Miksi naiset ei edes yritä ymmärtää miesten ongelmia?
Esim syrjäytymistä, päihdeongelmia yms. Ei mies ole automaattisesti huono ihminen jos sillä on ongelmia.
Kommentit (164)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki miehen ongelmat ovat miehen itsensä syytä. Miesten pitää itse ratkaista ongelmansa. Miksei miehet itse tee mitään?
Nämä ovat niitä vakiovastauksia, mitä nettikeskustelussa tähän aiheeseen saa. Joten miksi naisten ongelmat olisivat miesten ongelmia?
Ei minua miehet olekaan auttaneet ratkaisemaan ongelmiani. Itse ne on pitänyt ratkaista.
Usein minun ongelmieni aiheuttaja on myös ollut mies. Todella raskasta oli esim. yrittää saada muuttohaluton ex-avomies muuttamaan pois omistamastani asunnosta, kun mies pystyi kätevästi yhdistämään siipeilyn ja päivittäisen "eron kostamisen" puoli vuotta, kunnes vihdoin joutui häädetyksi.
Et tietenkään itse häntä mieheksesi valinnut ja naisten pettämättömän intuition.
Miehetkin ovat siis itse valinneet ongelmansa (miten se intuition pääsikin niin pahasti pettämään) ja voivat korjata ne itse tai mädäntyä niiden kera. SeKIN on ihan miesten oma valinta. Valitkaahan viisaasti!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lasten ja vanhusten hoiva on sysätty jo naisten harteille. Miehet voisivat vaihteeksi osoittaa jotain yhteiskuntakelpoisuutta ja huolehtia toisistaan. Eivät naiset voi kaikesta huolehtia, joku raja.
Ihan yhtälailla voidaan sanoa että esim. monet fyysiset työt kuten raksa, palomies yms. hommat on sysätty miesten harteille. Ai niin, mutta sillä ei ole mitään väliä, kun ei tue omaa agendaa. Mutta niin, melko hölmö heitto, kun kyse on pitkälti sukupuolittuneista työtehtävistä. Monet katsoisivat kieroon jos mies olisi esim. päiväkodissa töissä, koska se on "epänormaalia".
Enpä ole kyllä huomannut yhdenkään palomiehen, raksamiehen tms. valittavan siitä, että tekevät noita töitä. Heillä on hommat hoidettavana ja sen verran selkärankaa, ettei aikaa eikä tarvetta ole valittaa ja trollata netissä kuten sinulla.
Väittämä oli että hoivatyö on sysätty naisten niskoille. Toin vain esiin, että kyse on ammattien sukupuolittumisesta... Mutta juu, niinhän se nykyään menee, että on paska ihminen jos yksinkertaisesti puhuu faktoja. Ilmeisesti ammattien sukupuolittumistakaan ei ole olemassa, jos kyse ei ole naisten ammateista. Miehet menevät ammatteihin joihin haluavat mennä ja naiset sysätään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lasten ja vanhusten hoiva on sysätty jo naisten harteille. Miehet voisivat vaihteeksi osoittaa jotain yhteiskuntakelpoisuutta ja huolehtia toisistaan. Eivät naiset voi kaikesta huolehtia, joku raja.
Totta. Naiset voisivat vuorostaan maksaa miehille siitä, että miehet huolehtivat miehistä.
Miksi helvetissä naisten pitäisi maksaa teille siitä, että otatte itse vastuuta itsestänne, ihan kuten naiset joutuvat huolehtimaan itse itsestään - samalla kun joudumme huolehtimaan lapsista, vanhuksista ja nuorista? Jos ette kerran pane tikkua ristiin meitä auttaaksenne, niin vähintään saatte pitää itse huolta itsestänne, turha apina.
Ihan samoin kuin miehet maksavat naisille siitä, että naiset hoitavat toisia naisia tai niitä vanhuksia ja lapsia. Naiset uhriutuvat itse valitsemastaan palkkatyöstä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi naiset ravaavat turhissa terapioissa veronmaksajien piikkiin? Eivätkö naiset osaa hoitaa omia ongelmiaan niinkuin aikuinen ihminen?
Kaikki naiset käy terapiassa kukaan mies ei. Kaikki naiset ja kukaan mies blaablaa..sulle turha ees vastailla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miesten ongelmat: laiskuus, paskuus, pelkuruus, päihteet.
Kyllä ne kulta pieni sun pitää ihan itse ratkaista.
Vai yritätkö sanoa, että miehet on heikompia ja huonompia kuin naiset?
(Se on totta)
Naisen kohdalla selittäisit nuo pois yhteiskunnallisilla ongelmilla, traumoilla yms. mutta miehen kohdalla kyse on yksinkertaisesti valinnoista, tyhmyydestä ja laiskuudesta. Eli ei mitään uutta auringon alla :D Samaa saa aina lukea lihavuuskeskusteluissa, miten naisten lihavuus on kaikesta muusta kuin itsestä johtuvaa, mutta lihava mies on vaan laiska ja tyhmä.
Miehiä ei ikinä ole estetty kouluttautumasta ja hankkimasta töitä.
Nyt kun me naiset olemme hankkineet itsellemme nuo meiltä satoja vuosia estetyt oikeudet, te vässykät ette enää pärjää meille 😂
Sinä ryvet mutakuopassa koska olet laiska, sisuton pelkuri.
Aika villiä olettaa, etten ole kouluttautunut tai töissä. 😂
Ehkä olen se kuolaamasi pikkutakkimies toimistola, you never know! Ooh aah 😂
No ainakaan se koulutus ei näy sinussa yhtään mitenkään, kun viestisi on alakoululaisen tasolla.
Ei miesten ongelmat kiinnosta ketään, minulla meni aikaa ymmärtää tämä. Eikä sitä vastaan voi taistella, vaikka sanot tai teet mitä tahansa, ketään ei tule ikinä kiinnostamaan. Kannattaa oikeasti keskittyä muihin asioihin, koska tämä kuuluu apina-aivo osastoon, ihmisapinan aivot ei pysty tuntemaan empatiaa miehiä kohtaan.
Tsemppiä kaikille miehille, ihan turhaan keskustelette tai yritätte saada muutosta, sitä ei tule ikinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi naiset ravaavat turhissa terapioissa veronmaksajien piikkiin? Eivätkö naiset osaa hoitaa omia ongelmiaan niinkuin aikuinen ihminen?
Miksi teitä miehiä on vankiloissa niin paljon? Eikö miehet osaa hoitaa omia ongelmiaan niikuin aikuinen ihminen, eli puhumalla pahoinpitelemisen sijasta?
Ei terapia ketään ole hulluudesta parantanut. On se perin hullua toimintaa yrittää parantaa hulluja akkoja ruikutussession avulla. Ja pyytää veronmaksajia kustantamaan ko. hulluoperaatio.
Se on silti miljoona kertaa parempi kuin se, ettei viitsi tehdä ongelmalleen mitään, vaan kieltää kaiken ja ryyppää itsensä tainnoksiin, jottei se kipu kuitenkin tuntuisi. Pahimmassa tapauksessa joko itseltä tai joltain muulta menee henki, vain koska arvon luomakunnan kruunu piti mielenterveyden hoitamista "ruikutussessiona".
Niin kauan kuin henkilö itse ei yritäkään ymmärtää ongelmaansa, muiden ymmärtämiset on yhtä tyhjän kanssa. Eikä ymmärtäminen todellakaan tarkoita päihdeongelman mahdollistamista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan yhtälailla voidaan sanoa että esim. monet fyysiset työt kuten raksa, palomies yms. hommat on sysätty miesten harteille. Ai niin, mutta sillä ei ole mitään väliä, kun ei tue omaa agendaa. Mutta niin, melko hölmö heitto, kun kyse on pitkälti sukupuolittuneista työtehtävistä. Monet katsoisivat kieroon jos mies olisi esim. päiväkodissa töissä, koska se on "epänormaalia".
Ok eli vielä lisäks elät 80-luvulla. Momnet naiset on palomiehiä ja miehet lasten leireillä ja päiväkodissa töissä, kokemusta on. Onko muuta ulinaa vai ootko kohta saanu purettua ton sisäisen naisvihan
Vierailija kirjoitti:
Ajattelitko aloittaja siis ulkoistaa ongelmasi muille? Ja miksi sukupuolitit auttajasi?
Kyllä, koska ei minua kiinnosta muu kuin vihata naisia.
ap
Koska miehet ovat " ansainneet" kaiken paskan mitä ovat aikoinaan naisille aiheuttaneet, eikö se narratiivi näin mene?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmiselvä Allun ulina, osa 15785436788875444566788856776540007532136778837953555543672256697543367000000000000000
😂
Miten tästä tunnistit Allun? Itse en...!
Koska vain Allu tekee naisia yleistäviä aloituksia, jotka eivät ole mitenkään älykkäitä ja koko keskustelun hän ei osaa jankuttaa kuin omaa agendaansa.
Se, että hänen ÄO on 60, paistaa läpi niin että näkö lähtee.
Kiitos! Jätänkin tämän ketjun sitten tähän. Kokemuksesta oppineena tiedän ettei Allun kanssa kannata jäädä jankkaamaan. Siitä kun ei tule keskustelua, eikä tolkullista loppua.😌
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi teitä miehiä on vankiloissa niin paljon? Eikö miehet osaa hoitaa omia ongelmiaan niikuin aikuinen ihminen, eli puhumalla pahoinpitelemisen sijasta?
Tämä. Järkyttävät kustannukset, kun pitää olla vankeinhuolto ja valtion väkivaltakoneisto näitä urpiaisia varten.
Ja sitten siellä vankilassa istutaan terapeutin kanssa miettimässä, mitä me teemme, kun tekee mieli lyödä.
Sen sijaan, että kävisi ennen kuin joutuu vankilaan ja joku on mahdollisesti vammautunut (lopouelämäkseen) tai menettänyt henkensä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki miehen ongelmat ovat miehen itsensä syytä. Miesten pitää itse ratkaista ongelmansa. Miksei miehet itse tee mitään?
Nämä ovat niitä vakiovastauksia, mitä nettikeskustelussa tähän aiheeseen saa. Joten miksi naisten ongelmat olisivat miesten ongelmia?
Ei minua miehet olekaan auttaneet ratkaisemaan ongelmiani. Itse ne on pitänyt ratkaista.
Usein minun ongelmieni aiheuttaja on myös ollut mies. Todella raskasta oli esim. yrittää saada muuttohaluton ex-avomies muuttamaan pois omistamastani asunnosta, kun mies pystyi kätevästi yhdistämään siipeilyn ja päivittäisen "eron kostamisen" puoli vuotta, kunnes vihdoin joutui häädetyksi.
Et tietenkään itse häntä mieheksesi valinnut ja naisten pettämättömän intuition.
Parisuhteessakin molemmat ihmiset ovat itse vastuussa omista tekemisistään.
En ollut kertaakaan aiemmin eronnut kyseisestä exästäni, eikä kukaan tuntemani ollut erossa ex-avomieheni tapaan käyttäytynyt, joten täytyy sanoa, että yllätyksenä tuli, että mies jolla oli suhde myös toiseen naiseen (eron syy) ei suostunutkaan muuttamaan pois, vaan koki, että hänellä oli jotain kostettavaa minulle.
Muista sinäkin, että itse vastaat omista tekemisistä. Muiden tulevia tempauksia ei tarvitse kaiken maailman meedioille soittamalla ja kristallipalloon katsomalla yrittää ennakkoon selvittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei terapia ketään ole hulluudesta parantanut. On se perin hullua toimintaa yrittää parantaa hulluja akkoja ruikutussession avulla. Ja pyytää veronmaksajia kustantamaan ko. hulluoperaatio.
Mites nämä syrjäytyneet ja päihdeongelmaiset miehet pitäisi parantaa? Ja miten nimenomaan naisten pitäisi heidät parantaa?
Ap:n mielestä kaikkeen auttaa viina ja pillu. Jos ei nekään, niin sitten saa ja pitääkin toteuttaa laajennettu itsemurha.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmiselvä Allun ulina, osa 15785436788875444566788856776540007532136778837953555543672256697543367000000000000000
😂
Miten tästä tunnistit Allun? Itse en...!
Koska vain Allu tekee naisia yleistäviä aloituksia, jotka eivät ole mitenkään älykkäitä ja koko keskustelun hän ei osaa jankuttaa kuin omaa agendaansa.
Se, että hänen ÄO on 60, paistaa läpi niin että näkö lähtee.
Kiitos! Jätänkin tämän ketjun sitten tähän. Kokemuksesta oppineena tiedän ettei Allun kanssa kannata jäädä jankkaamaan. Siitä kun ei tule keskustelua, eikä tolkullista loppua.😌
Viimeistään huomenna hän ihmettelee, miksi naiset istuvat kahviloissa, miksi naiset matkustelee, miksi naisilla on niin paljon helpompaa, miksi naisilla on rahaa... Lista on fking loputon!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Sysätty". En usko että kukaan pakottaa sua pelastajaksi. Et pääsisi vaikka yrittäisit. Rakennusalalla on paljon naisia, yleensä johtohommissa.
Itsehän tekaisin otona ok-talon pystymetsään kolmessa kuukaudessa.
Tutustuin juuri lähihoitajamieheen ja olen hulluna häneen.
N
Ja pointti oli? Naisparatko pakotetaan hoitamaan lapsia ja vanhuksia, eivät voi itse tehdä valintoja opinnoissa ja töissä? On miehiäkin varhaiskasvatuksessa, ei se poista sitä, että enemmistö on naisia ja tilanne on päinvastainen rakennusalalla. On sukupuolittuneita ammatteja halusit tai et.
Ketjun pointti oli luuserimiesten luuserius. Miksi sinä olet luuseri, etkä osaa ratkoa ongelmiasi?
Eli sukupuolittuneita töitä ei mielestäsi ole ja olen luuseri, koska mielestäni niitä on? öö OK? Äly loppuu ja ad hominemit alkaa.
Niin alkaa, sinulla. Koko ketju alkoi itsekkään sovinistisian ruikutuksesta kun naiset ei passaa häntä ja muita ukkeleita silloin kun käsketään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uteliaisuudesta mitä tarkoitat kun kirjoitat hoitaa ongelmia niinkuin aikuinen ihminen?
Terapuetti on tai käsittääkseni ainakin hänen pitäsi olla henkilö, joka tukisi mm. merkittävissä muutoksissa, (ihmiseksi) kasvamisessa ja hyvinvoinnin vahvistamisessa.
Osa on niin onnekkaita, että eivät tarvitse terapeutin apua tai tukea välttämättä koko elinaikanaan. VLITWTTvasti kaikki eivät ole näin onnekkaita. Onko vaihtoehtona silloin A se, että kärsi, käris, niin kirkkaaman kruunun saat ja huomaamtttasi sairastutat ja tai uuvutat läheisesikin..
Koska hyvin raskaaksi(tdennäköisesti) käy jos huomaat olevasi esimerkiksi yksipuolisesti kumppanisi terapeuttina; tai olemaan enemmön ja vähemmän vapaaehtosiesti se nainen (tai mies) AP:ta mukaillen jonka tulsi ymmärtää miesten (, kuten kumppanin, veljien isien, työkaverin...... Ap ei yksilöinyt kenestä miehistä hän kirjoitti) ymmärtää miesten ongelmia, joista hän (Ap) antoi esimerkkiä: alkoholsimin ja sytjäytymien yms
Mutta kuten sanottu, jos sinulla on jokin patentti ratkaisu siihen, millä korvata terapeuttien palvelut, rasittamatta liiaksi läheisä niin kerro ihmeessä!
Uskovainen mies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajattelitko aloittaja siis ulkoistaa ongelmasi muille? Ja miksi sukupuolitit auttajasi?
Kyllä, koska ei minua kiinnosta muu kuin vihata naisia.
ap
Sen näkee, en usko et pitkään sulle riittää vastaajia. Alkuun ihmiset jaksaa provosoitua ja kiinnostua mut pikkuhiljaa tulee se "ai taas tää"
Ps. sut ja sivupersoonas tunnistaa kyllä
Jos asia X on yhteiskunnallinen ongelma, niin se on sitä. Sama pätee niin miesten kuin naistenkin kohdalla. Lisäksi ne on enimmäkseen juuri miehiä, jotka tulee syyttelemään yhteiskuntaa milloin mistäkin ja vaativat että kenen tahansa muun on otettava heistä koppia kuin heidän itsensä.