Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä teidän koulun pahimmat kiusaajat tekee nykyään?

Vierailija
27.05.2007 |

Minun yllätyksekseni moni joka minua aikoinaan kiusasi, on nyt hoita/huolenpitoalalla! Esim sosionomi, hammaslääkäri... Jotenkin puistattavaa, olivat niin julmia silloin joskus.

Kommentit (163)

Vierailija
121/163 |
30.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuollut.

Vierailija
122/163 |
30.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meillä ollut kiusaajia, ja jos oli kiusaajia, en tullut tietämään kiusaamisesta. Olen tutustunut kiusaajiin vasta aikuisena. Toinen on ehkä kaupan kassa ja puolisonsa kai joku myyjä puhelinliikkeessä.

Jos kertoisin naapureistani, minua pidettäisiin sairaana ja vainoharhaisena. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/163 |
30.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdesta pahimmasta en tiedä kiusas 1-2 luokat ja rankasti. 3-6 luokalla kiusannut neiti on tällä hetkellä mielisairaalassa ja sairastaa paranoidista skitsofreniaa ja on huonossa jamassa. Joten karma is bitch.

Vierailija
124/163 |
30.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.08.2014 klo 22:29"]

Yhdesta pahimmasta en tiedä kiusas 1-2 luokat ja rankasti. 3-6 luokalla kiusannut neiti on tällä hetkellä mielisairaalassa ja sairastaa paranoidista skitsofreniaa ja on huonossa jamassa. Joten karma is bitch.

[/quote]

No onpas kiva, että puhut karmasta. Minua kiusattiin läpi peruskoulun, lukion ja vielä yliopistossakin. Sairastan nyt lamauttavaa ahdistuneisuushäiriötä ja olen pysyvästi työkyvytön. Olen varmaan lapsena tehnyt jotain aivan kammottavaa sitten.

Ne kiusaajani taas ovat ne aiemmassa viestissä mainitsemani lentäjä, di-uraohjus ja kaksi lääkäriä.

Vierailija
125/163 |
30.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helppo huudella kun ette tiedä taustoja. Se ihminen kidutti meitä muita fyysisesti ja henkisesti niin sairaasti (varmaan sillä viiras jo sillon pääkopasta) että todellakin ajattelen, että karma kostaa koska se ansaitsi sen. Olis miettinyt joskus ennen kun teki. Onneks oma psyyke suojaa, etten muista kaikkea mitä se hullu ämmä teki. Mutta mun vanhemmat muistaa eikä edes suostu kertomaan. Paras kaverini ajautui melkein tekemään itsemurhan sillon 12-vuotiaana tämän ihmisen takia. Onneks on lukkojen takana ja toivottavasti ei pääse koskaan pois!

Vierailija
126/163 |
30.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poika on paskakuski, ajaa 80-luvun pikku-mersulla ja luulee että se on hieno. Tyttö on vastaavan miehen kotiorjana. Nautin!

Vierailija
127/163 |
30.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää pubia, toinen on lähihoitaja.

Vierailija
128/163 |
30.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin netin perusteella on Shanghaissa Ark Relocation -nimisessä firmassa Relocation Managerina.

*hrrrr* :/

Vierailija
129/163 |
30.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.08.2014 klo 23:34"]

Ainakin netin perusteella on Shanghaissa Ark Relocation -nimisessä firmassa Relocation Managerina.

*hrrrr* :/

[/quote]

Niin ja varmasti nauttii, jos/kun saa Kiinassa rääkätä myös eläimiä :(

Vierailija
130/163 |
30.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poliisi

Vierailija
131/163 |
31.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narkkaa tai on jo kuollut narkkaamisesta.

Vierailija
132/163 |
28.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellähän ne Parikkalan teillä kävelevät toimettomina...

Vierailija
133/163 |
28.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on nousemassa erään suuren puolueen puheenjohtajaksi.

Vierailija
134/163 |
28.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi opiskelee oikeustiedettä, yksi ekonomiksi, yksi on vartiointiliikkeen myyntijohtaja. Olivat aikoinaan ainakin huonompia koulussa kuin minä, tulevat taatusti menestymään materialistisessa mielessä elämässään paremmin kuin minä (humanistisen alan opiskelija).

Vierailija
135/163 |
28.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yks ihan menestynyt asianajaja, toinen vaikuttaa kunnallispolitiikassa ahkerasti ja kivunnut ylös aika menestyksekkäästi, veikkaan että istuu vielä eduskunnassa joskus... Joku tais olla jonkun sortin lääkäri, lastenlääkäri ehkäpä? Yks on kotiäitinä mutta pääsi rikkaisiin naimisiin niin en ihmettele. Muista en tiedä mutta yhtään huonoa kohtaloa ei kai kellekään tullut. Olivat Stubb-henkisiä rikkaiden perheiden lapsia, kunnianhimoisia, saivat kaiken mitä halusivat ja kiusasivat ylimielisyyttään, minä olin helppo nakki kirppisvaatteiden ja nyhverömentaliteetin myötä. En ihmettele että menestyivät.

Vierailija
136/163 |
28.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahimmat kiusaajani ovat molemmat lähihoitajia ja tällä hetkellä (tietääkseni) kotiäitejä.

Minut he saivat lyötyä aikoinaan maahan ja vaikka olin lahjakas koukussa, en päätynyt yhtään mihinkään. Nyt, kun olen jo yli kahdenkymmenen, olen saanut vihdoin elämäni raiteilleen. Valmistun keväällä ammattiin ja aion vielä suorittaa keskenjääneen lukion, kirjoittaa ylioppilaaksi ja mennä opiskelemaan juuri sitä mitä haluan.

Tässä oli kenties tarkoitus analysoida kiusaajien elämää, eikä omaansa, joten pahoittelut avautumisesta. Tuli vain mieleeni, kun aloin asiaa pohtimaan. Vuosikaudet meni hukkaan, mutta onneksi vielä on aikaa.

Vierailija
137/163 |
28.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huippujuristi yhdessä Suomen arvostetuimmassa lakiasiantoimistossa.

Vierailija
138/163 |
28.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pojista pahimmat ovat kuolleet huumeisiin.

Tytöistä taas yksi sai lapsen teininä, tarjoilija ja kaiken lisäksi täysin juoppo yh.

Loput on tarjoilija/lähihoitaja koulutukseltaan, mutta nykyään kotiäiteinä.

Nyt voin vuorostaan nauraa heille, luuserit.

Vierailija
139/163 |
28.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä kaikista. Tapasin tossa ala-asteen opettajani joka kertoi mitä parille henkilölle kuuluu. Ollaan nyt 26v tässä vaiheessa.

- Yksi on jonkun 8 lapsen isä. En tiedä onko samalle äidille, tuskin. Työtön varmaankin.

- Yksi opiskelee lääkäriksi.

- Yksi kaupan kassalla.

- Yksi opiskellut lähihoitajaksi.

- Yksi ikuinen opiskelija, nyt raskaana.

- Töiden kautta tullut kolme nimeä eteen. Veloissa korvia myöten ja kaikesta päätellen työttömänä, asuu vielä samoilla alueilla kun missä koulumme kävimme.

Tässä nämä mitä tiedän. Olin se läski tyttö, joten näitä kiusaajia riitti. :)

Vierailija
140/163 |
28.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä toimin konsulttina. Autan yrityksiä leikkaamaan ylimääräiset läskit pois koneistosta niin sanoakseni. Eli ihan hyvin menee. Niitä lapsuus- ja nuoruusajan kiusaamisia kyllä kadun. Onneksi olen onnistunut löytämään jo enemmistön kiusaamistani henkilöistä ja pyydettyä anteeksi tekemisiäni, sillä osa niistä jutuista olisi johtanut aikuisten kohdalla ihan suoriin pahoinpitelytuomioihin. Enemmistö on suvereenisti yllättyneitä, kun olen ensin soittanut ja sopinut tapaamisesta ja sitten suorastaan liikuttunut anteeksipyynnöstä. Luojille kiitokset siitä ettei kukaan ole sentään traumatisoitunut vuokseni vaan jokainen uhrini on pääpiirteittäin elänyt, äkkiarvioinnilla, ihan perinteisenoloista elämää.

Jos tähän nyt jotain vielä pitäisi sanoa niin, vanhemmille sen verran, että älkää ikinä kuitatko kiusaamista pikku juttuna. Se ei ole jotain "pojat ovat poikia" tai "nuoruuden typeryyttä" tason juttua vaan ihan oikeasti pahimmillaan aivan helvetillisen turmiollista ja tuhovoimaista kidutusta uhreilleen. Ottakaa ne muksut puhutteluun ja tehkää selväksi ettei ketään saa kiusata minkään syyn nojalla.