Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset ei edes yritä ymmärtää miesten ongelmia?

Vierailija
16.08.2026 |

Esim syrjäytymistä, päihdeongelmia yms. Ei mies ole automaattisesti huono ihminen jos sillä on ongelmia.

Kommentit (164)

Vierailija
41/164 |
16.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi naisten pitäisi ratkaista miesten ongelmat? Eiväthän miehetkään suostu ymmärtämään naisten ongelmia, päinvastoin vähättelevät niitä.

Vierailija
42/164 |
16.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alanuolia tulee koska naisille arka aihe. Miehen pitäisi olla supermies koko elämänsä ajan.

Ap

Ai arka aihe, kun emme lähde joukolla hyysäämään miehiä ja ruoskimaan itseämme? Mitäs te miehet itse teette ongelmillenne tai toisillenne? Yritätkö itse ratkaista mitään, oletko itse tukena kenellekään vai keksitytkö vain haukkumaan vastakkaista sukupuolta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/164 |
16.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miesten ongelmat: laiskuus, paskuus, pelkuruus, päihteet.

Kyllä ne kulta pieni sun pitää ihan itse ratkaista.

Vai yritätkö sanoa, että miehet on heikompia ja huonompia kuin naiset?

(Se on totta)

Naisen kohdalla selittäisit nuo pois yhteiskunnallisilla ongelmilla, traumoilla yms. mutta miehen kohdalla kyse on yksinkertaisesti valinnoista, tyhmyydestä ja laiskuudesta. Eli ei mitään uutta auringon alla :D Samaa saa aina lukea lihavuuskeskusteluissa, miten naisten lihavuus on kaikesta muusta kuin itsestä johtuvaa, mutta lihava mies on vaan laiska ja tyhmä. 

Vierailija
44/164 |
16.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palstan naiset ovat äkkivääriä ja yks`niittisiä vieraita kohtaan. Jos samanlaista on omassa lähipiirissä, ovat hyvinkin huolehtivaisia.

Jos haluat ihan itse ja oma-aloitteisesti provosoida, niin älä säikähdä kun siihen vastataan. Naisia yhtenä massana kohteleva ja haukkuva mies ei saa mitään sympatiaa.

Vierailija
45/164 |
16.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lasten ja vanhusten hoiva on sysätty jo naisten harteille. Miehet voisivat vaihteeksi osoittaa jotain yhteiskuntakelpoisuutta ja huolehtia toisistaan. Eivät naiset voi kaikesta huolehtia, joku raja.

Ihan yhtälailla voidaan sanoa että esim. monet fyysiset työt kuten raksa, palomies yms. hommat on sysätty miesten harteille. Ai niin, mutta sillä ei ole mitään väliä, kun ei tue omaa agendaa. Mutta niin, melko hölmö heitto, kun kyse on pitkälti sukupuolittuneista työtehtävistä. Monet katsoisivat kieroon jos mies olisi esim. päiväkodissa töissä, koska se on "epänormaalia". 

"Sysätty". En usko että kukaan pakottaa sua pelastajaksi.  Et pääsisi vaikka yrittäisit. Rakennusalalla on paljon naisia, yleensä johtohommissa.

Itsehän tekaisin otona ok-talon pystymetsään kolmessa kuukaudessa.

Tutustuin juuri lähihoitajamieheen ja olen hulluna häneen. 

N

Vierailija
46/164 |
16.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lasten ja vanhusten hoiva on sysätty jo naisten harteille. Miehet voisivat vaihteeksi osoittaa jotain yhteiskuntakelpoisuutta ja huolehtia toisistaan. Eivät naiset voi kaikesta huolehtia, joku raja.

Miksi naiset ravaavat turhissa terapioissa veronmaksajien piikkiin? Eivätkö naiset osaa hoitaa omia ongelmiaan niinkuin aikuinen ihminen?

Miksi teitä miehiä on vankiloissa niin paljon? Eikö miehet osaa hoitaa omia ongelmiaan niikuin aikuinen ihminen, eli puhumalla pahoinpitelemisen sijasta?

Vierailija
47/164 |
16.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi ongelma on erilainen ajattelu. Miehet ajattelee seksiä ja naiset ajattelee kaikkea turhaa.

Joo, turhaahan se on ajatella elannonhankkimista, terveyttä, politiikkaa, lapsia, puolisoa, lemmikkiä, hygieniaa, liikuntaa...

Aika turhaa ajanvietettä verrattuna siihen että mielessä pyörisi vain pillu/kulli.

Vierailija
48/164 |
16.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan yhtälailla voidaan sanoa että esim. monet fyysiset työt kuten raksa, palomies yms. hommat on sysätty miesten harteille. Ai niin, mutta sillä ei ole mitään väliä, kun ei tue omaa agendaa. Mutta niin, melko hölmö heitto, kun kyse on pitkälti sukupuolittuneista työtehtävistä. Monet katsoisivat kieroon jos mies olisi esim. päiväkodissa töissä, koska se on "epänormaalia". 

"Sysätty". En usko että kukaan pakottaa sua pelastajaksi.  Et pääsisi vaikka yrittäisit. Rakennusalalla on paljon naisia, yleensä johtohommissa.

Itsehän tekaisin otona ok-talon pystymetsään kolmessa kuukaudessa.

Tutustuin juuri lähihoitajamieheen ja olen hulluna häneen. 

N

Ja pointti oli? Naisparatko pakotetaan hoitamaan lapsia ja vanhuksia, eivät voi itse tehdä valintoja opinnoissa ja töissä? On miehiäkin varhaiskasvatuksessa, ei se poista sitä, että enemmistö on naisia ja tilanne on päinvastainen rakennusalalla. On sukupuolittuneita ammatteja halusit tai et. 

Vierailija
49/164 |
16.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota AP vastuu omasta elämästäsi. Kukaan muu ei tule tekemään sitä sinun puolesta, varsinkaan kukaan nainen.

Vierailija
50/164 |
16.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alanuolia tulee koska naisille arka aihe. Miehen pitäisi olla supermies koko elämänsä ajan.

Ap

En ole koko elämäni aikana vaatinut yhdenkään miehen olevan supermies. Ihmiset itse asettavat itselleen mahdottomat vaatimukset ja sitten masentuvat, kun eivät niitä saavuta.

Minusta tuntuu enemmän siltä että naiset pelkäävät jos vahvat miehet häviävät. Olen tästä melko varma.

Ap

Eikä sellainen tunne perustu mihinkään muuhun kuin omaan pelkoosi siitä, ettei naiset ehkä sittenkään tarvitse ns. vahvaa miestä mitenkään erityisesti. Projisoit oman tarpeettomuuden pelkosi naisiin.

Vierailija
51/164 |
16.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Miksi sinua pitäisi juuri naisten auttaa? Miksei miehet auta sinua?

Vierailija
52/164 |
16.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

(Se on totta)

Naisen kohdalla selittäisit nuo pois yhteiskunnallisilla ongelmilla, traumoilla yms. mutta miehen kohdalla kyse on yksinkertaisesti valinnoista, tyhmyydestä ja laiskuudesta. Eli ei mitään uutta auringon alla :D Samaa saa aina lukea lihavuuskeskusteluissa, miten naisten lihavuus on kaikesta muusta kuin itsestä johtuvaa, mutta lihava mies on vaan laiska ja tyhmä. 

Miehiä ei ikinä ole estetty kouluttautumasta ja hankkimasta töitä. 

Nyt kun me naiset olemme hankkineet itsellemme nuo meiltä satoja vuosia estetyt oikeudet, te vässykät ette enää pärjää meille 😂

Sinä ryvet mutakuopassa koska olet laiska,  sisuton pelkuri.

Vierailija
53/164 |
16.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi naiset ravaavat turhissa terapioissa veronmaksajien piikkiin? Eivätkö naiset osaa hoitaa omia ongelmiaan niinkuin aikuinen ihminen?

Miksi teitä miehiä on vankiloissa niin paljon? Eikö miehet osaa hoitaa omia ongelmiaan niikuin aikuinen ihminen, eli puhumalla pahoinpitelemisen sijasta?

Tämä. Järkyttävät kustannukset, kun pitää olla vankeinhuolto ja valtion väkivaltakoneisto näitä urpiaisia varten.

Vierailija
54/164 |
16.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki miehen ongelmat ovat miehen itsensä syytä. Miesten pitää itse ratkaista ongelmansa. Miksei miehet itse tee mitään? 

Nämä ovat niitä vakiovastauksia, mitä nettikeskustelussa tähän aiheeseen saa. Joten miksi naisten ongelmat olisivat miesten ongelmia? 

No mitä muuta odotat saavasi vastaukseksi? Selvä enemmistö miesten ongelmista on ihan omaa syytä, joten millaisissa tapauksissa meidän muiden pitäisi ottaa teistä vastuuta?

Vierailija
55/164 |
16.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmiselvä Allun ulina, osa 15785436788875444566788856776540007532136778837953555543672256697543367000000000000000

Vierailija
56/164 |
16.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puhumalla, itseanalysoimalla ja oppimalla. Tuo kommentoijamies ei näköjään usko aivojensa olemasssoloon. 

Terapia ei ole sen kummempaa kuin muukaan oppilinen, mutta sehän on eräille kyrvällisille todella haastavaa.

Vierailija
57/164 |
16.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole huomannut tuollaista ilmiötä ollenkaan. Kyllä tuntemani naiset yrittävät ymmärtää niin miesten kuin naistenkin ongelmia. 

Minun tuntemani naiset ymmärtävät ihan liiaksikin. Ja tilastothan kertoo että jos parisuhteessa mies sairastuu, nainen jää hoitamaan, mutta jos nainen sairastuu, mies lähtee muualle. 

Vierailija
58/164 |
16.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

(Se on totta)

Miehiä ei ikinä ole estetty kouluttautumasta ja hankkimasta töitä. 

Nyt kun me naiset olemme hankkineet itsellemme nuo meiltä satoja vuosia estetyt oikeudet, te vässykät ette enää pärjää meille 😂

Sinä ryvet mutakuopassa koska olet laiska,  sisuton pelkuri.

Aika villiä olettaa, etten ole kouluttautunut tai töissä. 😂

Ehkä olen se kuolaamasi pikkutakkimies toimistola, you never know! Ooh aah 😂

Vierailija
59/164 |
16.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei terapia ketään ole hulluudesta parantanut. On se perin hullua toimintaa yrittää parantaa hulluja akkoja ruikutussession avulla. Ja pyytää veronmaksajia kustantamaan ko. hulluoperaatio.

Vierailija
60/164 |
16.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelitko aloittaja siis ulkoistaa ongelmasi muille? Ja miksi sukupuolitit auttajasi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kaksi