Onko Flow musiikkifestari vai vaatteiden esittelypaikka
Luulin joskus että sinne mennään sen musiikiin ja niiden esiintyjien takia.
Nyt kun olen mediaa seurannut, niin tuli vaikutelma ette sinne mennään näyttäytymään ja esittelemään hienoja vaatteita. Että miten se nyt oikein on?
Kommentit (19)
Ne on musiikkikonsertit erikseen ja hipsterien pajautusbileet erikseen.
Kuulemma tärkeätä on, vaikka se asu olisi kuinka mietitty, antaa vaikutelma ettei se asu ole lainkaan mietitty. Näin radiossa äsken sanottiin.
Mietipä mikä on linnan juhlien seuratuin osuus ja uutisoiduin aihe.
Molempia löytyy. Itse siellä lähinnä yhtä esiintyjää katsomassa ja pukeutuminen aidosti ei-harkittua.
Musiikkia minä olen mennyt sinne kuuntelemaan jo yli 10 vuotena, ei minua vaatteet kiinnosta pätkääkään. Miksi edes mietitte tuollaisia?
Vierailija kirjoitti:
Musiikkia minä olen mennyt sinne kuuntelemaan jo yli 10 vuotena, ei minua vaatteet kiinnosta pätkääkään. Miksi edes mietitte tuollaisia?
Sieltä ei juuri uutisoida siitä kuinka hyvä fiilis jollain keikalla on ollut tai kysytty edes ihmisten mielipiteitä esiintyjistä, vaan kuvataan asuja ja kerrotaan niistä.
Aloituksen alapeukutuksista päätellen itse kysymyksessä oli ilmeisesti jotain vikaa...
Vierailija kirjoitti:
Sinne on nimenomaan vuosia menty näyttäytymään. Musiikki on sivuseikka.
Ensimmäiset Flowt oli ihan kivoja festareita, hyviä artisteja ja kaikenlaista porukkaa. Nykyään mennyt enemmän näyttäytymislinjalle. Ei kai monet edes katso bändejä vaan pörrää vipissä ja ottaa kuvia instaan.
Ei ole ollut kohta 10 vuoteen kovinkaan montaa hyvää pändiä, eli vaatefestariksi redusoituu.
Voiko sitä sanoa musiikiksi, mitä siellä esitetään?
Olisiko tuo monelle pk-seutulaiselle näyttäytymispaikka, kun ei viitsitä lähteä heinäkuussa Poriin asti näyttäytymään?
Elimien esittelypaikka se on! Pervojen partyt!
Miksi tämä on sinulle ongelma, ap?
Vierailija kirjoitti:
J. Karjalainen, kai sitä musiikiksi voi kutsua.
Vierailija kirjoitti:
Köyhä ja kateellinen, valittaa somessa kaikesta.
Vierailija kirjoitti:
En näe tässä ongelmaa. Hyvä että erilaisia tapahtumia järjestetään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nimen perusteella luulin että kyseessä on jokin disco/räp-festivaali.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nimen perusteella luulin että kyseessä on jokin disco/räp-festivaali.
Se tässä ongelma onkin että luullaan kaikkea ja haukutaan, mutta ei viitsitä ottaa asioista selvää.
Sinne on nimenomaan vuosia menty näyttäytymään. Musiikki on sivuseikka.