Tekeekö joku itse lasagnen?
Kommentit (329)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En, mutta teen itse bolognese-kastikkeen. Siihen tulee paljon kasviksia, jotka paistetaan laardissa.
Bolognelaiskastike.
Mukaan föliin valkovuotokastiketta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi niin moni kokee soveliaaksi kysellä, onko jollain kehitysvamma? Mitä sitten vaikka onkin, eikö ilman diagnoosin kuulemista voi olla empaattinen ja kiva ihminen?
Ei ole mitään tarvetta olla empattinen ja kiva, jos toinen jankkaa älyvapaata trollausta.
Oikeasti ajattelet näin tylysti? Mitä se haittaa jos joku vaikka trollaakin, miksi saa sinut reagoimaan?
Kun on itsellä hyvä olla, niin toisten jutut ei ärsytä. Jos joku kirjoittaa älyvapaasti, oli sitten trollaaja tai kehitysvammainen, voi kokea lempeyttä toista kohtaan.
Sinun kylmyytesi ei tee omastakaan olosta parempaa, ajan kanssa päinvastoin.
No mitä sitten uliset, jos sinulla on hyvä olla? Mitä se haittaa, jos joku vähän ruokkii sinun trollaustarvettasi v'ttuilemaan sinun tyhmyydestäsi? Sitähän sinä kerjäät.
En ulise, enkä kirjoittanut noita muita viestejä. Täällä on monta kirjoittajaa.
t. onnellinen, jolla ei ole tarvetta trollailla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mahtava ruoka, kaikki ainekset säilykkeitä. Kannattaa vielä syödäkin folio päässä niin pääsee aitoon fiilikseen.
No minun lasagnessani ei ole muita säilykkeitä kuin tomaattimurska ja tomaattipyre.
Eli teet lasagnelevyt itse ja kastikkeen itse?
Olen eri, mutta lasagnelevyt eivät ole säilykkeitä.
Ja kyllä, kastike (kastikkeet) tehdään tottakai itse. Ei kai siinä olisi mitään järkeä tehdä itse lasagnea valmiskastikkeesta.
Kyllä ne on kuivattua pastaa. Eli säilöttyä. Myös ne kuivatut mausteet joita sinne laitat ovat säilöttyjä.
On olemassa myös tuorepastaa ja maustaa voi tuoreilla yrteillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse teen leivinuunissa monta satsia. Laitan pakastimeen ja annan myös pojan perheelle. Hyvää on!
Onko napanuora katkaisematta vai miksi ruokit aikuista poikaasi?
Jotkut rakastavat lapsiaan ja auttavat heitä esim. ruuhkavuosissa, ei liity napanuoraan.
Onko joku syy, miksi olisi huono asia tehdä aikuisille lapsilleen ruokaa?
Veikkaan että tämä on jäänyt ilman äidin huolenpitoa, ja sarkasmilla koittaa peittää kateuttaan. Muutkaan eivät saisi välittää lapsistaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mahtava ruoka, kaikki ainekset säilykkeitä. Kannattaa vielä syödäkin folio päässä niin pääsee aitoon fiilikseen.
No minun lasagnessani ei ole muita säilykkeitä kuin tomaattimurska ja tomaattipyre.
Ja kyllä, kastike (kastikkeet) tehdään tottakai itse. Ei kai siinä olisi mitään järkeä tehdä itse lasagnea valmiskastikkeesta.
Kyllä ne on kuivattua pastaa. Eli säilöttyä. Myös ne kuivatut mausteet joita sinne laitat ovat säilöttyjä.
Juu, mutta niistä ei tehdä lasagnea.
Itse teen, einekset ovat hirveitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu, mutta niistä ei tehdä lasagnea.
Sinäkö sen määräät?
Aina täytyy tehdä kaikki itse, jos haluaa parasta. Muut eivät vain osaa.
Tämä.
Jos joku trollailee, niin kyllähän se kertoo jostain epätasapainoisuudesta. Minulla tällainen herättää lähinnä sääliä, ei tarvetta lyödä ihmistä jolla muutenkin haasteita.