Jason Arday on kuollut
https://www.hs.fi/maailma/art-2000012207437.html
Suuria mokia teki kyllä, mutta en odottanut tällaista, surullista :(
Osaksi syy on mielestäni myös yliopistossa, heidän ei olisi pitänyt päästää häntä etenemään niin pitkälle tarkistamatta taustoja tarkemmin.
Kommentit (414)
Kenen reittä pitkin huijari pääsi proffaksi?
Vierailija kirjoitti:
Kenen reittä pitkin huijari pääsi proffaksi?
Asiat tulee selvittää perinpohjaisesti ja selvityksen tulokset julkaistava.
Vierailija kirjoitti:
Ikävän tempun teki mustille. Nyt tulee kuva, että heillä ei riitä rahkeet muuta kuin huijaamalla päästä professoriksi.
Sinulle tuli tällainen kuva.
Miksi tämän pitäisi kiihottaa Suomessa näin paljon? Tyyppi ehkä huijasi. Mitäan kamalaa ei tapahtunut. Kukaan ei kuollut, paitsi hän itse. Kukaan ei loukkaantunut.
Nämä systeemit perustuvat pitkǎlti luottamukseen. Joskus siinä iskee kädet pasqaan. Eteenpäin.
Vierailija kirjoitti:
Pelkurimainen temppu. Jos on pokkaa valehdella niin luulisi olevan pokkaa elääkin niiden valheiden kanssa.
Sinunko takiasi hänen elää olisi pitänyt?
Vierailija kirjoitti:
Miksi tämän pitäisi kiihottaa Suomessa näin paljon? Tyyppi ehkä huijasi. Mitäan kamalaa ei tapahtunut. Kukaan ei kuollut, paitsi hän itse. Kukaan ei loukkaantunut.
Nämä systeemit perustuvat pitkǎlti luottamukseen. Joskus siinä iskee kädet pasqaan. Eteenpäin.
Kysymys on rakenteellisesta ongelmasta jota ei saa päästää Suomessa tapahtumaan.
Siksi asiasta tulee puhua enemmän ja kovemmalla äänellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nämä systeemit perustuvat pitkǎlti luottamukseen. Joskus siinä iskee kädet pasqaan. Eteenpäin.Kysymys on rakenteellisesta ongelmasta jota ei saa päästää Suomessa tapahtumaan.
Siksi asiasta tulee puhua enemmän ja kovemmalla äänellä.
Mikä v*tun rakenteellinen ongelma tässä nyt on?
Vierailija kirjoitti:
Tuskimpa on kuollut.
Valehtelee siinäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikävän tempun teki mustille. Nyt tulee kuva, että heillä ei riitä rahkeet muuta kuin huijaamalla päästä professoriksi.
No niin tulikin, kun kerran siitä tehtiin aikanaan niin suuri numero että hän on ensimmäinen musta ja noin nuori professori.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No niin tulikin, kun kerran siitä tehtiin aikanaan niin suuri numero että hän on ensimmäinen musta ja noin nuori professori.
Niin. Sinulle tuli sellainen kuva. Minä en rinnasta häntä muihin mus tiin ihmisiin. Myös valkoiset osaavat huijata, jos et ole huomannut tǎhän mennessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin. Sinulle tuli sellainen kuva. Minä en rinnasta häntä muihin mus tiin ihmisiin. Myös valkoiset osaavat huijata, jos et ole huomannut tǎhän mennessä.
Tietysti osaavat, mutta miksi sitä sitten rummutettiin mediassa, että se ihonväri on jotenkin olennaista, kun hänestä tuli professori?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietysti osaavat, mutta miksi sitä sitten rummutettiin mediassa, että se ihonväri on jotenkin olennaista, kun hänestä tuli professori?
Siksi, koska nuoria mustia professoreja on suhteellisen vähǎn. Se ei tarkoita, että he ovat kaikki huijareita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Dei proffa, jälleen yksi intersektionaalisen feminismin woke uhri
Voi tosiaan käydä niin, että wokettaminen vahingossa tappaa ne, joita se väittää puolustavansa. Ilman Wokea Jason olisi elossa, joskin luultavasti jossain vähemmän hohdokkaassa työssä.
Ihan itse hän päivänsä oletettavasti päätti, ei siitä mitään wokea voi syyttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siksi, koska nuoria mustia professoreja on suhteellisen vähǎn. Se ei tarkoita, että he ovat kaikki huijareita.
Ei niin, mutta ei tämä nyt kovin hyvää mainosta heille ollut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi tosiaan käydä niin, että wokettaminen vahingossa tappaa ne, joita se väittää puolustavansa. Ilman Wokea Jason olisi elossa, joskin luultavasti jossain vähemmän hohdokkaassa työssä.
Ihan itse hän päivänsä oletettavasti päätti, ei siitä mitään wokea voi syyttää.
Mutta hyvä että avoimesti myönnät että Woke on olemassa.
Vierailija kirjoitti:
Tuskimpa on kuollut.
Am niimkö luulem
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpön höpön. Ihan vaan huijari se oli.
Yliopiston woke-dei-maskotti. Tämän jälkeen ei usko mihinkään. Kai se itsekin ihmetteli vitsiään ellei ollut täysi autisti.