Jason Arday on kuollut
https://www.hs.fi/maailma/art-2000012207437.html
Suuria mokia teki kyllä, mutta en odottanut tällaista, surullista :(
Osaksi syy on mielestäni myös yliopistossa, heidän ei olisi pitänyt päästää häntä etenemään niin pitkälle tarkistamatta taustoja tarkemmin.
Kommentit (124)
Vierailija kirjoitti:
Oliko valkoinen vaimo, jotenkin sopisi kuvaan.
Sopisi erittäin hyvin täydelliseen woke-kuvaan.
Oho kerrankin nee keri, joka otti vastuun tekemisistään. Virkistävää.
Oikein valkoisia vihaavalle rasistille ja huijarille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä sovi vaan, valkoinen 12 vee homopelipoika
Ylpeästi woke teki ratkaisunsa kun valheensa paljastuivat.
Onko tämä vain alku jonkun suuremman? Vasemmistolaisittain ajattelevat heräävät todellisuuteen ja päätyvät final solutioon, kun pää ei kestä tajutessaan eläneensä koko ikänsä harhassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No nyt on vasta wokea: n*ken 12-vuotias valkoinen sexiorja.
Ihanan wokea, voisi joku sanoa.
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä vain alku jonkun suuremman? Vasemmistolaisittain ajattelevat heräävät todellisuuteen ja päätyvät final solutioon, kun pää ei kestä tajutessaan eläneensä koko ikänsä harhassa.
Valitettavasti ei tule tapahtumaan.
Vierailija kirjoitti:
Voihan tämä olla murroksen alku.
Murroksen kohti normaaliutta ja terveitä arvoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Murroksen kohti normaaliutta ja terveitä arvoja.
Woken vääjäämätön lopputulos? Woke=harha.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No nyt on vasta wokea: n*ken 12-vuotias valkoinen sexiorja.
Ihanan wokea, voisi joku sanoa.
Pekka tykkää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai valehtelu ja huijaus on ok jos sillä saa jotain hyvääkin aikaan? Ei ole.
Joulupukkitarina pitäisi logiikkasi mukaan lopettaa.
Olen eri, mutta minun perheessäni ei ole koskaan uskoteltu joulupukkitarinaa lapsille. Vanhempani ovat umpirehellisiä älykköjä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen eri, mutta minun perheessäni ei ole koskaan uskoteltu joulupukkitarinaa lapsille. Vanhempani ovat umpirehellisiä älykköjä.
Sen sijaan mielikuvituksen käyttäminen on opetettu minulle. Siinä on opetettu erottamaan, mikä on totta ja mikä on kuviteltua. On mielestäni väärin että lapselle syötetään joulupukkitarinaa valheellisesti, vaikka hänelle voisi kertoa että se nyt on tällainen tarina, jota saa fiilistellä, mutta tarina on tarina.
Eniten itteeni ärsyttää tässä tapauksessa lukuisat KUNNIATOHTORUUDET joistain yliopistoista joita hänelle siis oli annettu aiemmin!! Olen AINA pitänyt niitä väärinä koska ei tohtorin hattua muillekaan voida myöntää ei-akateemisella meriitillä ilman väitöstä.
Samoin väite 600 mailin juokseminen 6 päivässä....olympiatasoinen juoksija siis. Ja yliopistojen sivuilla tätä hehkutettiin. Mulla on iso kiusaus kirjottaa Cambridgeen että onko teillä piilossa muitakin olympialais kultamitaliehdokkaita, koska maanne varmasti haluaisi lähettää heidät seuraaviin MM maratooneihin voittajaehdokkaana?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Murroksen kohti normaaliutta ja terveitä arvoja.Woken vääjäämätön lopputulos? Woke=harha.
Näinpä.
Nyt ei taida militanteimmatkaan wokettajat uskaltaa lähteä postaamaan someen täynnä vihaa olevia poleemisia ”tarinoita” kuinka Arday oli vain patriarkaatin uhri.
Valheessa elävien ihmisten looginen lopputulos, kun valheet vievät väistämättä umpikujaan, josta on vain yksi ulospääsy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Älykkö" olisi tiennyt että Saint Nicholaus oli oikea elänyt munkki tms joka jakeli jouluna lahjoja köyhille lapsille. Tästä tuli "Santaclaus"
Vierailija kirjoitti:
Valheessa elävien ihmisten looginen lopputulos, kun valheet vievät väistämättä umpikujaan, josta on vain yksi ulospääsy.
Toinen ulospääsy olisi ollut tunnustaa, myöntää liioitelleensa, ehkä vedota autismiin( jos se osa oli totta)
Kai sitä se on, sanotaanko että ihan paska oli hän?