Mitä teidän koulun pahimmat kiusaajat tekee nykyään?
Minun yllätyksekseni moni joka minua aikoinaan kiusasi, on nyt hoita/huolenpitoalalla! Esim sosionomi, hammaslääkäri... Jotenkin puistattavaa, olivat niin julmia silloin joskus.
Kommentit (163)
Siihen nähden, että yli 90% ihmisistä kiusaa ainakin jossain elämänsä vaiheessa jotakuta toista, joko lievemmin tai pahemmin, sanoisin että kiusaajat ovat sijoittuneet yhteiskunnan kaikille aloille niin ylempiin kuin alempiin asemiin.
Tytöistä se, joka kiusasi ihan henkilökohtaisesti minua, on suurtalouskokki. Menestyi kyllä hyvin koulussa, oli välillä luokan priimuskin, ja kävi lukion.
Pojista muistuvat mieleen veljekset, jotka olivat tosi inhottavia, isoveli yllytti pikkuveljeä muiden kimppuun. Onneksi muuttivat pois paikkakunnalta yläasteelle mentäessä. Soittelin isoveljelle kerran työasioissa, oli ainakin tuolloin kuljetusalalla.
Hyvistä perheistä kotoisin olevat kiusaajat päätyy korkeisiin virkoihin, ongelmaperheistä lähtöisin olevat huonoihin asemiin.
[quote author="Vierailija" time="28.04.2014 klo 00:01"]
Teki itsemurhan parikymppisenä kuulemma. Ei ollut minun kiusaajani, mutta muita kiusasi kyllä.
Surullista toisaalta :(
[/quote]
Tiedän samanlaisen tilanteen. Onkohan sama kiusaaja.
[quote author="Vierailija" time="28.04.2014 klo 00:36"]
Siihen nähden, että yli 90% ihmisistä kiusaa ainakin jossain elämänsä vaiheessa jotakuta toista, joko lievemmin tai pahemmin, sanoisin että kiusaajat ovat sijoittuneet yhteiskunnan kaikille aloille niin ylempiin kuin alempiin asemiin.
[/quote]
Tätä ihmiset ei halua myöntää, koska "emmehän minä ja minun puoluelaiseni kiusaa", ne on aina "ne muut".
Pahin teki itsemurhan. Yksi on hoitoalalla ja kääntynyt muslimiksi.
Yks oli kassalla töissä, yks teko kolme muksua ja jätti äijänaä ku hups vaan, tykkäski tytöistä. Muutamat ovat lohonneet tooooosi paljon, muutama on kotona lasten kanssa hiukset pesemättömänän ja tuulipuvus tulee vastaan kaupalla. Et suurin osa ei mitään merkittävää, pahimmat kaikkien piinaajakiusaajat on nykyään joko linnas, kamois tai mullan alla. Et tais olla moni juttu jo alusta asti pielessä...
Pahin kiusaajani on eronnut kolmesti ja on nyt neljän lapsen yh- äiti. Olen vahingoniloinen.
Sairaanhoitaja on luokkani kiusaajatytöstä tullut.
Ei harmainta aavistusta. En edes tiedä, keitä kiusaajia koulussa mahdollisesti oli. Meitä oli sentään yli 700 yläkoulussakin. Oli siellä tietysti sellaisia vittupäitä, jotka laukoivat älyttömyyksiä kenelle tahansa vastaan tulijalle, minullekin joskus, mutta varsinaisia kiusaajauraa tekeviä en tiedä ainuttakaan.
Nopeasti kun facebook profiiliaan vilkaisin, niin vaikuttaa edelleen keskenkasvuiselta idiootilta. Tuskin tekee mitään kamalan fiksua.
Pahin kiusaajani on jonkinlainen elämänkoululainen. Peruskoulun jälkeen ei ole varmaan tehnyt mitään, ja alkokin taitaa maistua.
[quote author="Vierailija" time="27.05.2007 klo 19:15"]
Minun yllätyksekseni moni joka minua aikoinaan kiusasi, on nyt hoita/huolenpitoalalla! Esim sosionomi, hammaslääkäri... Jotenkin puistattavaa, olivat niin julmia silloin joskus.
[/quote]
Tämä selittää paljon.
Terv. juuri aloittanut sosionomi-opiskelija.
Sai 19-v lapsen jonkun random miehen kanssa joka huomattavasti vanhempi. lapsi on nyt jo parikymppinen, soittaa tai soitti pianoa tai viulua. KiusaajAsta tuli yh . En tiedä tuliko muuta