Mitä teidän koulun pahimmat kiusaajat tekee nykyään?
Minun yllätyksekseni moni joka minua aikoinaan kiusasi, on nyt hoita/huolenpitoalalla! Esim sosionomi, hammaslääkäri... Jotenkin puistattavaa, olivat niin julmia silloin joskus.
Kommentit (163)
Yksi on Seiskan "tähtitoimittaja".
Jotenkin kummasti kaikki tietämäni kiusaajat saivat lapsen noin 15-18v. Pojista tuli juoppoja. Yksi on nyt ryhdistäytynyt ja alkanut taksikuskiksi. Toinen on kokki ja kolmas työtön narkkari/sekakäyttäjä. Tytöt taitaa olla "kotiäitejä". Yks on tarjoilija.
Teki itsemurhan parikymppisenä kuulemma. Ei ollut minun kiusaajani, mutta muita kiusasi kyllä.
Surullista toisaalta :(
Erilaisia johtajiahan ne ovat pääsääntöisesti :/
Sosiaalityöntekijä, opinto-ohjaaja (ja feministi :D), ravintoloitsija...
En tiedä, toivottavasti kasvaa horsmaa.
En tiedä. En edes muista ketä ne kiusaajat oli.
Toisen luulen nähneeni Honkkarissa täyttämässä hyllyä, mutta en ole ihan varma. Oli niin lihava ja vanhentuneen näköinen. Toinen oli työtön yhäri kunnan vuokrarivarissa jo ennen kuin 20 vuotta tuli täyteen.
Toinen on lentoemäntä ja toinen luki kauppatieteitä ainakin silloin kun viimeksi hänestä kuulin.
Kaupan kassa, toinen jossain duunarihommissa metallifirmassa ja yksi lähihoitajana.
Huvittavinta on että tämän kaupan kassan vanhemmat katsoivat minua ja vanhempiani ns. Nenän vartta pitkin. V
Mun vanhemmat oli pienipalkkaisia kaupan alan työntekijöitä ja minä hiukan pullukka lapsi. Kerran sanoivat mulle että musta taida oikein mihinkään olla. Olin ala-asteella silloin. Jotain ihmeellistä kateutta kai. Olin kuitenkin sellainen ysin oppilas, kirjoitin m:n paperit (aikana ennen e:tä)! Ja menin opiskelemaan haluamaani alaa. Kiusaaja pääsi niukin naukinkauppikseen peperuskoulun jälkeen ja luki itsensä merkantiksi, sen jälkeen ollutbtöissä k-marketin kassalla. Joskus aikaisemmin teki mieli kuitata kiusaajalle ja vanhemmilleen että kenestä oli johonkin nja kenestä ei. Mutta eipämtuolla väliä, mä olen onnellinen omasssa elämässäni, toivottavasti hekin ovat omisaaan.
Yksi kiusaaja (ei varsinaisesti kiusannut mua) on näyttelijä ja ihan kuuluisa sellainen. Yhdellä on oma firma,esiintynyt yhdessä tosi-tv ohjelmassa. Aika monesta en tiedä juuri yhtään mitään. Näistä kahdesta Tiedän kin ovat tv:stä tuttuja.
kolme poikaa minua pääosin kiusasi, 2heistä on jo mullan alla, olleet pitkään. Onhan se kaikkien tiedossa, että kiusaajat myös itse voivat huonosti. En sano sillä, että varsinkaan kiusatun tarvitsisi heitä kohtaan empatiaa kokea. Mutta tieto lisää ymmärrystä ja voi auttaa haavoja umpeutumaan.
Kolmesta kiusaajastani tiedän sattumoisin, mitä heistä tuli:
yksi on maatalon emäntä, naimisissa, lapsia
yksi on kaupan täti, avioero takana, lapsia
kolmas, pahin kiusaajani, on mielenkiitoinen tapaus: siitä tuli toimittaja, etenikin ihan merkittävään lehteen töihin, useita avioeroja, työpaikkakiusaamissyytöksiä ja muita epäsotkuja, alkoholismia. En tiedä, mitä hänelle nyt kuuluu.
Niin ja mä ite: muutin pois pikkupaikkakunnalta, opiskelin (amk ja yliopisto), sain duunin asiantuntijatehtävissä, naimaton, ei lapsia, ei ongelmia, olen itse asiassa hvtin onnellinen (tätä pelottaa jotenkin sanoa, mutta kyllä, mä olen erittäin onnellinen).
Minun kiusaajani: alakoulun opettaja, himouskovainen ammattiurheilija, käsityöläinen, menestyvä muusikko, kuvataiteilija, lastenkirjailija... ihan hyvin niillä pyyhkii. VAAN NIIN MULLAKIN!
Pahin kiusaaja on säälittävä narkkari.