Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä teidän koulun pahimmat kiusaajat tekee nykyään?

Vierailija
27.05.2007 |

Minun yllätyksekseni moni joka minua aikoinaan kiusasi, on nyt hoita/huolenpitoalalla! Esim sosionomi, hammaslääkäri... Jotenkin puistattavaa, olivat niin julmia silloin joskus.

Kommentit (163)

Vierailija
141/163 |
28.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi on lähinnä työtön, kiskoo viinaa ja narkkailee.

Toinen on mullan alla.

Vierailija
142/163 |
28.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän luokalla oli tasan yksi kiusaaja joka piinasi koko luokkaa, niin tyttöjä kuin poikia koko yläasteen ajan.

Yksi kiusaajan pääuhreista esiintyi vähän aikaa sitten dokumentissa jossa kerrottiin hänen elämästään ja miten vaikeaa oli mm. omaan seksuaalisuuteen suhtautua pahan kiusaamisen jäljiltä. Hänellä näytti menevän hyvin, onneksi sillä mietin monesti miten tämä henkihieveriin kiusattu raukka pärjää nykyään.

Kiusaajamme on kotikaupungissa yhä, DNA-kaupan myyjänä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/163 |
28.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On töissä Nokialla ja Accenturella. (ugh.)

Vierailija
144/163 |
28.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heistä ei ole tullut mitään. Osa ei ole käynyt edes amista.

Vierailija
145/163 |
30.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
146/163 |
30.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haudassa

Vierailija
147/163 |
30.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähihoitajia parikin kappaletta.

Vierailija
148/163 |
30.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolustusvoimien palveluksessa.

Vierailija
149/163 |
30.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähihoitaja
tarjoilija

Vierailija
150/163 |
31.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi ylä-aste aikainen lähes kaikkia meikittömiä ja kilttejä tyttöjä kiusannut bitch on nykyään ikisinkku joka riitaantuu jokaisen miehen kanssa ja käyttää yhä teinislangia. Näkee vikaa kaikissa muissa, paitsi itsessään. Nainen jatkaa yhä päihteiden käyttöä ja oman perseensä kehumista kuten aikaisemminkin. Tykkää myös kostaa entisille kavereilleen ja kumppaneilleen eli on erityisen kostonhimoinen ja ilkeä, sellainen pelottava tyyppi josta haluaa pysyä kaukana ainakin kaikki sivistyneet. On joko sossun asiakas tai sitten joku ravintolan siivooja. Jätti koulut kesken. Sama tyyli yhä niin asenteessa kuin  meikissä ja vaatteissakin.

Toinen kiusaaja joka mursi käteni on tätä nykyä täysin aineiden käyttäjän näköinen niin että naama vääntynyt rumasti ja silmät jääneet killiin, näyttää yli viisikymppiseltä vaikka on 25v. Tupakoi, joi ja aloitti kannabiksen käyttämisen 14 vuotiaana. Kävi jotain opintoja myöhemmin, ollut harjoittelijana kerhoyhteisössä ja matkusti slummialueille "elämän mallia" hakemaan.

Kolmas kiusaaja järjesteli innoissaan luokkakokousta, johon en mennyt. Varmaankin aika tylsä elämä kun aloitti luokkakokouksen järjestämisen jo 1½ vuotta etukäteen. On tätä nykyä äiti ja miehensä elätti/sossun asiakas. Enpä muuten koskaan saanut fb ystäväkutsuja lähes yhdeltäkään entiseltä luokkalaiselta, mutta näin se näkyy että karma järjestää asiat.

Vierailija
151/163 |
31.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääministeri.

Vierailija
152/163 |
31.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matalakoulutettu, kaupallisen alan 40 v nainen, joka elää koirilleen. Lapsia ei ole. 

Vierailija
153/163 |
31.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.08.2014 klo 01:35"]

Matalakoulutettu, kaupallisen alan 40 v nainen, joka elää koirilleen. Lapsia ei ole. 

[/quote]

Samat tuntomerkit kuin meidän koulun pahimmalla kiusaajalla. 40 v nainen, lyhyt ja tatuoitu. Myyjä & koiraharrastaja. Ei edelleenkään halua uskoa olleensa kiusaaja, vaikka oli nuoruudessaan suorastaan sadistinen.

Vierailija
154/163 |
31.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lentäjä, jolla on kolme lasta ja malli-vaimo. Itse taas olen syrjäytynyt ja työkyvytön. Olemme kävelleet kadullakin toistemme ohi, mutta minua hän ei tervehdi.

Vierailija
155/163 |
31.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen ajaa kylillä edelleen vanhalla mersunrämällä ja kuvittelee olevansa kaikkia asteen tai kaksi parempi (koska liikkuu itseään nuoremmassa porukassa), toinen taas onnettomassa parisuhteessa kylän idiooteimman jätkän kanssa (väkivaltainen, kova uhoamaan mutta saa aina turpaansa, vetää paljon viinaa, työtön..) ei nää kiusaajat mua oo kiusannut, mutta aika montaa muuta kyllä. Taisin olla liian kova pala kun en välittänytkään ;)

Vierailija
156/163 |
31.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi reputti aikoinaan kirjoitukset, mutta selvisi sitten (vasta) vuoden päästä ylioppilaaksi.
Kaikki kolme ovat sitten sille "tasolle" jääneet, ja työskentelevät kylän S- ja K-Marketeissa.

Olen varmaan aika kauhea, kun tunnen ihan pientä mielihyvää siitä, että maailma on edes jotenkin oikeudenmukainen ja karma palaa takaisin, kun olen itse opiskellut unelma-ammattini ja oman alan töissä. Ei sillä, varmasti hekin viihtyvät kaupan alalla. Mutta, no. Jotenkin silti...

Vierailija
157/163 |
31.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahin kiusaaja sai lapsen 15-vuotiaana kolmekymppisen pubiruusun kanssa. Päätyi huumeiden käyttäjäksi. On aika karsean näköinen nykyään... Toinen ryyppää päivästä toiseen ja pani jonkun vanhemman naisen paksuksi ollessaan n. 18v.

Vierailija
158/163 |
31.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luusereita, elämänkoululaisia. Yllättävän moni täällä kerrotuissa menestyneitä... luulin että aina surkimuksia.

Vierailija
159/163 |
31.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.08.2014 klo 02:40"]

Luusereita, elämänkoululaisia. Yllättävän moni täällä kerrotuissa menestyneitä... luulin että aina surkimuksia.

[/quote]

Mun koulussa ollut pahin ja verbaalisesti haavoittavin kiusaaja on nykyisin erittäin menestynyt, kuten olivat myös vanhempansa.

Vierailija
160/163 |
31.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vakuutusmeklari, varastomies, liikunnan opettaja ja upseeri. Eivät erityisen onnellisilta vaikuta kukaan - tuskin muistavat tai ymmärtävät kiusaajia olleensa, ainakaan sen perusteella mitä heistä nykyisin tiedän. Olen iloinen, ettei tarvitse olla tekemisissä, en voi unohtaa enkä antaa anteksi.