Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä teidän koulun pahimmat kiusaajat tekee nykyään?

Vierailija
27.05.2007 |

Minun yllätyksekseni moni joka minua aikoinaan kiusasi, on nyt hoita/huolenpitoalalla! Esim sosionomi, hammaslääkäri... Jotenkin puistattavaa, olivat niin julmia silloin joskus.

Kommentit (163)

Vierailija
101/163 |
30.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sattumalta kohtasin vuosi sitten koulumme ja myös itseni pahimman kiusaajan kun olin maksamassa kahvilassa ostoksiani. Hänkin tunnisti minut, ei kehdannut edes katsoa silmiin. Ihminen joka oli 8 vuotta haukkunut minua läskiksi, perheemme köyhyyttä ja toistellut ettei minusta tule mitään, oli neljässä vuodessa lihottanut itsensä muodottomaksi ja istui siinä palvelemassa minua, viimeisellä kahvilakerrallani ennen ulkomaille muuttoa. Olen ehkä paha ihminen, mutta lähdin kahvittelun jälkeen pois hymyssä suin.

Vierailija
102/163 |
30.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.04.2014 klo 01:13"]

Yks ihan menestynyt asianajaja, toinen vaikuttaa kunnallispolitiikassa ahkerasti ja kivunnut ylös aika menestyksekkäästi, veikkaan että istuu vielä eduskunnassa joskus... Joku tais olla jonkun sortin lääkäri, lastenlääkäri ehkäpä? Yks on kotiäitinä mutta pääsi rikkaisiin naimisiin niin en ihmettele. Muista en tiedä mutta yhtään huonoa kohtaloa ei kai kellekään tullut. Olivat Stubb-henkisiä rikkaiden perheiden lapsia, kunnianhimoisia, saivat kaiken mitä halusivat ja kiusasivat ylimielisyyttään, minä olin helppo nakki kirppisvaatteiden ja nyhverömentaliteetin myötä. En ihmettele että menestyivät.

[/quote]

onko tuo kunnallispoliitikko Pohjois-Karjalassa kunnallispoliitikkona? nimittäin jos hänestä kyse niin hän on joutunut maistamaan omaa lääkettään... eli tasoissa ootte. Sitä saa mitä tilaa ja hän on saanut sen mitä tilas. nimittäin joutu kiusatuksi valtuustossa ja työpaikallaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/163 |
30.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juristi...tosi hupaisaa

Vierailija
104/163 |
30.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elelee työttömänä ilman mitään koulutusta. Ryyppää edelleen kaiken. luottotiedot menny vipeistä JA EDELLEENKIM SAMANLAINEN KUSIPÄÄ JOS SATUN JOSSAIN HÄNEEN TÖRMÄÄMÄÄN. Aikuisia ihmisiä kuitenkin ja pakko vieläkin kiusata :(

Vierailija
105/163 |
30.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.04.2014 klo 12:43"]

[quote author="Vierailija" time="28.04.2014 klo 11:24"]

Pahin kiusaaja oli luonnollisesti lestadiolainen. Heillä on jumalalta annettu oikeus kiusata muita, sillä he ovat oikeassa uskossa ja menossa jumalan valtakuntaan. Kaikesta kiusaamisesta saa seuroissa aina anteeksi, joten voikin aloittaa uuden kouluviikon uusin rinnoin.

Koska se on lesta, niin se kävi tietysti lestojen kauppaopiston Raahessa. Naimisissa tietysti. ja lauma yhtä vittumaisia kakaroita kuin se itsekin.

Toivon kohdunlaskeumaa suurinpiirtein polviin saakka se virtsankarkailua sille. Perse sillä oli leveä jo yläasteella, joten nyt se on varmasti vailtaisa. 

Jumalan teve vaan Liminkaan! Mädäntykää sinne.

[/quote]

Ei helkkari, hah hah. Allekirjoitan tän täysin, tosin mun terveiset menee Kuusamon "Siioninlaaksoon".

[/quote]

En tajua! Minulla on vain hyviä kokemuksia Kuusamon lestoista! Mukavia tyttöjä ja poikia olivat ainakin minun ikäisissäni!

Vierailija
106/163 |
30.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitto vie, kertokaa NIMIÄ näistä "tunnettu näyttelijä", "muusikko", "tosi-tv tähti". Noh tuo joka oli 4/14 kirjoittanut että kiusaajansanon nousemassa suuren puolueen puheenjohtajaksi, ei ole vaikea arvata kenestä puhutaan. Voi Allu Allu.

Mua ottaa päähän ku parikin v-päätä luokalta on päässyt rikkaisiin naimisiin. Ei mua varsinaisesti kiusattu, välil oltiin kavereita, välil suljettii ryhmästä pois. Onneks mullaki menee hyvin, naimisissa maailman parhaan miehen kanssa, ihanat lapset, hyväpalkkainen mielekäs työ.

Vierailija
107/163 |
30.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitää hajua. Keskityn omaan elämääni ja omaan perheeseen. :) Syvät jäljet jätti kiusaus mutta on tehny hyvää antaa anteeksi vaikka anteensipyyntöjä en ookkaan saanu. Huomaan kyllä jos entisen kiusaajan kaupassa tai muualla tapaan, niin edelleen niitä naurattaa ja sellasta...en ymmärrä miksi. Mä olen ihan tavallinen ihminen ja ihanan vauvan äiti. :)

Vierailija
108/163 |
30.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi kiusaajistani on yksinhuoltaja. Raahaa perässään kahta ylivilkasta ja yhtä kehitysvammaista lasta. Ei käy kateeksi.

Vierailija
109/163 |
30.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttö, joka yläasteella teki elämästäni helvettiä on sittemmin ollut useaan kertaan naimisissa, tehnyt monta lasta, ei ole opiskellut koskaan mitään eikä käsittääkseni ole ollut koskaan missään oikeissa töissä, työkkärin "pakottamana" jossain terveyskeskuksen kahviossa tukityöllistettynä. Asuu edelleen siellä samalla pikkupaikkakunnalla ja on karkottanut kaikki ystävänsä käytöksellään. Meillä on yhteisiä tuttuja, joten tiedän nämä asiat. Olen vahingoniloinen eikä hävetä yhtään myöntää sitä.

Vierailija
110/163 |
30.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työskentelee äidinkielenopettajana.

Vierailija
111/163 |
30.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä kuka muita kiusasi eniten, mutta minun kiusaajani on tohtorikoulutettavana.

Vierailija
112/163 |
30.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä eikä oikeastaan kiinnosta. Ne ihmiset kuuluvat menneisyyteen eikä heillä ole mitään tekemistä nykyisen elämäni kanssa. Luultavasti he ovat pääasiassa ihan tavallisia ihmisiä , kuten suurin osa meistä muistakin. Toivon vain, että he ovat oppineet, kasvaneet ihmisinä ja osaavat katua tekojaan. Muutoin heidän elämänsä ovat rehellisesti sanottuna minulle täysin yhdentekeviä.

Vierailija
113/163 |
30.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekä pahin kiusaaja että pahin kiusattu teki itsemurhan.

Vierailija
114/163 |
30.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme lasta, kaikki otettu huostaan, päihteitä ja mielenterveysongelmia. Ehkä oireili jo silloin ala-asteella kun piti kiusata...

Vierailija
115/163 |
30.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On poliisi.

Vierailija
116/163 |
30.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähäri joka ei viihtynyt pyllynpesijänä vaan työskentelee nykään vartijana.

Vierailija
117/163 |
30.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiusaajat olivat viisi tyttöä. Tällä hetkellä (38-vuotiaina) kaksi heistä on yksinhuoltajia, ottivat kumpikin alkoholistiäijän, tekaisivat lapset ja erosivat. Kumpikaan ei ole peruskoulun jälkeen opiskellut mitään. Tuskin ovat töissäkään olleet. Yksi mimmeistä hukkui muutama vuosi sitten. Pahin tytöistä on lihonut muodottomaksi ja kärsii mielenterveysongelmista. Viides on (kai) viiden lapsen äiti, joku uskovainen. Että sitä saivat mitä tilasivat.

Vierailija
118/163 |
30.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurtalouskokki, kampaaja, lentoemäntä,

Vierailija
119/163 |
30.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukioaikaisista kiusaajistani tuli lentäjä, DI-uraohjus ja lääkäriX2.

Vierailija
120/163 |
30.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiusaajani katuu tekojaan ja on syrjäytynyt. Halusin auttaa, mutta ei huolinut mun apua :(