä paljon helpommin ja ns tasokkaampaa seuraa kuin tinderistä. Itse olen varmaan miehenä sieltä paremmasta päästä kun saan tinderissäkin sen 2-3 tykkäystä/viikko. Mutta eihän noista tinder jutuista treffeille saakka etene kuin pieni osa, lisäksi osa tykkäyksistä tulee sellaisilta jotka ei ole sopivia itselleni. Toki tuolta lenkkipolulta nyt tuskin juuri kukaan löytää seuraa tai ainakaan itsellä ei tulisi mieleen alkaa häiritsemään kenenkään lenkkiä.
Et kovin hyvä ole. Mä olen elämäni aikana treffaillut varmasti 150 eri naisen kanssa, olen harrastanut seksiä yli puolien heistä kanssa. En ole koskaan ketään naista tavannut baareista enkä lenkkipoluilta. Jo 20 vuotta sitten lehti-ilmoitusten, erilaisten deitti sivustojen, nykyään tinderistä löytyy. Joka ikinen päivä tulee tinderissä mätsi, viikonloppuna voi tulla 10 mätsiä illassa. Viime viikolla treffailin 2 naista, edellisellä 2, tällä viikolla on treffit, seuraavallakin, vaikka kuinka paljon kunhan aikataulut sopii. Jos tinderistä ei löydy seuraa, kannattaa pysähtyä miettimään vähän itseensä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan ollut Tinderissä, joten omakohtaista kokemusta sovelluksesta ei ole. Silti minun on vaikea ymmärtää, että miksi siellä roikutaan, kun seuraa ei löydy ja tulee vain mielipahaksi?
Eikö se miesten ja naistenkin suhde siellä ole jotain 80/20 ja tuossa naisten osuudessa luonnollisesti botit ja ammattilaiset mukana. Ihan loogisesti ajatellen kyseinen sovellus on miehelle hyvin epätodennäköinen paikka löytää seuraa.
Euroopassa Tinderin sukupuolijakauma on miltei täydellinen 50/50. Muualla maailmassa se on n. 75-25.
https://www.enterpriseappstoday.com/stats/tinder-statistics.html
Okei, kiitos tiedosta. En silti ymmärrä miksi sieltä pitää yrittää etsiä seuraa, kun on jo kokemus siitä, ettei sieltä sellaista tunnu löytyvän.
Koska seuran löytäminen sieltä on silti näillekin miehille 100x todennäköisempää kuin jostain "lenkkipolulta tai baarista".
Oman kokemuksen mukaan baarista löytää kyllä paljon helpommin ja ns tasokkaampaa seuraa kuin tinderistä. Itse olen varmaan miehenä sieltä paremmasta päästä kun saan tinderissäkin sen 2-3 tykkäystä/viikko. Mutta eihän noista tinder jutuista treffeille saakka etene kuin pieni osa, lisäksi osa tykkäyksistä tulee sellaisilta jotka ei ole sopivia itselleni. Toki tuolta lenkkipolulta nyt tuskin juuri kukaan löytää seuraa tai ainakaan itsellä ei tulisi mieleen alkaa häiritsemään kenenkään lenkkiä.
Et kovin hyvä ole. Mä olen elämäni aikana treffaillut varmasti 150 eri naisen kanssa, olen harrastanut seksiä yli puolien heistä kanssa. En ole koskaan ketään naista tavannut baareista enkä lenkkipoluilta. Jo 20 vuotta sitten lehti-ilmoitusten, erilaisten deitti sivustojen, nykyään tinderistä löytyy. Joka ikinen päivä tulee tinderissä mätsi, viikonloppuna voi tulla 10 mätsiä illassa. Viime viikolla treffailin 2 naista, edellisellä 2, tällä viikolla on treffit, seuraavallakin, vaikka kuinka paljon kunhan aikataulut sopii. Jos tinderistä ei löydy seuraa, kannattaa pysähtyä miettimään vähän itseensä.
Minusta tuo toinen kuulostaa paljon paremmalta vaihtoehdolta kuin sinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ongelma ei ole se, että tulisi torjutuksi vaan se, ettei tule. Se, että on miehen mielestä "ihan ok" ja hukkaa tähän kuukausia tai jopa vuosia kunnes asia kirkastuu ja mies lopulta myöntää saman asian.
Mies voi esimerkksi haluta "edetä hitaasti" ja seurustelu kestää ja kestää eikä suvullekaan esitellä kun vasta puolen vuoden tai vuoden päästä. Lapsia ei oikein haluta eikä muuttaa yhteen eikä yhteistä lainaa. Kaverit ajaa aina ohi jne.
Kun mies tekee aloitteen on ero selvä.
Aloitteita tekemällä nainen saa vain vätysmiehen. Se on pahempaa kuin pakit, joita miehet ei juuri anna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ongelman juurisyy lienee se vanha totuus, että hetero mies tuntee vetoa n. 90% ikäluokkansa ( tai nuorempiin) naisista.
Naiset taas pitää ehkä 10% kaikista miehistä viehättävinä. Ja ikäryhmäkin on kapeampi. Makueroja toki on, mutta silti harva mies osuu naisen tullaan yleensä.
Eikä se pelkkä seksuaalinen kipinä edes riitä siihen että asiasta jotain tulisi, niin syntyyhän siitä ristiriitoja.
Kohderyhmärajaus olisi suurimmalle osalle miehistä hyväksi. En tarkoita riman laskua, vaan lähinnä sen kikkelin unohtamista suunnan näyttäjänä. Kun se sojottaa lähtökohtaisest myös vääriin suuntiin.
Naisetkin tosi painottaa liikaakin sitä tunnetta mihin pipari vetää koska se on heille niin harvinaista. Puhutaan kipinästä ja kemiasta mutta pipari niissä monesti puhuu
Ja Koska tämä kerää niin paljon alapeukkuja, niin ootteko naiset koskaan ihastuneet ns. Väärään tyyppiin ihan selvästi? Mutta silti seuranneet sitä tunnetta?
Mistä se mystinen vetovoima teidän mielestänne on tullut? Ei tarkoita ulkonäköä vaan onko se tuntunut teistä, seksuaaliselta?
Tämä. Itse tunnistan useammankinlaisia eri vetovoimia, eri syitä tuntea halua olla toisen lähellä. Niitä voi tuntea yhdessä tai erikseen ja eri yhdistelminä, mukaanluettuna se seksuaalinen vetovoima.
Mutta onko niissä kiinnostavissa väärissä tyypeissä ollut yleensä mukana myös se seksuaalinen vetovoima?
"Missä tämä on määrätty ? Vuosikymmenet naimisissa miehen kanssa , jonka halusin ja otin haluamani. Jos en olisi tehnyt aloitetta niin tuskin olisimme päätyneet yhteen. Tiedoksi , mies ei pannut vastaan, päinvastoin. Lisäksi päädyimme ensimmäisellä kerralla sänkyyn joten se siitäkin."
Jep. Ei näissä oikeasti mitään kiveen hakattuja sääntöjä ole vaikka niin aina väitetään. Kuten esim. että naisen ei pitäisi olla liian "helppo" ja että miehen pitää saada saalistaa. No oikeasti aika iso osa yhtään ujommista miehistä olisi yksin jos moni nainen ei olisi hyvin "helppo". Enkä edes tajua miksi minun pitäisi olla jotenkin vaikeasti tavoiteltava jos kerran tykkään kovasti jostain miehestä. Oma miehenikin sanoin että oli nimenomaan mairittelevan tuntuista kun olin hänen suhteensa niin luottavainen ja avoimesti häntä haluava.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta onko niissä kiinnostavissa väärissä tyypeissä ollut yleensä mukana myös se seksuaalinen vetovoima?
Voi olla, tai voi olla olematta.
Jossain vaiheessa suhde kuitenkin kariutuu jos kaikki kohdat eivät ole kunnossa.
Vaatii tunnetaitoja tunnistaa nämä ja osata välttää itselleen vääränlaiset. Myös tahdonvoimaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ongelma ei ole se, että tulisi torjutuksi vaan se, ettei tule. Se, että on miehen mielestä "ihan ok" ja hukkaa tähän kuukausia tai jopa vuosia kunnes asia kirkastuu ja mies lopulta myöntää saman asian.
Mies voi esimerkksi haluta "edetä hitaasti" ja seurustelu kestää ja kestää eikä suvullekaan esitellä kun vasta puolen vuoden tai vuoden päästä. Lapsia ei oikein haluta eikä muuttaa yhteen eikä yhteistä lainaa. Kaverit ajaa aina ohi jne.
Kun mies tekee aloitteen on ero selvä.
Aloitteita tekemällä nainen saa vain vätysmiehen. Se on pahempaa kuin pakit, joita miehet ei juuri anna.
Tuo on aidosti kamalaa, päätyä yhteenntytyjämiehen kanssa, kädenlämpöiseen suhteeseen vetämään passiivista kivirekeä. Siksi on niin tärkeää, että mies tekee aloitteen, silloin mies on mukana jutussa eikä vain lillu paremman puutteessa. Pahimmillaanhan tuossa menee naisen lapsentekovuodet. "Eivieläemmätiiiä" ja seuraavan kanssa pamautetaan naimisiin ja pikaisesti pulla uuniin, kun tyyppi on oikea.
Miesten kannattaa ymmärtää ettei naaras tuo mitään positiivista miehen elämään.
tässä yleiset miesten ongelmat deittisovelluksissa:
- miehillä on kilometrin mittainen kriteerilista, millainen naisen kuuluu olla eikä yhtään ajatella, onko itsellä samoja ominaisuuksia. Toiselta ei mielestäni voi vaatia sellaisia omianaisuuksia, joita ei edes itse täytä (esim. urheilullinen vartalo)
- moni antaa naiselle pakit jo heti 1-2 treffien jälkeen, jos heti alussa ei tule sellaista fiilistä, että kipinöi ja menee jalat alta
- jos mies tapaa jonkun mukavan naisen, jonka seurassa viihtyy, niin silti tulee herkästi fiilis, että "pitäisikö minun kuitenkin palata takaisin Tinderiin swaippailemaan, ehkä mä sieltä vähän paremmankin naisen löydän"
"Aloitteita tekemällä nainen saa vain vätysmiehen. "
Se että nainen tekee aloitteen ei mitenkään estä sitä naista arvioimasta sitten sen jälkeen sen miehen käytöstä ja sitä vaikuttaako mies yhtä innostuneelta suhteesta kuin nainen.
Ihmiset, lähtekää ulos tai palatkaa kirjeenvaihtoon.
Kasvokkain ja hitaammin hyvä tulee.
"Miesten kannattaa ymmärtää ettei naaras tuo mitään positiivista miehen elämään."
Jaa. Itse kyllä koen että vaimoni on tuonut suoraan tai välillisesti elämääni ison osan kaikesta hyvästä ja kauniista mitä siinä on.
"Tuo on aidosti kamalaa, päätyä yhteenntytyjämiehen kanssa, kädenlämpöiseen suhteeseen vetämään passiivista kivirekeä. Siksi on niin tärkeää, että mies tekee aloitteen, silloin mies on mukana jutussa eikä vain lillu paremman puutteessa."
Sivuutat nyt sen että hyvin iso osa miesten aloitteista ja kiinnostuksesta tehdään seksin toivossa eikä siksi että sen naisen kanssa nähtäisiin heti aluksi suurta sielujen sympatiaa.
Miehen aloite ei siis millään tavalla takaa sitä että se mies aidosti haluaisi olla juuri tämän naisyksilön kanssa ja panostaisi jatkossa siihen suhteeseen jotenkin paljon.