Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tekeekö joku itse lasagnen?

Vierailija
10.08.2026 |

Miksi ihmeessä? 

Kommentit (329)

Vierailija
301/329 |
10.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gluteenitonta lasagnea ei saa mistään valmiina

Vierailija
302/329 |
10.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mahtava ruoka, kaikki ainekset säilykkeitä. Kannattaa vielä syödäkin folio päässä niin pääsee aitoon fiilikseen.

Jaa, itse teen tomaattikastikkeenkin tuoreista tomaateista. Yrtit tuoreena. Samoin porkkanat, paprikat ja kesäkurpitsa. Kaupan hyllyltä vain lasagnelevyt, juustot ja kerma. Eipä tuossa säilykkeitä tarvitse. Foliota tarvitsen vain vuoan peittämiseen uunista oton jälkeen. Kasvislasagne kyseessä.

Foliota tarvitsee kaiken tämä valehtelun väistelyyn kun joka mamma vuolee jauhelihat oman kasvattisian kyljestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/329 |
10.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mahtava ruoka, kaikki ainekset säilykkeitä. Kannattaa vielä syödäkin folio päässä niin pääsee aitoon fiilikseen.

No minun lasagnessani ei ole muita säilykkeitä kuin tomaattimurska ja tomaattipyre.

Eli teet lasagnelevyt itse ja kastikkeen itse?

Kuivapasta ei ole säilyke. Huoris, onko sulla myös  nälkäkiukku sen lisäksi, ettet ikinä saa pillua?

Onko tuorepasta mielestäsi

a. kuivattu paremman säilyvyyden vuoksi

b. kuivattu huonomman säilyvyyden vuoksi

Tuorepasta ei ole kuivattua. Siksi sen nimi on tuorepasta eikä kuivapasta. 

Eli a. vai b.?

Ei tuorepastaa kuivata kuivapastaksi. Kyseessä on kaksi eri tuotetta. 

Vierailija
304/329 |
10.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa, itse teen tomaattikastikkeenkin tuoreista tomaateista. Yrtit tuoreena. Samoin porkkanat, paprikat ja kesäkurpitsa. Kaupan hyllyltä vain lasagnelevyt, juustot ja kerma. Eipä tuossa säilykkeitä tarvitse. Foliota tarvitsen vain vuoan peittämiseen uunista oton jälkeen. Kasvislasagne kyseessä.

Foliota tarvitsee kaiken tämä valehtelun väistelyyn kun joka mamma vuolee jauhelihat oman kasvattisian kyljestä.

Niinkö ne sinulle siellä Pietarin trollitehtaalla valehtelevat? Miksi? 

Vierailija
305/329 |
10.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No minun lasagnessani ei ole muita säilykkeitä kuin tomaattimurska ja tomaattipyre.

Kuivapasta ei ole säilyke. Huoris, onko sulla myös  nälkäkiukku sen lisäksi, ettet ikinä saa pillua?

Eli a. vai b.?

Jännä. Pitääpä tehdä sitten suoraan sitä kuivapastaa, eikä ollenkaan tuorepastaa. Oletko kertonut makaroonitehtaalle tästä, säästäisivät varmaan miljoonia?

Vierailija
306/329 |
10.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan uskomatonta millaista jankkausta palstatrolli saa aikaan jopa lasagnesta ja säilykkeistä. 

Vierailija
307/329 |
10.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kovin usein. jotenkin vaikea ruoka ja sitten sitä juustosotkua on kaikkialla

Vierailija
308/329 |
10.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kovin usein. jotenkin vaikea ruoka ja sitten sitä juustosotkua on kaikkialla

Mitä vaikeaa lasagnessa on? Juustosotkua eli kastiketta laitetaan kauhalla vuokaan. Ei muualle. 

Vierailija
309/329 |
10.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi niin moni kokee soveliaaksi kysellä, onko jollain kehitysvamma? Mitä sitten vaikka onkin, eikö ilman diagnoosin kuulemista voi olla empaattinen ja kiva ihminen?

Ei ole mitään tarvetta olla empattinen ja kiva, jos toinen jankkaa älyvapaata trollausta. 

Oikeasti ajattelet näin tylysti? Mitä se haittaa jos joku vaikka trollaakin, miksi saa sinut reagoimaan?

Kun on itsellä hyvä olla, niin toisten jutut ei ärsytä. Jos joku kirjoittaa älyvapaasti, oli sitten trollaaja tai kehitysvammainen, voi kokea lempeyttä toista kohtaan.

Sinun kylmyytesi ei tee omastakaan olosta parempaa, ajan kanssa päinvastoin.

Vierailija
310/329 |
10.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli a. vai b.?

Jännä. Pitääpä tehdä sitten suoraan sitä kuivapastaa, eikä ollenkaan tuorepastaa. Oletko kertonut makaroonitehtaalle tästä, säästäisivät varmaan miljoonia?

No teepä se. Mene jo tekemään ja jätä tuo aivoton vänkääminen tähän, kiitos. 

Vierailija
311/329 |
10.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman muuta. Jauhelihan tilalle soijaa ja lisukkeeksi sinihomejuustoa.
En ole niin avuton että pitää ostaa jopa valmiiksi keitettyä teevettä.

Vierailija
312/329 |
10.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi niin moni kokee soveliaaksi kysellä, onko jollain kehitysvamma? Mitä sitten vaikka onkin, eikö ilman diagnoosin kuulemista voi olla empaattinen ja kiva ihminen?

Ei ole mitään tarvetta olla empattinen ja kiva, jos toinen jankkaa älyvapaata trollausta. 

Oikeasti ajattelet näin tylysti? Mitä se haittaa jos joku vaikka trollaakin, miksi saa sinut reagoimaan?

Kun on itsellä hyvä olla, niin toisten jutut ei ärsytä. Jos joku kirjoittaa älyvapaasti, oli sitten trollaaja tai kehitysvammainen, voi kokea lempeyttä toista kohtaan.

Sinun kylmyytesi ei tee omastakaan olosta parempaa, ajan kanssa päinvastoin.

No mitä sitten uliset, jos sinulla on hyvä olla? Mitä se haittaa, jos joku vähän ruokkii sinun trollaustarvettasi v'ttuilemaan sinun tyhmyydestäsi? Sitähän sinä kerjäät. 

Vierailija
313/329 |
10.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli a. vai b.?

Niin, se kuivapastataikina on erilaista, kuin tuorepastataikina. Älä huoli, ne makaronitehtaat tietää tämän kyllä. 

Tottakai se kuivapasta kuivataan, kun taikinasta on tehty ne pastat. Se ei tee siitä kuivattua tuorepastaa. 

Vierailija
314/329 |
10.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä ilmiselviä trolleja ei kannata ruokkia millään, tehdään vain lasagnet niin kuin halutaan...

Vierailija
315/329 |
10.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, mutta teen itse bolognese-kastikkeen. Siihen tulee paljon kasviksia, jotka paistetaan laardissa.

Vierailija
316/329 |
10.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään tehdä monenlaisia lasagneja. Joko soijarouhe- tai linssikastikkeella sellaista perinteistä, tai sitten pinaattilasagnea, tai kurpitsalasagnea, tai ratatouillelasagnea. Mahdollisuudet on rajattomat. 

Vierailija
317/329 |
10.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli a. vai b.?

Niin, se kuivapastataikina on erilaista, kuin tuorepastataikina. Älä huoli, ne makaronitehtaat tietää tämän kyllä. 

Tottakai se kuivapasta kuivataan, kun taikinasta on tehty ne pastat. Se ei tee siitä kuivattua tuorepastaa. 

Kerro lisää, nyt on niin suurta tietoutta jota pastatehtaillakaan ei varmasti ole.

Vierailija
318/329 |
10.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En, mutta teen itse bolognese-kastikkeen. Siihen tulee paljon kasviksia, jotka paistetaan laardissa.

Bolognelaiskastike.

Vierailija
319/329 |
10.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse teen leivinuunissa monta satsia. Laitan pakastimeen ja annan myös pojan perheelle. Hyvää on! 

Onko napanuora katkaisematta vai miksi ruokit aikuista poikaasi?

Jotkut rakastavat lapsiaan ja auttavat heitä esim. ruuhkavuosissa, ei liity napanuoraan. 

Onko joku syy, miksi olisi huono asia tehdä aikuisille lapsilleen ruokaa? 

Vierailija
320/329 |
10.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse teen leivinuunissa monta satsia. Laitan pakastimeen ja annan myös pojan perheelle. Hyvää on! 

Onko napanuora katkaisematta vai miksi ruokit aikuista poikaasi?

Jotkut rakastavat lapsiaan ja auttavat heitä esim. ruuhkavuosissa, ei liity napanuoraan. 

Onko joku syy, miksi olisi huono asia tehdä aikuisille lapsilleen ruokaa? 

Liikakansoitus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän viisi