Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sopivat rintaliivit ovat huijausta.

Vierailija
10.08.2026 |

Kärkäs otsikko, mutta olen joutunut toteamaan ettei kaikille vaan löydy niitä sopivia liivejä.

Pääsin vihdoin puoli vuotta sitten rintojen pienennykseen. Ennen tätä en ollut ikinä löytänyt sopivia liivejä. Siis en yhtiäkään, ja niihin on mennyt rahaa teini-iästä lähtien varmaan tuhansia euroja. Rintani olivat ennen leikkausta kummallisen malliset, rinnat eivät olleet ikinä rinnan muotoiset vaan sellaiset littanat pitkät pötköt, joista n. 1/3 oli nänniä. Rinta meni siis suippona alaspäin eikä niissä ollut omaa muotoa, vaan rintakudos oli kuin jugurtilla täytetyt sukkahousut painosta riippumatta. Mitkään liivit eivät istuneet, vaan aina joku hiertyi rikki, valahti, tippui, pyöri, roikkui, painautui. Tukikaaren ja rintalastan väliin jäi AINA tilaa, ja jos liivi painautui rintalastaan, liivit nostivat rintalöllön kupin koosta riippumatta liivistä pois.

Pääsin rintaleikkaukseeen ja kun ei pitänyt enää pitää tukiliivejä, nappasin kaupasta halvimmat lörppäliivit testiin. Ne istuivat täydellisesti. Mitä ihmettä? Tällaistako normaalivartaloisten naisten elämä on? Kuuntelin ihan turhaan vuosikausia kavereiden, sukulaisten, nettipalstojen, liivimyyjien ja muiden neuvoja, kun vastaus oli se että olin oikeasti vain kummallisen muotoinen.

Kommentit (82)

Vierailija
81/82 |
11.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen todennut, että rintsikat kannattaa ostaa erikoisliikkeestä. Ja kun ostaa kerralla useammat kunnolliset, niin ei tarvii olla jatkuvasti ostamassa. Seinäjoella on todella hyvä alusvaateliike ja siellä tosiaan osataan  opastaa niin hyvin, että varmasti tulee ostettua kunnolliset.  

Niissä erikoisliikkeissäkään ei ole esim 60d, tuossa ympäryksessä d ei ole edes iso kuppi. Mutta kaikki liivitvalmistajat olettaa tissin olevan jotenkin pyöreä ja tekee kupt sen mukaan. Kuppien kainalon puoli istuu nätisti ja keskikehon puoli lörpöttää tyhjänä....

Vierailija
82/82 |
11.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen todennut, että rintsikat kannattaa ostaa erikoisliikkeestä. Ja kun ostaa kerralla useammat kunnolliset, niin ei tarvii olla jatkuvasti ostamassa. Seinäjoella on todella hyvä alusvaateliike ja siellä tosiaan osataan  opastaa niin hyvin, että varmasti tulee ostettua kunnolliset.  

Niissä erikoisliikkeissäkään ei ole esim 60d, tuossa ympäryksessä d ei ole edes iso kuppi. Mutta kaikki liivitvalmistajat olettaa tissin olevan jotenkin pyöreä ja tekee kupt sen mukaan. Kuppien kainalon puoli istuu nätisti ja keskikehon puoli lörpöttää tyhjänä....

Jos ei ole oikeaa kokoa, niin ne tilaa kyllä sulle sopivat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi yhdeksän