”Mikä meidän nuoria miehiä vaivaa? Nuoret miehet eivät saa lapsia, he eivät mene naimisiin. Minä olen huolissani heistä”, Varhila sanoo.
Kommentit (873)
Nuoret miehet tykkäävät seikkailla ja kokeilla monia eri naisia. Siksi.
Vaikea tehdä lapsia tai solmia avioliittoa, kun naisia kiinnostaa vain se hävittäjälentäjälääkärisyvänmerensukeltaja-osasto tai nuuskamuikkushuumehörhöt, eikä turvallinen ja tavallinen, ok-palkattu ja akateemisesti korkeakoulutettu katras.
Jos ei sytytä ketään, niin sitten pitää olla yksin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos alle 1-vuotiaalla murtuu käsi tai jalka niin sairaala tekee automaattisesti nykyään lasun. Lasta ei ole vahdittu.
Onko tässä jotain väärää?
No onhan se nyt täysin idi oottimaista kuormittaa lastensuojelua sillä, että kävelemään opetteleva lapsi satuttaa itsensä. Sitä kun ei mikään määrä vahtimista estä, jos lapsi kaatuu.
t eri
Monta monituista kaatumista olen nähnyt, mutta en yhtäkään missä tulee murtuma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos alle 1-vuotiaalla murtuu käsi tai jalka niin sairaala tekee automaattisesti nykyään lasun. Lasta ei ole vahdittu.
No onhan se nyt täysin idi oottimaista kuormittaa lastensuojelua sillä, että kävelemään opetteleva lapsi satuttaa itsensä. Sitä kun ei mikään määrä vahtimista estä, jos lapsi kaatuu.
t eri
Lapsellani on perussairaus, joka on sekä koulun että lastensuojelun tiedossa. Silti koulu tekee sairauden vuoksi tulevista poissaoloista säännöllisesti lastensuojeluilmoituksia ja minä käyn lastensuojelun haastateltavana aina uudestaan asian vuoksi, vaikkei mitään apua sieltä ole tarjolla. Riittäisi minulle pelkkä lapsen sairaudesta tuleva ahdistus ja hoidon järjestämiseen menevä aika lisätaakaksi arkeen, mutta yhteiskunta on päättänyt toisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jään vain odottamaan sitä, että tässäkin ketjussa syytetään naisia, eikä ao miehiä itseään, puhumattakaan laajemmista yhteiskunnallisista rakenteista.
Nainen on huomattavasti useammin päättävä osapuoli siinä, että ruvetaanko parisuhteeseen.
Lisäksi nainen lähes yksin päättää, lisääntyykö hän vai ei.
En siis ymmärrä miten joku mies voi perustaa perheen ja tehdä lapsia, jos kukaan nainen ei suostu seurustelemaan tai harrastamaan seksiä hänen kanssaan?????
No ihan alkuun sen miehen kannattaa kasvattaa selkäranka ja munat. Niillä pääsee jo aika pitkälle naisten kanssa. Harva nainen haluaa mitään perässävedettävää lapasta, joka vastaaa kaikkeen vain "ihan miten sinä haluat kulta".
Totta.
Minua on kyllä aina hämmästyttänyt se, että naiset pyrkivät kaikin tavoin saamaan miehen tilaan "ihan miten sinä haluat kulta". Kun tämä on viimein onnistunut, niin sitten mies saa lähteä.
Omituista.
Minua jaksaa aina hämmästyttää, miten ihminen voi olla samaan aikaan lukutaidoton ja kirjoitustaitoinen. Nytkään sinä et ollenkaan ymmärtänyt lukemaasi, vaikka alkuun vahvistit todeksi, että naiset yleensä EIVÄT halua perässävedettävää vässykkää. Toki tuo lukutaidottomuuskaan ei mitenkään nosta sinun arvoasi naisten silmissä.
Mikä ihmeen nakuttaja sinäkin olet? Vaikea luonne? Harrastatko jännämiehiä? En ole kenenkään naisen vetävän miestä perässään. Eikä sinun ole pakko sellaista ottaa, niitä jänniksiäkin riittää.
Eli koska kela ei laske rahoitusvastiketta menoksi niin se maksaa sulle vähemmän tt-tukea tilille kuin vuokra-asujalle, koska sulla on pienemmät asumismenot. Sulla on menona pelkkä yhtiövastike, kun taas vuokra-asujan vuokra on isompi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole. Sulla voi olla kolme lasta vahdittavana ja lasten kaverit soittavat koko ajan ovikelloa ja teet lämmintä ruokaa samalla. Sitä se on.
Miksi sano niille kavereille, että painukaa v'ttuun rinkuttelemasta? Ei ole tervettä koko ajan soitella toisten ovikelloja.
Jos asuvat samassa rappukäytävässä ja niiden äiti ei kiellä.
Entä isä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t eri
Monta monituista kaatumista olen nähnyt, mutta en yhtäkään missä tulee murtuma.
No sitten et kovin montaa kaatumista ole nähnyt. Itse olen ollut töissä ensiavussa nelisen vuotta ja joka päivä tulee useita kaatumisen seurauksena tulleita murtumatapauksia hoidettavaksi. Joukossa myös vauvaikäisiä.
Ongelmat alkoivat kun naiset päästettiin käsiksi äänioikeuteen ja työelämään. Ennen vanhaan tytöt lensivät pesästä kun tapasivat miehen, menivät naimisiin ja saivat lapsia. Tämä on naisten biologinen tarkoitus. Miehen tarkoitus on rakentaa se yhteinen pesä ja tuoda resursseja ja turvaa. Nyt naiset eivät tarvitse tähän enää miestä, ja lopputulos on tämä.
Toki moni nainen korvaa tätä vauvanpuutetta tekemällä esim mokutuksesta, ulkomaalaisista, feminismistä tai muista "sorretuista", tai vaikka niistä kissoistaan niitä hoivattavia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jään vain odottamaan sitä, että tässäkin ketjussa syytetään naisia, eikä ao miehiä itseään, puhumattakaan laajemmista yhteiskunnallisista rakenteista.
Nainen on huomattavasti useammin päättävä osapuoli siinä, että ruvetaanko parisuhteeseen.
En siis ymmärrä miten joku mies voi perustaa perheen ja tehdä lapsia, jos kukaan nainen ei suostu seurustelemaan tai harrastamaan seksiä hänen kanssaan?????
No ihan alkuun sen miehen kannattaa kasvattaa selkäranka ja munat. Niillä pääsee jo aika pitkälle naisten kanssa. Harva nainen haluaa mitään perässävedettävää lapasta, joka vastaaa kaikkeen vain "ihan miten sinä haluat kulta".
Totta.
Minua on kyllä aina hämmästyttänyt se, että naiset pyrkivät kaikin tavoin saamaan miehen tilaan "ihan miten sinä haluat kulta". Kun tämä on viimein onnistunut, niin sitten mies saa lähteä.
Omituista.
Minua jaksaa aina hämmästyttää, miten ihminen voi olla samaan aikaan lukutaidoton ja kirjoitustaitoinen. Nytkään sinä et ollenkaan ymmärtänyt lukemaasi, vaikka alkuun vahvistit todeksi, että naiset yleensä EIVÄT halua perässävedettävää vässykkää. Toki tuo lukutaidottomuuskaan ei mitenkään nosta sinun arvoasi naisten silmissä.
Mikä ihmeen nakuttaja sinäkin olet? Vaikea luonne? Harrastatko jännämiehiä? En ole kenenkään naisen vetävän miestä perässään. Eikä sinun ole pakko sellaista ottaa, niitä jänniksiäkin riittää.
Kannattaa edelleen opetella lukemaan, jos naisen itsellesi haluat. Tuo lukutaidottomuus luo mielikuvan 3-vuotiaasta lapsesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä opin tänään vauvapalstalla: Kelan minulle maksamat rahat eivät olekaan oikeita tuloja, vaan leikkirahaa. Jännä että ne kuitenkin kävivät maksuvälineenä kaupassa.
Pankin myöntämä opintolaina ei ole tuloa, kelan maksamat rahat ovat.
Mutta koska opintolaina ei ole meno niin kela maksaa sulle tt-tukea vain 300 euroa tilille, ei 500.
Niin, mitä sitten? Ei se pankista otettua lainaa oikeaksi tuloksi muuta.
Yh-äidin lapsella ei ole isää samassa asunnossa kieltämässå.
Jos nyt vielä tuohon peruskoulun jälkeiseen kouluttamattomuuteen puututaan, niin tytöt tungetaan puoliväkisin opiskelemaan lähihoitajiksi tai hoiva-avustajiksi, jos muualle ei ole tajunnut lähteä. Miksei poikia ja nuoriamiehiä?
Vierailija kirjoitti:
Täytyy sanoa että naiset näyttävät voivan erittäin huonosti.
Kaikki naisetko? Kukaanko mies ei?
Osa voi huonosti, osa ei, sukupuolesta riippumatta.
Tsemppiä jokaiselle huonostivoivalle <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t eri
Lapsellani on perussairaus, joka on sekä koulun että lastensuojelun tiedossa. Silti koulu tekee sairauden vuoksi tulevista poissaoloista säännöllisesti lastensuojeluilmoituksia ja minä käyn lastensuojelun haastateltavana aina uudestaan asian vuoksi, vaikkei mitään apua sieltä ole tarjolla. Riittäisi minulle pelkkä lapsen sairaudesta tuleva ahdistus ja hoidon järjestämiseen menevä aika lisätaakaksi arkeen, mutta yhteiskunta on päättänyt toisin.
Tuo on kyllä perseestä. Valitettavasti koulun on kuitenkin toimittava annettujen ohjeiden mukaan ja nykyisin tietty määrä poissaoloja on automaattisesti lasun paikka. Oli syy mikä tahansa. Todella pöljä systeemi, joka ei auta ketään, mutta näillä on mentävä
t. opettaja
Vierailija kirjoitti:
Yh-äidin lapsella ei ole isää samassa asunnossa kieltämässå.
Ja isä ei voi lasta kasvattaa lasta tavatessaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä opin tänään vauvapalstalla: Kelan minulle maksamat rahat eivät olekaan oikeita tuloja, vaan leikkirahaa. Jännä että ne kuitenkin kävivät maksuvälineenä kaupassa.
Pankin myöntämä opintolaina ei ole tuloa, kelan maksamat rahat ovat.
Mutta koska opintolaina ei ole meno niin kela maksaa sulle tt-tukea vain 300 euroa tilille, ei 500.
Niin, mitä sitten? Ei se pankista otettua lainaa oikeaksi tuloksi muuta.
Ei niin. Ihan leikisti vain rahaa tulee tilille, kun nostaa opintolainan. Varmaan jotain monopoliseteleitä on tuo leikkiraha, joka ei ole oikeaa tuloa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen kuitenkin saa olla perässävedettävä lapanen ja naisen ei tarvitse omata sekäran kaa kiinnostaakseen miehiä. Silti sanotaan että miehet on etuoikeutettuja.
Suomessa nainen käy töissä sekä on päävastuussa kodista, lapsista sekä lähisuvun vanhuksista. Ei jää aikaa olla kenenkään perässävedettävänä kuten miehillä.
Minkäikäinen nainen?
Samaa mietin? Minun tuntema 25 vuotias äiti vie yhtenään lapsensa omille vanhemmilleen hoitoon ja dumppaa lemmikkinsäkin sinne usein viikonlopuksi ja silloin kun ei jostain syystä voi viedä päivähoitoon. Ei varmasti hoida omia isovanhempiaan eikä hoida edes hänen äitinsä vaan menivät suoraan vanhainkotiin kun eivät yksin pärjänneet kotonaan.
En juurikaan pidä ihmisistä, lapset mukaan lukien. Myöskin itse tekovaihe on ajatuksena melko vastenmielinen.
Jos asuvat samassa rappukäytävässä ja niiden äiti ei kiellä.