Miksi naiset ei edes yritä ymmärtää miesten ongelmia?
Esim syrjäytymistä, päihdeongelmia yms. Ei mies ole automaattisesti huono ihminen jos sillä on ongelmia.
Kommentit (164)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lasten ja vanhusten hoiva on sysätty jo naisten harteille. Miehet voisivat vaihteeksi osoittaa jotain yhteiskuntakelpoisuutta ja huolehtia toisistaan. Eivät naiset voi kaikesta huolehtia, joku raja.
Ihan yhtälailla voidaan sanoa että esim. monet fyysiset työt kuten raksa, palomies yms. hommat on sysätty miesten harteille. Ai niin, mutta sillä ei ole mitään väliä, kun ei tue omaa agendaa. Mutta niin, melko hölmö heitto, kun kyse on pitkälti sukupuolittuneista työtehtävistä. Monet katsoisivat kieroon jos mies olisi esim. päiväkodissa töissä, koska se on "epänormaalia".
"Sysätty". En usko että kukaan pakottaa sua pelastajaksi. Et pääsisi vaikka yrittäisit. Rakennusalalla on paljon naisia, yleensä johtohommissa.
Itsehän tekaisin otona ok-talon pystymetsään kolmessa kuukaudessa.
Tutustuin juuri lähihoitajamieheen ja olen hulluna häneen.
N
Ja pointti oli? Naisparatko pakotetaan hoitamaan lapsia ja vanhuksia, eivät voi itse tehdä valintoja opinnoissa ja töissä? On miehiäkin varhaiskasvatuksessa, ei se poista sitä, että enemmistö on naisia ja tilanne on päinvastainen rakennusalalla. On sukupuolittuneita ammatteja halusit tai et.
Ketjun pointti oli luuserimiesten luuserius. Miksi sinä olet luuseri, etkä osaa ratkoa ongelmiasi?
Joka päivä oppii uutta vauvafoorumilla. Nyt tiedän että syrjäytyminenkin on valinta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lasten ja vanhusten hoiva on sysätty jo naisten harteille. Miehet voisivat vaihteeksi osoittaa jotain yhteiskuntakelpoisuutta ja huolehtia toisistaan. Eivät naiset voi kaikesta huolehtia, joku raja.
Miksi naiset ravaavat turhissa terapioissa veronmaksajien piikkiin? Eivätkö naiset osaa hoitaa omia ongelmiaan niinkuin aikuinen ihminen?
Miksi teitä miehiä on vankiloissa niin paljon? Eikö miehet osaa hoitaa omia ongelmiaan niikuin aikuinen ihminen, eli puhumalla pahoinpitelemisen sijasta?
Tämä. Järkyttävät kustannukset, kun pitää olla vankeinhuolto ja valtion väkivaltakoneisto näitä urpiaisia varten.
Tulisi halvemmaksi lopettaa ne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi naiset ravaavat turhissa terapioissa veronmaksajien piikkiin? Eivätkö naiset osaa hoitaa omia ongelmiaan niinkuin aikuinen ihminen?
Miksi teitä miehiä on vankiloissa niin paljon? Eikö miehet osaa hoitaa omia ongelmiaan niikuin aikuinen ihminen, eli puhumalla pahoinpitelemisen sijasta?
Ei terapia ketään ole hulluudesta parantanut. On se perin hullua toimintaa yrittää parantaa hulluja akkoja ruikutussession avulla. Ja pyytää veronmaksajia kustantamaan ko. hulluoperaatio.
Mites nämä syrjäytyneet ja päihdeongelmaiset miehet pitäisi parantaa? Ja miten nimenomaan naisten pitäisi heidät parantaa?
Vierailija kirjoitti:
Ilmiselvä Allun ulina, osa 15785436788875444566788856776540007532136778837953555543672256697543367000000000000000
😂
Miten tästä tunnistit Allun? Itse en...!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta. Naiset voisivat vuorostaan maksaa miehille siitä, että miehet huolehtivat miehistä.
Miksi helvetissä naisten pitäisi maksaa teille siitä, että otatte itse vastuuta itsestänne, ihan kuten naiset joutuvat huolehtimaan itse itsestään - samalla kun joudumme huolehtimaan lapsista, vanhuksista ja nuorista? Jos ette kerran pane tikkua ristiin meitä auttaaksenne, niin vähintään saatte pitää itse huolta itsestänne, turha apina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan yhtälailla voidaan sanoa että esim. monet fyysiset työt kuten raksa, palomies yms. hommat on sysätty miesten harteille. Ai niin, mutta sillä ei ole mitään väliä, kun ei tue omaa agendaa. Mutta niin, melko hölmö heitto, kun kyse on pitkälti sukupuolittuneista työtehtävistä. Monet katsoisivat kieroon jos mies olisi esim. päiväkodissa töissä, koska se on "epänormaalia".
"Sysätty". En usko että kukaan pakottaa sua pelastajaksi. Et pääsisi vaikka yrittäisit. Rakennusalalla on paljon naisia, yleensä johtohommissa.
Itsehän tekaisin otona ok-talon pystymetsään kolmessa kuukaudessa.
Tutustuin juuri lähihoitajamieheen ja olen hulluna häneen.
N
Ja pointti oli? Naisparatko pakotetaan hoitamaan lapsia ja vanhuksia, eivät voi itse tehdä valintoja opinnoissa ja töissä? On miehiäkin varhaiskasvatuksessa, ei se poista sitä, että enemmistö on naisia ja tilanne on päinvastainen rakennusalalla. On sukupuolittuneita ammatteja halusit tai et.
Ketjun pointti oli luuserimiesten luuserius. Miksi sinä olet luuseri, etkä osaa ratkoa ongelmiasi?
Eli sukupuolittuneita töitä ei mielestäsi ole ja olen luuseri, koska mielestäni niitä on? öö OK? Äly loppuu ja ad hominemit alkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei terapia ketään ole hulluudesta parantanut. On se perin hullua toimintaa yrittää parantaa hulluja akkoja ruikutussession avulla. Ja pyytää veronmaksajia kustantamaan ko. hulluoperaatio.
Eivät nämä miestenkään ruikutussessiot Vauvalla vaikuta heitä parantavan. Mitä ehdottaisit heille hoidoksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Järkyttävät kustannukset, kun pitää olla vankeinhuolto ja valtion väkivaltakoneisto näitä urpiaisia varten.
Tulisi halvemmaksi lopettaa ne.
Lopettaa vankilat vai vangit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki miehen ongelmat ovat miehen itsensä syytä. Miesten pitää itse ratkaista ongelmansa. Miksei miehet itse tee mitään?
Nämä ovat niitä vakiovastauksia, mitä nettikeskustelussa tähän aiheeseen saa. Joten miksi naisten ongelmat olisivat miesten ongelmia?
Ei minua miehet olekaan auttaneet ratkaisemaan ongelmiani. Itse ne on pitänyt ratkaista.
Usein minun ongelmieni aiheuttaja on myös ollut mies. Todella raskasta oli esim. yrittää saada muuttohaluton ex-avomies muuttamaan pois omistamastani asunnosta, kun mies pystyi kätevästi yhdistämään siipeilyn ja päivittäisen "eron kostamisen" puoli vuotta, kunnes vihdoin joutui häädetyksi.
Miksi toinen mies ei ymmärtäisi ap:n ongelmia paljon paremmin kuin naiset? Kysy kaverilta, ap. Auttakaa toisianne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se juuri on aikuisen ihmisen tapa hoitaa ongelmiaan, käydä terapiassa, lääkärissä tms. Ei se klassinen miesten tapa, jossa teeskennellään ettei mikään vaivaa, vaikka vaivaisi ihan helvetisti ja lopulta päädytään juuri sellaiseksi päihdeongelmaiseksi ja syrjäytyneeksi, jollaisista aloituksessa ollaan (muka) huolissaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki miehen ongelmat ovat miehen itsensä syytä. Miesten pitää itse ratkaista ongelmansa. Miksei miehet itse tee mitään?
Nämä ovat niitä vakiovastauksia, mitä nettikeskustelussa tähän aiheeseen saa. Joten miksi naisten ongelmat olisivat miesten ongelmia?
Ei minua miehet olekaan auttaneet ratkaisemaan ongelmiani. Itse ne on pitänyt ratkaista.
Usein minun ongelmieni aiheuttaja on myös ollut mies. Todella raskasta oli esim. yrittää saada muuttohaluton ex-avomies muuttamaan pois omistamastani asunnosta, kun mies pystyi kätevästi yhdistämään siipeilyn ja päivittäisen "eron kostamisen" puoli vuotta, kunnes vihdoin joutui häädetyksi.
Et tietenkään itse häntä mieheksesi valinnut ja naisten pettämättömän intuition.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmiselvä Allun ulina, osa 15785436788875444566788856776540007532136778837953555543672256697543367000000000000000
😂
Miten tästä tunnistit Allun? Itse en...!
Koska vain Allu tekee naisia yleistäviä aloituksia, jotka eivät ole mitenkään älykkäitä ja koko keskustelun hän ei osaa jankuttaa kuin omaa agendaansa.
Se, että hänen ÄO on 60, paistaa läpi niin että näkö lähtee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alanuolia tulee koska naisille arka aihe. Miehen pitäisi olla supermies koko elämänsä ajan.
Ap
En ole koko elämäni aikana vaatinut yhdenkään miehen olevan supermies. Ihmiset itse asettavat itselleen mahdottomat vaatimukset ja sitten masentuvat, kun eivät niitä saavuta.
Minusta tuntuu enemmän siltä että naiset pelkäävät jos vahvat miehet häviävät. Olen tästä melko varma.
Ap
Häviää missä? :D tai jos tätä oltiin kysytty ja vastattu nii sori en lukenu. Jätän tähän, oot näköjään just tollanen joka ei edes ansaitsis apua. Pyydä jos äiti tunkis sut takas kohtuun?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enpä ole kyllä huomannut yhdenkään palomiehen, raksamiehen tms. valittavan siitä, että tekevät noita töitä. Heillä on hommat hoidettavana ja sen verran selkärankaa, ettei aikaa eikä tarvetta ole valittaa ja trollata netissä kuten sinulla.
Naiset eivät olekaan joutuneet ymmärtämään miesten ongelmia kuin melkein koko pitkän historiansa. Onpa vapauttavaa elää kuin mies - ei tarvitse ymmärtää tai välittää toisten ongelmista.
Vierailija kirjoitti:
Kuka noin on väittänyt paitsi sinä?
Miehillä menee nykyään huonosti koska naiset päättävät nykyään miesten asioista, parannuskeino olisi se että miesten asioista päättäisi vain ja ainoastaan terveet miehet. Miehille pitäisi saada työpaikkoja ja miehille pitäisi saada parempaa palkkaa, jos mies ei menesty niin terveiden miesten pitäisi auttaa miehiä eikä kenenkään tasa-arvo hömppämiehen.
Nykyään on vaikea olla mies koska tasa-arvon takia ei saa olla mies ja tasa-arvo häivyttää sukupuolet pois kun taas samalla terveet naiset odottaa mies on perinteinen mies eli ottaa vastuun, pitää huolta, auttaa tekee raskaita töitä yms.
Myös naisilla on nykyään ongelmia kuten myös miehillä, elämme epätervettä aikaa. Ehkä joku kasari ja ysäri oli vielä suht tervettä aikaa.
Jessus mikä pelle. Kuvailit juuri täydellisesti aivan liian miehen omaa köytöstä: uhriudutaan eikä oteta omasta elämästä vastuuta vaan syyllistetään kuka tahansa muu kuin se peilistä katsova tyyppi. Jos naisilla on jotain niin se on miehiltä pois, sen näkee jo siitä, miten täällä on jatkuvasti joku ukko itkemässä "miksi kaikki naiset sitä ja tätä".