Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet eivät sitoudu kevyrkenkäiseen naiseen, jolla ollut paljon miehiä

Vierailija
11.09.2026 |

Sinkkuelämää sarjassakin se Carrie aina ihmetteli, miksi Big ei halunnut koskaan sitoutua häneen kunnolla. No koska Big oli jo alitajuisesti laittanut Carrien siihen "vain hauskanpitoon" kategoriaan. Carrie ei ollut vaimomatskua. 

Kommentit (88)

Vierailija
21/88 |
11.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä se mies niistä aiemmista miehistä mitään tiedä, jos niistä ei kerro.

Siksipä nykyään ei pidä sitoutua kehenkään. M34

Kukin tavallaan. Pääasia, että on itse tyytyväinen.

Vierailija
22/88 |
11.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sitoutuu. Itsevarma mies haluaa just seksuaalisesti aktiivisen naisen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/88 |
11.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi on naisen valuuttaa. Jos sitä jakaa kaikkialle kevytkenkäisesti, naisen arvo kokee inflaation.

Vierailija
24/88 |
11.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Väärin. Nainen saa aina seksiä halutessaan, kun taas miehelle se on saavutus. Siksi seksuaalisesti kokenut mies on osoittanut arvonsa, kun taas nainen on vain ollut kevytkenkäinen ja se on negatiivinen asia. Mies ei koe naista saavutukseksi, jos koko kylä on jo käynyt panemassa. 

Vierailija
25/88 |
11.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kevytkenkäinen nainen tietysti on se kaikkein halutuin puoliso jos sellaisen vain kykenee kesyttämään omakseen, harva pystyy. Eivät miehet halua vaimoa joka ei nauti seksistä! 

Ap taitaa vain olla kateellinen kun ei ole riittävän hyvää materiaalia itse jotta pystyisi tuollaista naista omakseen saamaan... Täytyy tyytyä johonkin seksuaalisesti estyneeseen hiirulaiseen? 

Vierailija
26/88 |
11.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vähän varoittelin nyksääni, kun hän kertoi ihastuneensa minuun, että en ole ehkä sellainen nainen, jonka kanssa kannattaisi lähteä suhteeseen. Hän halusi silti. Nyt me ollaan suhteessa ja molemmat sitoutuneita.

Vierailija
27/88 |
11.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täh? No itse ainakin haluan naisen joka nauttii seksistä ja sitä haluaa harrastaa paljon. 

Ap puhuu ihan sekopäisiä! Mut toki on hänen valintansa jos haluaa puolison joka ei seksistä pidä. Mut sit on turha valittaa jos seksielämä ei olekaan tyydyttävää! 

Vierailija
28/88 |
11.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä naiset huoli miestä, joka on upottanut vehkeensä ties mihin. MIeluummin neitsyt.

Vierailija
29/88 |
11.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinkuin ei naisetkaan sitoudu kevytkenkäiseen mieheen. 

Vierailija
30/88 |
11.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä vähän varoittelin nyksääni, kun hän kertoi ihastuneensa minuun, että en ole ehkä sellainen nainen, jonka kanssa kannattaisi lähteä suhteeseen. Hän halusi silti. Nyt me ollaan suhteessa ja molemmat sitoutuneita.

...Terveisin kevytkenkäinen N51

Vierailija
31/88 |
11.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Väärin. Nainen saa aina seksiä halutessaan, kun taas miehelle se on saavutus. Siksi seksuaalisesti kokenut mies on osoittanut arvonsa, kun taas nainen on vain ollut kevytkenkäinen ja se on negatiivinen asia. Mies ei koe naista saavutukseksi, jos koko kylä on jo käynyt panemassa. 

Ei nyt kyse ollut sinusta vaan miehestä jonka itsetunto kestää seksuaalisesti aktiivisen naisen. 

Vierailija
32/88 |
11.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehelle on suuri saavutus kieltäytyä seksistä vaikka sitä olisikin tarjolla. Siksi ainoastaan superkomeat ja superrikkaat neitsytmiehet ovat naiselle sitoutumisen arvoisia. Jos mies harrastaa seksiä niin hänellä ei ole itsehillintää eikä ole saavuttanut mitään! 

Trololol. 

Vierailija
33/88 |
11.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitoutuu ne, mutta kevytkenkäisyyden pitää pysyä salassa. Siksi moni nainen muuntuu melkoiseksi siveydensipuliksi jolla ei olekaan sitä bilettäjän menneisyyttä irtopanoineen kun alkaa olla tarve perustaa perhe. Samalla sitten siivotaan tuttavapiiristä oikeastaan ne kaikki jotka tietää, ettei sitä ihan pyhäkoulutyttöinä bailattu vaan silloin sattui ja tapahtui itse kullekin.

Se on erikoista, että nimenomaan naiset itse haluaa ylläpitää tätä kuvitelmaa "hyvästä naisesta" ja "vaimomatskusta" ja pahimmassa tapauksessa vielä mustamaalaa muut miehelle mahdolliset ja potentiaaliset naiset kevytkenkäisiksi.

Vierailija
34/88 |
11.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinkuin ei naisetkaan sitoudu kevytkenkäiseen mieheen. 

Jotkut naiset sitoutuu kuvitellen, että ei se mua petä koska mun rakkaus riittää ja korjaa sen ehjäksi eikä vieraissa tarvitse enää juosta kun seksiä saa kotonakin. Sitten itketään ja uhriudutaan kun häntäheikki ei ollutkaan uskollinen vaan ihan samanlainen kuin aina ennenkin, mutta kelpuutti tietenkin kalsarinpesijän joka takertui kynsin hampain siihen suhdekuvitelmaansa.

Se on harmi, että nainen voi olla vielä näin nykyaikanakin noin sinisilmäinen kynnysmatto ettei itsekunnioitusta ole ollenkaan ja ihan kaikki on okei mitä mies vaan keksii tehdä ja vaatia.

Vierailija
35/88 |
11.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täh? No itse ainakin haluan naisen joka nauttii seksistä ja sitä haluaa harrastaa paljon. 

Ap puhuu ihan sekopäisiä! Mut toki on hänen valintansa jos haluaa puolison joka ei seksistä pidä. Mut sit on turha valittaa jos seksielämä ei olekaan tyydyttävää! 

Seksistä pitäminen on mielestäni eri asia kuin harrastaa seksiä lukuisten satunnaisten kumppaneiden kanssa. 

Vierailija
36/88 |
11.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seksistä pitäminen on mielestäni eri asia kuin harrastaa seksiä lukuisten satunnaisten kumppaneiden kanssa. 

No, ihminen jolla on korkea libido ei yleensä halua olla hirmu pitkiä aikoja ilman seksiä. Ja parisuhteeseen ei tietenkään pidä ruveta pelkästään seksin takia. Näin ollen sillä korkealibidoisella naisella on yleensä niitä lukuisia satunnaisia kumppaneita jos on pidemmän aikaa sinkkuna. 

Vierailija
37/88 |
11.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, missä tollasia ap:n väitteen mukaisia miehiä on, kun en itse ole törmännyt. Ei mun seksuaalinen aktiivisuus oo ainakaan millään lailla estänyt miehiä sitoutumasta muhun. 

Vierailija
38/88 |
11.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, ihminen jolla on korkea libido ei yleensä halua olla hirmu pitkiä aikoja ilman seksiä. Ja parisuhteeseen ei tietenkään pidä ruveta pelkästään seksin takia. Näin ollen sillä korkealibidoisella naisella on yleensä niitä lukuisia satunnaisia kumppaneita jos on pidemmän aikaa sinkkuna. 

Aivojakin voi käyttää eikä ajatella alapäällä. Ei ole pakko juosta vieraissa.

Vierailija
39/88 |
11.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen seksuaalisesti aktiivinen ja sitoutujia olisi vaikka joka sormelle. Minua on kosittukin kuusi kertaa. Nykyään seurustelen vakituisesti ihanan miehen kanssa. 

Vierailija
40/88 |
11.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On eri asia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kaksi