Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tyttäreni valmistuu pian ammattiinsa, olen ilmoittanut että haluan hänen palveluksiaan sitten ilmaiseksi

Vierailija
18.07.2025 |

Olen kuitenkin tukenut hänen opiskeluaan rahallisesti aika paljon. Olin säästänyt kymppitonnin, jottei heti tarvi ottaa opintolainaa, ostin asuntoon kaiken tarvittavan ja annoin käyttörahaa 100e/kk.

Mites muut, saatteko lastenne työsuorituksia ilmaiseksi?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän perheen kesken työsuorituksista veloiteta.

Sitten on enempi harkittavaa, jos kyseessä yritys, jossa myös ulkopuolisia omistajia...

Vierailija
2/14 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ikuisesti kiitollinen itselleni, etten päätynyt edes hakemaan hammaslääkikseen.

Äitini olisi olettanut, että hoidan hänen hampaansa. Olisi ollut ihan loputon suo ja kireä asiakas. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä alan ammattilainen hänestä tulee?

Vierailija
4/14 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hullu.

Vierailija
5/14 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, olen itse työtön ja vanhempani mielestä se tarkoittaa sitä, että pystyn toimimaan kotiorjana käytännössä 24/7. Koulutukseni ei ole mitään tuohon liittyvää ja osaan niistä hommista, joita vanhempani vaatii vaadittaisiin jo jotain koulutusta mm. lähihoitaja, siivooja, rakennusala, huolto. En siis oikein osaa ja siitäkin vanhempani valittaa.

Vierailija
6/14 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu alasta ja palveluksesta. Maksimissaan työn osuuden voi pyytää ilmaiseksi.

Vierailija
7/14 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun poika osaa raksahommat ja tottakai maksan hänelle kun tekee mulle jotain mitä en itse osaa. Samoin siskon poika on sähkäri, maksan toki, muuten en kehtaisi pyytää mitään hommaa. Nyt taas tarvin sähkäriä ennen talvea ja kysyn häntä ekana.

Vierailija
8/14 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan saisin ilmaiseksi mutta en kehtaa.

Vierailija
9/14 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saahan sitä haluta.

T. Tytär

Vierailija
10/14 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ikuisesti kiitollinen itselleni, etten päätynyt edes hakemaan hammaslääkikseen.

Äitini olisi olettanut, että hoidan hänen hampaansa. Olisi ollut ihan loputon suo ja kireä asiakas. 

Vaikka olisi maksanut elämisesi opiskelujen ajan?

Vierailija
11/14 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noh, olen itse työtön ja vanhempani mielestä se tarkoittaa sitä, että pystyn toimimaan kotiorjana käytännössä 24/7. Koulutukseni ei ole mitään tuohon liittyvää ja osaan niistä hommista, joita vanhempani vaatii vaadittaisiin jo jotain koulutusta mm. lähihoitaja, siivooja, rakennusala, huolto. En siis oikein osaa ja siitäkin vanhempani valittaa.

Öö, miksi suostut? Tai jos asut kotona, niin tokihan sun pitää jotain elantosi eteen tehdä

Vierailija
12/14 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun poika osaa raksahommat ja tottakai maksan hänelle kun tekee mulle jotain mitä en itse osaa. Samoin siskon poika on sähkäri, maksan toki, muuten en kehtaisi pyytää mitään hommaa. Nyt taas tarvin sähkäriä ennen talvea ja kysyn häntä ekana.

Tuskin sijoitit kymppitonnia siskonpojan opiskeluun

Vierailija
13/14 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka olisi maksanut elämisesi opiskelujen ajan?

No minun vanhemmat ainakin on maksanut kaikenlaista hyvää hyvyyttään, eikä ne odota mitään tollaisia palveluksia takaisin päin, ovat varakkaita siis, jos jotain tollaista tulisi itse varmaan henk.kohtaisesti laittaisin välit poikki.

Vierailija
14/14 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän perheen kesken työsuorituksista veloiteta.

Sitten on enempi harkittavaa, jos kyseessä yritys, jossa myös ulkopuolisia omistajia...

Täyttä pöperrystä, on ammatinharjoittamista, eikä verottaja sitä katso millaisessa muodossa liiketoimintaa harjoittaa, mutta tietty määrä saa olla verottomana. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi viisi