Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet eivät sitoudu kevyrkenkäiseen naiseen, jolla ollut paljon miehiä

Vierailija
11.09.2026 |

Sinkkuelämää sarjassakin se Carrie aina ihmetteli, miksi Big ei halunnut koskaan sitoutua häneen kunnolla. No koska Big oli jo alitajuisesti laittanut Carrien siihen "vain hauskanpitoon" kategoriaan. Carrie ei ollut vaimomatskua. 

Kommentit (195)

Vierailija
101/195 |
11.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täh? No itse ainakin haluan naisen joka nauttii seksistä ja sitä haluaa harrastaa paljon. 

Ap puhuu ihan sekopäisiä! Mut toki on hänen valintansa jos haluaa puolison joka ei seksistä pidä. Mut sit on turha valittaa jos seksielämä ei olekaan tyydyttävää! 

Seksistä pitäminen on mielestäni eri asia kuin harrastaa seksiä lukuisten satunnaisten kumppaneiden kanssa. 

No, ihminen jolla on korkea libido ei yleensä halua olla hirmu pitkiä aikoja ilman seksiä. Ja parisuhteeseen ei tietenkään pidä ruveta pelkästään seksin takia. Näin ollen sillä korkealibidoisella naisella on yleensä niitä lukuisia satunnaisia kumppaneita jos on pidemmän aikaa sinkkuna. 

No, mä olen ollut teini-ikäisestä asti saman miehen kanssa, joten en ole koskaan ollut ilman seksiä, vaikka kumppaneita on ollut se yksi.

T. Eri, kohta 5-kymppinen nainen

Miksi vastasit tuohon? Siinähän puhuttiin sellaisista jotka ovat olleet pidemmän aikaa sinkkuina. Ei sinunlaisistasi jotka ovat olleet koko ikänsä parisuhteessa. 

Miksi ihmeessä oletetaan että se korkealibidoinen sinkkunainen harrastaisi yhden illan juttuja? Ihan kuin se olisi jotenkin ainoa normaali tapa toimia ja jos nainen ei kertapanoja sinkkuna harrasta niin sitten sitä ei seksi kiinnosta parisuhteessakaan.

Jotenkin erikoista, että esim tässä asiassa voidaan ihan surutta leimata ja lokeroida ihmisiä ja sitä jopa käytetään perusteluna sille, ettei miehen pidä edes katsella parisuhteeseen naista joka ei kertapanoja harrasta. Ainakaan siis jos haluaa, että parisuhteessa on seksiä.

Vierailija
102/195 |
11.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

NAISET EIVÄT SITOUDU KEVYSKENKÄISEEN MIEHEEN JOLLA PALJON NAISIA. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/195 |
11.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne on ne peräkamarin incelit, joita tällaiset asiat vaivaavat, kun miettivät tulevia teoreettisia suhteitaan (joita ei joskaan tule kuinnoman käden kanssa). 

Minulla ei ole aavistustakaan, onki vaimoni ollut miten meneväinen ennen kuin tavattiin. En ole asiaa kysynyt, eikä se kiinnosta minua lainkaan, koska en ole epävarma häviäjä. 

Silti mietit asiaa ja koit tarpeelliseksi avautua siitä muillekin. Jaxuhali.

Vierailija
104/195 |
11.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne on ne peräkamarin incelit, joita tällaiset asiat vaivaavat, kun miettivät tulevia teoreettisia suhteitaan (joita ei joskaan tule kuinnoman käden kanssa). 

Minulla ei ole aavistustakaan, onki vaimoni ollut miten meneväinen ennen kuin tavattiin. En ole asiaa kysynyt, eikä se kiinnosta minua lainkaan, koska en ole epävarma häviäjä. 

Sinä olet melko varmasti nainen.

Vierailija
105/195 |
11.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sehän on jo tiedossa ettei lapsettoman sitoudu vakavasti edes sinkkuvanhempiin.

Miksi edes sitoutua, sinkkuvanhemmat ovat tarkoitettu vain hauskanpitoon.

Vierailija
106/195 |
11.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset harvemmin myöskään sitoutuvat mieheen. 

Parempaa tiiraillaan jatkuvasti. 

Siksipä ei kannata miehenkään ihan täysillä "pitää munia yhdessä pesässä".

Surullista, että elät jossain wt-piireissä. Olen pahoillani puolestasi. 

Normaalisti ihmiset kyllä sitoutuvat kumppaneihinsa. Edellisten seksikumppanien määrästä riippumatta. 

Ei ole erikseen mitään wt-piirejä kun koko kansa 99%:sti on wt:tä ja ihan vielä ihnoväristä riippumatta.

Sinulla on otantaharha. Kun omat piirisi ovat tuollaisia niin kuvittelet että kaikki muutkin piirit ovat samanlaisia. 

Höpö höpö. Ei minulla ole mitään piiriä. Ja lisäksi tunnen ihmisiä ihan ympäri maata.

Vierailija
107/195 |
11.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikenlaista shaibaa täällä jaksetaankin vääntää. Ainoastaan ihmisille, jolla on huono itsetunto ja joka on itsestään epävarma sängyssä bodycount merkkaa jotain. Itse olen ollut 13 vuotta saman tyypin kanssa. En tiedä monenko kanssa hän on ollut tai monenko kanssa minä olen ollut, ei voisi vähempää kiinnostaa. Ei ihme että olette sinkkuja

Vierailija
108/195 |
11.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se nimenomaan provon tunnusmerkki, että aloituksen postaaja ei osallistu itse keskusteluun lainkaan?

Vierailija
109/195 |
11.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne on ne kevytkenkäiset miehet, jotka ei sitoudu minkäänlaiseen naiseen. 

Vierailija
110/195 |
11.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Normaalisti ihmiset kyllä sitoutuvat kumppaneihinsa. Edellisten seksikumppanien määrästä riippumatta. 

Ei ole erikseen mitään wt-piirejä kun koko kansa 99%:sti on wt:tä ja ihan vielä ihnoväristä riippumatta.

Sinulla on otantaharha. Kun omat piirisi ovat tuollaisia niin kuvittelet että kaikki muutkin piirit ovat samanlaisia. 

Höpö höpö. Ei minulla ole mitään piiriä. Ja lisäksi tunnen ihmisiä ihan ympäri maata.

Se ON nimenomaan se sinun oma henkilökohtainen piiri. 

Eri

Vierailija
111/195 |
11.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No sehän on jo tiedossa ettei lapsettoman sitoudu vakavasti edes sinkkuvanhempiin.

mitä tarkoitat tällä? Moni lapseton mies on mielellään sinkkuäidin kanssa?

Vierailija
112/195 |
11.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menevyydellä ei ole oikeastaan muuta merkitystä kuin jos haluaa perheen. Lapsille pitäisi olla jotakuinkin vakaa kasvuympäristö. Siinä merkitsee molempien sitoutuneisuus. Eli enemmän se, mikä suhtautuminen on lapsiin kuin seksiin. Sehän on ollut niin että nainen ei mene eikä harrasta, mies saa mennä ja harrastaa. Siksi miehelle naisen luonne on tärkeää. 

Vierailija
113/195 |
11.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, että miesystävä ei kattele sinkkuelämien vaimomatskudontaa. Tosin ei olis valikoitunutkaan miesystäväksi.

Vierailija
114/195 |
11.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä takia edes pitäisi sitoutua pidemmäksi aikaa yhteen ihmiseen. Miksi sen pitäisi olla joku tavoittelemisen arvoinen asia. 

Vierailija
115/195 |
11.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joka ikisellä ihmisellä, joka tuntee edes yhden toisen ihmisen, on oma piiri. Suurimmalla osalla ihmisistä on useita piirejä. 

Vierailija
116/195 |
11.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on hyvinkin villi nuoruus. Paljon oli yhden illankin juttuja. Mutta miestäni en ole pettänyt ikinä, enkä ikinä niin tekisikään. Edelleen seksiä monta kertaa viikossa, vaikka kohta 15vuotta yhdessä ja lapset ja naimisissa jne

Eikä mies ole kysellyt monenko kanssa olin ennen häntä, eikä minuakaan hänen lukemansa kiinnosta.

N40

Lutką

Vierailija
117/195 |
11.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No nuo miehet ovatkin aisankannattajia.

Vierailija
118/195 |
11.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hei ap!

Kukaan ei sitoudu sinuun. Syy: krooninen ja vakava, erittäin selvästi näkyvä mielenterveyden häiriö, jota et viitsi hoidattaa.

Hoidettu vaiva olisi entinen vaiva, mutta sinä olet päästänyt hulluutesi ns. sementoitumaan eli pysyväksi. 

Hyvää loppuelämää! Päättyköön se kuten kaltaisillasi: keskimäärin 20% ennenaikaisesti.

Vierailija
119/195 |
11.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsikosta jo arvasin että täällä käy mammat kuumana :D

Vierailija
120/195 |
11.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No nuo miehet ovatkin aisankannattajia.

Mies, joka noin ajattelee on täysi luuseri. 

Terveitsetuntoista miestä ei tuollaiset aisankannattajahuutelut kiinnosta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi viisi