Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet eivät sitoudu kevyrkenkäiseen naiseen, jolla ollut paljon miehiä

Vierailija
11.09.2026 |

Sinkkuelämää sarjassakin se Carrie aina ihmetteli, miksi Big ei halunnut koskaan sitoutua häneen kunnolla. No koska Big oli jo alitajuisesti laittanut Carrien siihen "vain hauskanpitoon" kategoriaan. Carrie ei ollut vaimomatskua. 

Kommentit (169)

Vierailija
61/169 |
11.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs sitten. Kiviäkin kiinnostaa. Miksi muuten päättelet että nainen haluaisi edes sitoutua.

Vierailija
62/169 |
11.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP kyhäsi sitten tällaisen tilalle. Se toinen ketju lähti kuin hauki rannasta, kun mulla oli vielä lukeminen kesken.. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/169 |
11.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset harvemmin myöskään sitoutuvat mieheen. 

Parempaa tiiraillaan jatkuvasti. 

Siksipä ei kannata miehenkään ihan täysillä "pitää munia yhdessä pesässä".

Surullista, että elät jossain wt-piireissä. Olen pahoillani puolestasi. 

Normaalisti ihmiset kyllä sitoutuvat kumppaneihinsa. Edellisten seksikumppanien määrästä riippumatta. 

Vierailija
64/169 |
11.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"No kelpaako tuntematon henkilö? Kyllä se vieras ihminen on."

Vieraissa juokseminen tarkoittaa nimenomaan oman kumppanin pettämistä. Ei siis itselle vieraan ihmisen kanssa seksin harrastamista.

Vierailija
65/169 |
11.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Normaalisti ihmiset kyllä sitoutuvat kumppaneihinsa. Edellisten seksikumppanien määrästä riippumatta. 

Ei ole erikseen mitään wt-piirejä kun koko kansa 99%:sti on wt:tä ja ihan vielä ihnoväristä riippumatta.

Vierailija
66/169 |
11.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksi on naisen valuuttaa. Jos sitä jakaa kaikkialle kevytkenkäisesti, naisen arvo kokee inflaation.

Minä en jaa sitä edes omalle aviopuolisolleni.  Joten oikeassa olet.

Vierailija
67/169 |
11.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täh? No itse ainakin haluan naisen joka nauttii seksistä ja sitä haluaa harrastaa paljon. 

Ap puhuu ihan sekopäisiä! Mut toki on hänen valintansa jos haluaa puolison joka ei seksistä pidä. Mut sit on turha valittaa jos seksielämä ei olekaan tyydyttävää! 

Seksistä pitäminen on mielestäni eri asia kuin harrastaa seksiä lukuisten satunnaisten kumppaneiden kanssa. 

No, ihminen jolla on korkea libido ei yleensä halua olla hirmu pitkiä aikoja ilman seksiä. Ja parisuhteeseen ei tietenkään pidä ruveta pelkästään seksin takia. Näin ollen sillä korkealibidoisella naisella on yleensä niitä lukuisia satunnaisia kumppaneita jos on pidemmän aikaa sinkkuna. 

Aivojakin voi käyttää eikä ajatella alapäällä. Ei ole pakko juosta vieraissa.

Missä ihmeen vieraissa? Eihän se vieraissa juoksemista ole, jos sinkkuna harrastaa seksiä useiden ihmisten kanssa. Ja ihan niillä aivoilla nimenomaan voi ajatella, että jos tuntee tarvitsevansa seksiä, niin siihen hyvä ratkaisu on harrastaa seksiä. 

Vierailija
68/169 |
11.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla ap sen asian suhteen jokin ongelma, että jotkut naiset ovat seksuaalisesti vapaampia kuin toiset? 

Vierailija
69/169 |
11.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näinpä juuri.

Vierailija
70/169 |
11.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"No kuule kun YKSIKÄÄN mies ei niitä pyhäkoulutyttöjä edes katsele, ikinä."

Totta. Oma katkera kokemus on opiskeluajalta kun tapasin tosi mukavan fiksun pojan. Varmaan parhaan jonka koskaan olisin voinut löytää. Typeränä ja kokemattomana ajattelin että sitä siveästi tapaillaan ja katsellaan rauhassa mitä tästä tulee. No eihän se niin mennyt. Tuli se toinen tyttö joka tiesi millä se kilttikin poika saadaan mukaan tehokkaasti. Ja pahinta on että ei tuo toinenkaan tyttö mikään kevytkenkäinen ollut, olipahan se vain vähän tämän asian suhteen fiksumpi "naapurin tyttö".

Vierailija
71/169 |
11.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sitoutuu. Minä elin villin nuoruuden, nykyään vakiintunut komean ja menestyvän miehen kanssa. 

Oikein vaikuttaa valintaansa tyytyväiseltä, kuulemma rakastui nimenomaan iloiseen luonteeseeni ja siihen että uskallan lähteä asioihin mukaan. 

Mies sitoutuu tasan siihen naiseen johon rakastuu. 

Suositut ja mukavat ihmiset ovat haluttuja myös parisuhteeseen. Ja suositut ihmiset yleensä pariutuu keskenään. Tuskinpa se miehesikään nuorena mikään siveydensipuli oli.

Minulle ei ole minkään vertaa väliä minkälainen menneisyys hänellä on ollut seksikumppanien suhteen. Miksi olisi? Ei sellainen vaikuta minun kumppaninvalintaan pätkän vertaa. 

Hän tosin on tuollainen ylitunnollinen ja menestyvä yrittäjä, että ei hänellä kovin paljoa ole aikaa ollut viilettää menoissa. Opiskelikin pitkälle kovassa tahdissa. Sen jälkeen on keskittynyt kehittämään firmaansa ja omaa osaamistaan yhä pidemmälle. Pari entistä kumppania hänellä on ollut, muista minulla ei ole tietoa eikä minua kyllä kiinnostakaan. 

Vierailija
72/169 |
11.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täh? No itse ainakin haluan naisen joka nauttii seksistä ja sitä haluaa harrastaa paljon. 

Ap puhuu ihan sekopäisiä! Mut toki on hänen valintansa jos haluaa puolison joka ei seksistä pidä. Mut sit on turha valittaa jos seksielämä ei olekaan tyydyttävää! 

Seksistä pitäminen on mielestäni eri asia kuin harrastaa seksiä lukuisten satunnaisten kumppaneiden kanssa. 

No, ihminen jolla on korkea libido ei yleensä halua olla hirmu pitkiä aikoja ilman seksiä. Ja parisuhteeseen ei tietenkään pidä ruveta pelkästään seksin takia. Näin ollen sillä korkealibidoisella naisella on yleensä niitä lukuisia satunnaisia kumppaneita jos on pidemmän aikaa sinkkuna. 

Itse sitä tietenkin on jäävi eikä otantakaan ole yhtä ihmistä suurempi, mutta en voi kuin ihmetellä tuota oletusta ja kuvitelmaa. Itselläni on korkea libido, mutta se kohdistuu vain mieheen jota kohtaan minulla on romanttisia tunteita eli sinkkuna ei seksi toisen kanssa kiinnosta ollenkaan. Parisuhteessa seksiä onkin sitten harrastettu siinä mittakaavassa, että joskus kumppani on ollut hieman nyreissäänkin. Nyt on pidempi sinkkukausi meneillään eikä omasta halusta ja vaikka sitä joskus ajatteleekin jotain miestä siinä mielessä niin ei silti innosta se pelkkä fyysinen puoli ja / tai kertapano.

Vierailija
73/169 |
11.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos naisella on ollut enemmän kuin viisi kumppania, epäonnistuu tämän avioliitto noin 80% varmuudella. mie olen ollut ensimmäisen poikaystävän kanssa nyt 31 vuotta naimisissa. ollaan jo viiskymppisiä. ero tulee sitten, kun kuolema meidät erottaa.

Vierailija
74/169 |
11.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sitoutunut "kevytkenkäiseen". Minulla oli itselläkin nuorempana paljon naisia. Siis todella paljon  En itse koskaan iskenyt ketään. Nykyään oleme yksiavioisia, vaikka emme olekaan naimisissa. M52

Vierailija
75/169 |
11.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ei ole erikseen mitään wt-piirejä kun koko kansa 99%:sti on wt:tä ja ihan vielä ihnoväristä riippumatta."

Mitähän nyt oikein selität? Tietenkin on olemassa wt-piirit ihan kuten on vaikka suomenruotsalaiset snobi-piiritkin. On vaikka mitä "piirejä", kaikki vähän erilaisia.

Vierailija
76/169 |
11.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole erikseen mitään wt-piirejä kun koko kansa 99%:sti on wt:tä ja ihan vielä ihnoväristä riippumatta.

Sinulla on otantaharha. Kun omat piirisi ovat tuollaisia niin kuvittelet että kaikki muutkin piirit ovat samanlaisia. 

Vierailija
77/169 |
11.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sulla ap sen asian suhteen jokin ongelma, että jotkut naiset ovat seksuaalisesti vapaampia kuin toiset? 

Jatkan:

Sitten on olemassa vielä seksuaalisesti traumatisoitunut kategoria erikseen, joka voi oireilla joko yliestyneisyytenä taikka yliseksuaalisuutena.

Vierailija
78/169 |
11.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

jos naisella on ollut enemmän kuin viisi kumppania, epäonnistuu tämän avioliitto noin 80% varmuudella. mie olen ollut ensimmäisen poikaystävän kanssa nyt 31 vuotta naimisissa. ollaan jo viiskymppisiä. ero tulee sitten, kun kuolema meidät erottaa.

Pistäpä linkki tuohon tutkimukseen, kun kiinnostaa.

Vierailija
79/169 |
11.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun  mielestä on niin kaksinaismoralistista, että mies haluaa kauniin, upean ja menestyneen lapsettoman naisen, mutta sitten tällä naisella ei saisi olla montaakaan seksikumppania tai parisuhteita takana. No onko tullutmieleen, että näillä kauniilla, upeilla ja menestyneillä lapsettomilla naisilla on paljon kysyntää miesten keskuudessa?

Vierailija
80/169 |
11.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eivätkä naiset sitoudu häntäheikkeihin. 

Senhän ne juuri tekee. Vai miksi luulet, että lapsettomia miehiä.on niin paljon enemmän kuin lapsettomia naisia? Naiset tekee lapsia samojen häntäheikkien kanssa joilla ei ole aikomustakaan sitoutua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kaksi