Miehet eivät sitoudu kevyrkenkäiseen naiseen, jolla ollut paljon miehiä
Sinkkuelämää sarjassakin se Carrie aina ihmetteli, miksi Big ei halunnut koskaan sitoutua häneen kunnolla. No koska Big oli jo alitajuisesti laittanut Carrien siihen "vain hauskanpitoon" kategoriaan. Carrie ei ollut vaimomatskua.
Kommentit (169)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset harvemmin myöskään sitoutuvat mieheen.
Parempaa tiiraillaan jatkuvasti.
Siksipä ei kannata miehenkään ihan täysillä "pitää munia yhdessä pesässä".
Surullista, että elät jossain wt-piireissä. Olen pahoillani puolestasi.
Normaalisti ihmiset kyllä sitoutuvat kumppaneihinsa. Edellisten seksikumppanien määrästä riippumatta.
Ei ole erikseen mitään wt-piirejä kun koko kansa 99%:sti on wt:tä ja ihan vielä ihnoväristä riippumatta.
Sinulla on otantaharha. Kun omat piirisi ovat tuollaisia niin kuvittelet että kaikki muutkin piirit ovat samanlaisia.
Tämä juuri. Joillakin on vaikeuksia käsittää, että ihmisiä, elinpiirejä ja käyttäytymistapoja on hyvinkin erilaisia.
Mistä olet saanut sen käsityksen, että haluaisin jonkun miehen sitoutuvan minuun?
T. Kevytkenkäinen
Vierailija kirjoitti:
Eivätkä naiset sitoudu häntäheikkeihin.
L o r t t o m i e s ei ole parisuhdematskua eikä aviomiesmatskua
Vierailija kirjoitti:
jos naisella on ollut enemmän kuin viisi kumppania, epäonnistuu tämän avioliitto noin 80% varmuudella. mie olen ollut ensimmäisen poikaystävän kanssa nyt 31 vuotta naimisissa. ollaan jo viiskymppisiä. ero tulee sitten, kun kuolema meidät erottaa.
Lol. On sulla vilkas mielikuvitus. 😂
Logiikkaa ja älyä sitten olet syntymälahjana saanut hieman vähemmän. Haleja.
"Senhän ne juuri tekee. Vai miksi luulet, että lapsettomia miehiä.on niin paljon enemmän kuin lapsettomia naisia? Naiset tekee lapsia samojen häntäheikkien kanssa joilla ei ole aikomustakaan sitoutua."
Oletat tuossa että jos naiselle on lapsia useamman miehen kanssa niin kyse on häntäheikistä. Kuitenkin useimmat lapset syntyvät vakiintuneeseen parisuhteeseen. Ne toisen miehen kanssa saatavat lapsetkin siis saadaan yleensä vain uudessa parisuhteessa, ei minkään häntäheikin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Olen sitoutunut "kevytkenkäiseen". Minulla oli itselläkin nuorempana paljon naisia. Siis todella paljon En itse koskaan iskenyt ketään. Nykyään oleme yksiavioisia, vaikka emme olekaan naimisissa. M52
Sama täällä. Mulla on upea nainen jota en vaihtaisi mistään hinnasta. Jos tämä kevytkenkäinen vaimoni minut vain loppuelämämme pitää haluaa niin olen maailman onnekkain mies.
Vierailija kirjoitti:
"Ei ole erikseen mitään wt-piirejä kun koko kansa 99%:sti on wt:tä ja ihan vielä ihnoväristä riippumatta."
Mitähän nyt oikein selität? Tietenkin on olemassa wt-piirit ihan kuten on vaikka suomenruotsalaiset snobi-piiritkin. On vaikka mitä "piirejä", kaikki vähän erilaisia.
Tuo ei vain asiaa huomaa koska on itse osa niitä wt-piirejä... Pitää sellaista normaalina...
"Jos et tiedä kuka ryhmän pelle on, todennäköisesti se olet sinä itse. "
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täh? No itse ainakin haluan naisen joka nauttii seksistä ja sitä haluaa harrastaa paljon.
Ap puhuu ihan sekopäisiä! Mut toki on hänen valintansa jos haluaa puolison joka ei seksistä pidä. Mut sit on turha valittaa jos seksielämä ei olekaan tyydyttävää!
Seksistä pitäminen on mielestäni eri asia kuin harrastaa seksiä lukuisten satunnaisten kumppaneiden kanssa.
No, ihminen jolla on korkea libido ei yleensä halua olla hirmu pitkiä aikoja ilman seksiä. Ja parisuhteeseen ei tietenkään pidä ruveta pelkästään seksin takia. Näin ollen sillä korkealibidoisella naisella on yleensä niitä lukuisia satunnaisia kumppaneita jos on pidemmän aikaa sinkkuna.
No, mä olen ollut teini-ikäisestä asti saman miehen kanssa, joten en ole koskaan ollut ilman seksiä, vaikka kumppaneita on ollut se yksi.
T. Eri, kohta 5-kymppinen nainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täh? No itse ainakin haluan naisen joka nauttii seksistä ja sitä haluaa harrastaa paljon.
Ap puhuu ihan sekopäisiä! Mut toki on hänen valintansa jos haluaa puolison joka ei seksistä pidä. Mut sit on turha valittaa jos seksielämä ei olekaan tyydyttävää!
Seksistä pitäminen on mielestäni eri asia kuin harrastaa seksiä lukuisten satunnaisten kumppaneiden kanssa.
No, ihminen jolla on korkea libido ei yleensä halua olla hirmu pitkiä aikoja ilman seksiä. Ja parisuhteeseen ei tietenkään pidä ruveta pelkästään seksin takia. Näin ollen sillä korkealibidoisella naisella on yleensä niitä lukuisia satunnaisia kumppaneita jos on pidemmän aikaa sinkkuna.
No, mä olen ollut teini-ikäisestä asti saman miehen kanssa, joten en ole koskaan ollut ilman seksiä, vaikka kumppaneita on ollut se yksi.
T. Eri, kohta 5-kymppinen nainen
Miksi vastasit tuohon? Siinähän puhuttiin sellaisista jotka ovat olleet pidemmän aikaa sinkkuina. Ei sinunlaisistasi jotka ovat olleet koko ikänsä parisuhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Mitäs luulet naisen ajattelevan miehestä, jolla on monta naista kierrossa?
Ei liity sukupuoleen, mutta ei ole myöskään yleistettävissä kaikki miehet / kaikki naiset.
Suvi pitkänen tekee komeeta Onlyfanssia dubaissa.
Ei mua kiinnosta kuinka monta miestä vaimollani ollut ennen kuin tapasin hänet. Aika monen naisen kanssa ehdin itsekin olla ennen kuin tapasin vaimoni.
Kahden aikuisen välinen huomioonottava ja turvallinen seksi on iloinen ja mukava asia, vaikka ei parisuhteessa oltaisikaan. Miksi ihmeessä mukavasta asiasta, joka on tapahtunut ennen nykyisen kumppanin tapaamista, pitäisi pillastua?
Minulla on hyvinkin villi nuoruus. Paljon oli yhden illankin juttuja. Mutta miestäni en ole pettänyt ikinä, enkä ikinä niin tekisikään. Edelleen seksiä monta kertaa viikossa, vaikka kohta 15vuotta yhdessä ja lapset ja naimisissa jne
Eikä mies ole kysellyt monenko kanssa olin ennen häntä, eikä minuakaan hänen lukemansa kiinnosta.
N40
Vierailija kirjoitti:
Onko sulla ap sen asian suhteen jokin ongelma, että jotkut naiset ovat seksuaalisesti vapaampia kuin toiset?
Ei kai sitä vapaudessa enää ole vuosikymmeniin ollut eroa suomalaisnaisten välillä vaan ne on ainoastaan nuo hunnutetut, säkitetyt ja muut huivitetut niitä joiden seksuaalisuus ei ole vapaata eikä varmaan tule koskaan olemaan ellei siitä kivikautisesta uskonnosta päästä pikkuhiljaa eroon.
Suomalaisnaiset saa ihan itse valita kenen kanssa panee ja milloin. Toiset tykkää vaihtelusta ja tykkää panna vaikka kaikkia ja toiset haluaa vain omaa kumppaniaan eikä siinä ole toinen toistaan vapautuneempi seksuaalisesti. Todellisuudessa sillä vain kumppaniaan haluavalla kun voi määrällisesti olla paljon enemmän sitä seksiä kuin sillä joka vaihtelee kumppaneita. Etenkin sillä voi olla myös laadullisesti parempaa seksiä vaikka yleensä se määrä ei laatua korvaakaan niin harvemmin ne vaihtuvat kumppanit on yhtälailla aina sopivia mieltymyksiltään ja ominaisuuksiltaan kuin se oma kumppani. Ja tämä ei tosiaan tarkoita mitään tylsää tai kaavoihin kangistunutta menoa vaan sitä, että tutun kumppanin kanssa on turvallista ja helppoa kokeilla uusiakin juttuja jotka on molemmille mieluisia. Toki siitä sitten puuttuu se uuden kumppanin tuoma jännitys ja vaihtelu, mutta kaikille se ei ole tärkeää.
Jotenkin niin ummehtunutta, että tässäkin asiassa pitää jotenkin kilpailla kuka on se paras ja "voimaantunein" ja nimenomaan sillä lällättely-asenteella, että vain silloin on vapautunut ja seksuaalisesti aktiivinen oikealla tavalla kun tykkää vierailla vieraissa lakanoissa ja kumppanit vaihtuu eikä kaikista tiedä edes etunimeä. Välillä tulee tunne ettei muunlaista seksiä ole enää olemassakaan kuin irtoseksi.
Minua vähän hirvitti kun tiesin, että miehelläni ollut yli 10 seksikumppania ennen minua. Mietin, pystynkö oikeasti seksiin hänen kanssaan, koska hänellä on ollut noin monta kumppania.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sulla ap sen asian suhteen jokin ongelma, että jotkut naiset ovat seksuaalisesti vapaampia kuin toiset?
Ei kai sitä vapaudessa enää ole vuosikymmeniin ollut eroa suomalaisnaisten välillä vaan ne on ainoastaan nuo hunnutetut, säkitetyt ja muut huivitetut niitä joiden seksuaalisuus ei ole vapaata eikä varmaan tule koskaan olemaan ellei siitä kivikautisesta uskonnosta päästä pikkuhiljaa eroon.
Suomalaisnaiset saa ihan itse valita kenen kanssa panee ja milloin. Toiset tykkää vaihtelusta ja tykkää panna vaikka kaikkia ja toiset haluaa vain omaa kumppaniaan eikä siinä ole toinen toistaan vapautuneempi seksuaalisesti. Todellisuudessa sillä vain kumppaniaan haluavalla kun voi määrällisesti olla paljon enemmän sitä seksiä kuin sillä joka vaihtelee kumppaneita. Etenkin sillä voi olla myös laadullisesti parempaa seksiä vaikka yleensä se määrä ei laatua korvaakaan niin harvemmin ne vaihtuvat kumppanit on yhtälailla aina sopivia mieltymyksiltään ja ominaisuuksiltaan kuin se oma kumppani. Ja tämä ei tosiaan tarkoita mitään tylsää tai kaavoihin kangistunutta menoa vaan sitä, että tutun kumppanin kanssa on turvallista ja helppoa kokeilla uusiakin juttuja jotka on molemmille mieluisia. Toki siitä sitten puuttuu se uuden kumppanin tuoma jännitys ja vaihtelu, mutta kaikille se ei ole tärkeää.
Jotenkin niin ummehtunutta, että tässäkin asiassa pitää jotenkin kilpailla kuka on se paras ja "voimaantunein" ja nimenomaan sillä lällättely-asenteella, että vain silloin on vapautunut ja seksuaalisesti aktiivinen oikealla tavalla kun tykkää vierailla vieraissa lakanoissa ja kumppanit vaihtuu eikä kaikista tiedä edes etunimeä. Välillä tulee tunne ettei muunlaista seksiä ole enää olemassakaan kuin irtoseksi.
Täällä lähinnä trollataan ap:ta joka yritti enimmäkseen heikolla menestyksellä trollata meitä aloituksellaan.
Ei kannata ottaa asiaa noin vakavasti. Naiset tietysti saavat käyttäytyä seksin suhteen juuri niin kuin haluavat eikä seksin harrastaminen kenestäkään tee toista parempaa tai huonompaa.
Kun ap huutelee että seksiä harrastava nainen on jotenkin huono, niin tietysti häntä trollataan väittämällä päin vastaista.
Vierailija kirjoitti:
Ei mua kiinnosta kuinka monta miestä vaimollani ollut ennen kuin tapasin hänet. Aika monen naisen kanssa ehdin itsekin olla ennen kuin tapasin vaimoni.
Kahden aikuisen välinen huomioonottava ja turvallinen seksi on iloinen ja mukava asia, vaikka ei parisuhteessa oltaisikaan. Miksi ihmeessä mukavasta asiasta, joka on tapahtunut ennen nykyisen kumppanin tapaamista, pitäisi pillastua?
Koska ei itse saa. Tai haluaa olla mahdollisimman siveellinen. Arvaus -sivusta
Ei niin. Koska miehen suhde naiseen on karkea käyttö ja omistussuhde. Kuten mikä muu tarve-esine tahansa.
Ne on ne peräkamarin incelit, joita tällaiset asiat vaivaavat, kun miettivät tulevia teoreettisia suhteitaan (joita ei joskaan tule kuinnoman käden kanssa).
Minulla ei ole aavistustakaan, onki vaimoni ollut miten meneväinen ennen kuin tavattiin. En ole asiaa kysynyt, eikä se kiinnosta minua lainkaan, koska en ole epävarma häviäjä.
Vierailija kirjoitti:
Ne on ne peräkamarin incelit, joita tällaiset asiat vaivaavat, kun miettivät tulevia teoreettisia suhteitaan (joita ei joskaan tule kuinnoman käden kanssa).
Minulla ei ole aavistustakaan, onki vaimoni ollut miten meneväinen ennen kuin tavattiin. En ole asiaa kysynyt, eikä se kiinnosta minua lainkaan, koska en ole epävarma häviäjä.
Olet. Vain mulkku joka kääntää veistä inceleitten haavassa.
Ap:ta hävettää omat seksitaitonsa. Pelkää että nainen vertaa muihin ja ap häviää.
Surullista.