Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen ihminen pettää lähes kaikissa parisuhteissaan?

Vierailija
09.08.2026 |

Kysymys otsikossa.

Kommentit (167)

Vierailija
141/167 |
25.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heikko itsetunto, alemmuudentunne suhteessa puolisoon. Saa mielestään valtaa pettämisellä ja todistelee itselleen kelpaavuuttaan. 

Vierailija
142/167 |
25.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellainen joka haluaisi olla monien kanssa eikä vain yhden

Sellaisen ihmisen pitäisi olla avoimessa suhteessa, silloin voi ihan luvan kanssa olla muidenkin kuin oman kumppaninsa kanssa. En ole oikeasti ikinä ymmärtänyt, miksi pitää parisuhteeseen edes ryhtyä, jos ei kuitenkaan pysty tai halua sitoutua yhteen ihmiseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/167 |
25.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs tuntemani nainen, +100 kg, vähä-älyinen, laiska, saa miehen kuin miehen, patologinen valehtelija. Pettänyt jokaikisessä parisuhteessaan ja aina ennen kun edellinen suhde päättynyt, on jo uusi mies katsottuna. Ei ole ollut ollenkaan sinkkuna 16-v lähtien. Nyt 38-vuotias. Kolme lasta kolmelle eri miehelle. Sossupummi.

Vierailija
144/167 |
25.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnekylmä, välinpitämätön, epälojaali, epäluotettava, halventava, sadistinen. Sellainen ihminen, joka ei ansaitse kumppanuutta tai rakastavaa puoliskoa.

Vierailija
145/167 |
25.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen, jolla on huono itsetunto ja kaipaa jatkuvaa validointia ja egon buustausta.

Samasta syystä pitää olla parisuhteessa (status).

Vierailija
146/167 |
25.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtelun haluinen. On blondia, brunettea, lyhyttä, pitkää jne. jne. Kaikkiahan niitä on kokeiltava. Eri tavoin luokiteltuna olen tullut siihen tulokseen että parhaita sängyssä ovat sairaanhoitajat. <-- Ihan vaan vinkkinä....

Vierailija
147/167 |
25.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen kaverin, joka on todella mukava ja asiallinen, eikä yhtään narsistinen tai sellainen. Silti hänkin on pettänyt joka ikisessä suhteessaan (on mies). Ei ole edes mikään macho tai muuta. Olen tätä monesti ihmetellyt että mikä sitä vaivaa.

Vierailija
148/167 |
25.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psykopaatti, sairas, epävakaa ja huonolla itsetunnolla varustettu röyhkeä paskiainen.

Vierailija
149/167 |
25.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut tuollaiset ovat iän myötä muiden normaalien ihmisten halveksumia.

Vierailija
150/167 |
25.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varakas/rikas

Vierailija
151/167 |
25.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei järvi soutamalla kulu, ja sitähän sanotaan, että kuollessaan katuu niitä juttuja jotka jätti tekemättä, eikä niitä mitä teki.

No minä en ainakaan laske sellaisiksi jutuksi mitään pettämisiä ja seksiseikkailemisia.  

Maailmassa voi tehdä vaikka mitä kivoja juttuja ja olla mukana tosi ihania asioissa.  Pettämiset ei niihin kuuluu eikä mahdollisimman monet seksikumppanit.  Paskaa.

Kuollessani olisin eniten onnellinen siitä, että olisin ollut hyvä ja arvostava ihminen toiselle.  Siitä taas olisin itselleni vihainen ja katuisin sitä, että olisin tuottanut toiselle tuskaa ja sydänsuruja.

Ja vaikka kuolisin niin, etten olisi koskaan ollut

parisuhteessa, en sittenkään olisi tyytyväinen siihen, että olisin koko elämäni ajan vain sekstaillut ja paneskellut mahdollisimman paljon.  

En käsitä ihmisiä, joille seksi on maailman tärkein asia.  Minulle se on aina kuulunut rakkauteen.   

Pelurit ei sitä arvosta ja ilmeisesti eivät sitä tunnekaan.

Vierailija
152/167 |
25.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Usein sarjapettäjä on sellainen, joka haluaa sallia itselleen pettämisen, mutta ei kumppanilleen. Ei siis sellainen "joka pettää koska voi" ja "jolla on vientiä" ja " joka tykkää seksistä", kuten itselleen tykkää selitellä. Muutenhan hän voisi hakeutua kevyt- tai avoimiin suhteisiin ja olla siinä ohella reilu, luotettava ja suoraselkäinen ihminen. Toisin sanoen sarjapettäjäksi päätyy itsekäs, itsekeskeinen, keskenkasvuinen ihminen. 

No ainakin exäni kohdalla tilanne oli juuri se, että siihen sisältyi se pettäminen.  Sai jotain naurettavaa tyydytystä siitä, että tavalla tai toisella järjesti asiat niin, että minä sain tietää tai ainakin syyn epäillä.  Sitten paistatteli siinä muka viattomana mutta kaikesta näki, miten tärkeätä oli, että sai minut epäluuloiseksi tai mustasukkaiseksi.

Se oli niin väsyttävää, typerää ja ala-arvoista.  Rakkauteni häneen karisi nopeasti, vihasin sitä, että olin mennyt hänen kanssaan naimisiin.  Joka käänteessä joku akka jossain luuraamassa.  Ja kun aloin hommata eroa, kauhea raivo ja hätä siitä miten minä jätän hänet vaikka ei ole mitään syytä.

No kyllä oli.

Ei tollasta jaksa.  Minä halusin hänestä eroon ja normaalin suhteen jonkun muun kanssa.  Ja ne molemmat sain.

Exä vainosi ja ruinasi aikansa ja oli niin maansa myynyt kuin olla voi.  Vaikka nyt olisi ollut mahdollista heilua niitten akkojensa kanssa mielin määrin ja ilman peittelyä!  Mutta sepä siinä ilmeisesti olikin, meni hohto koko asiasta, kun ei kukaan itkenyt eikä kärsinyt eikä epäillyt mitään.  

Päätin, että joku muu kärsiköön nyt puolestaan, minun tehtävä se ei ole.  

Sitä jotain muuta ei koskaan näyttänyt tulevan.  Ihme juttu, kun niitä ennen oli joka mutkassa.

Vierailija
153/167 |
25.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On olemassa ihmisiä, jota ovat täysin kykenemättömiä solmimaan pitkäaikaisia ja kestäviä ihmissuhteita.

Olen samaa mieltä.  Noissa julkkiksissakin näyttäisi olevan aika montakin.

Vierailija
154/167 |
25.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaihtelun haluinen. On blondia, brunettea, lyhyttä, pitkää jne. jne. Kaikkiahan niitä on kokeiltava. Eri tavoin luokiteltuna olen tullut siihen tulokseen että parhaita sängyssä ovat sairaanhoitajat. <-- Ihan vaan vinkkinä....

Vaihtelunhaluisen ei pidä mennä avioliittoon eikä edes parisuhteeseen.

Toiselle ihmiselle ei saa tuottaa pettymyksiä ja surua.

Tässähän oli nyt kyse pettämisestä, ja sitä ei ole kenenkään pakko tehdä toiselle.  Kun pysyy sinkkuna, saa vaihdella seksikumppaneitaan mielin määrin.

Että ihan vaan vinkkinä...!

Vierailija
155/167 |
25.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonon itsetunnon omaava.

Sellainen ajattelee, että mitä väliä on millään, kun kaikki hänetkin tulee lopussa pettämään ja jättämään. Ja ei usko, että häntä oikeasti kukaan arvostaisi. Voi siis pettää siksi jo pelkästä pettämisen ilosta. 

Vierailija
156/167 |
25.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

S**siaddikti

En pystynyt jäämään puolison tueksi. Oli pakko turvata lapsille normaali lapsuus ja itselle joku itsekunnioitus. 

Vierailija
157/167 |
26.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on semmoinen nuorempi kaunis nainen joka ei todellakaan suostu sitoutumaan yhteen mieheen kun kyllähän naisen kuuluu saada hakea huomiota monelta mieheltä yhtä aikaa. Jotenkin vaan sairasta että nämä nuoret kauniit naiset on pahimpia pettäjiä ja pahimpia valittajia jos mies edes harkitsee samaa mitä nainen tekee. Olen sivusta kuunnellut nyt useampaa pariskuntaa jossa nainen haluaa avoimen suhteen mutta vain naisen osalta kun haluaa että mies ei saa käydä vieraissa ja nainen vaatii että mies odottaa kotona sillänaikaa kun itse käy vieraissa

Vierailija
158/167 |
26.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on nainen. Jokaisen naisen saa pettämään miestään kun järjestää puitteet kuntoon missä naisella ei ole mitään mahdollisuutta jäädä kiinni miehelleen. Itse harrastan varattuja naisia koska tulee seksiä ilman parisuhteiden velvotteita. Olen itse kuunnellut useamman naisen tilitystä kuinka höb ei koskaan petä vaikka varsin hyvin tietää että istun samassa tilassa ja tietää itsekin että on pettänyt miestään minun kanssa

Vierailija
159/167 |
26.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silmät aukesivat jo parikymppisenä kun näin mitä opiston luokkaretkillä tapahtuu kun ollaan viihteellä ja yötä pois vakikaverin luota. Luokan alfa kävi läpi tytöt parhaasta päästä lähes kaikki. En ollut yhtään kateellinen, en.... :)

Toinen vanhempana työmatkat, kun ollaan useita päiviä jossain muualla, alkaa tapahtumaan. Henkistä ja myös fyysistä pettämistä. Yllättävän paljon. Sanotaanko näin että tilaisuus tekee varkaan. Myös jos henkilön N ulkonäkö ja olemus on vetävä, tulee paljon tarjouksiakin. Ja kaikkiin ei aina jakseta sanoa ei. Alkoholi ja yöt muualla kuin kotona, siinä on riskialtis kombinaatio.

Näihin havaintoihin tulee yleensä alapeukkua kunnolla, mutta antaa tulla vaan.

Vierailija
160/167 |
26.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pohjasakka on pohjasakkaa. Ihmisinä,

parisuhdekumppaneina ja vanhempina.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kahdeksan