Millainen ihminen pettää lähes kaikissa parisuhteissaan?
Kommentit (101)
Vierailija kirjoitti:
Ei saa läheisyyttä ja seksiä nykyisessä parisuhteessaan
Mikä on oma osuus tässä? Mitä itse antaa, kun ei saa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellainen joka ei arvosta yksiavioisuutta. Löysä moraali. Kumma, et ei sitten etsi kaltaistaan. Ei yhtään kestä samaa toiselta.
Ei se aina näistä ole kiinni.
Tottakai on. Jos arvostaa yksiavioisuutta, niin pitää siitä kiinni. Tietysti.
Vierailija kirjoitti:
Mun eksä petti kaikissa parisuhteissaan, koska oli epävarma ja halusi pönkittää naisilla itsetuntoaan. Kuulin tästä toki vasta eron jälkeen.
Sun eksä. Eihän se koskaan edes ollut sinun.
Vierailija kirjoitti:
Suhde ei tee onnelliseksi
Ei se ole suhteen tehtävä. On ihmisen itsensä tehtävä tehdä suhteesta onnellinen.
Harva sarjapettäjä pystyy laittamaan pisteen pettämisilleen. Eivät saa rauhaa ja ”pääse perille”
Vierailija kirjoitti:
Sellainen joka haluaisi tuntea taas alkuhuuma ja kiihkoa, jota ei saa suhteesta jossa ei ole enää mitään kipinää eikä sitä suhdetta saa enää toimimaan
Ja lisäksi epärehellinen ja piittaamaton.
Vierailija kirjoitti:
Harva sarjapettäjä pystyy laittamaan pisteen pettämisilleen. Eivät saa rauhaa ja ”pääse perille”
Samoja piirteitä tietyin osin kuin alkoholisteilla.
Pettämisriippuvuus joka projoisoidaan toisten syyksi.
Ei parisuhdemateriaalia.
Toivottavasti jossain vaiheessa itsekin ymmärtää sen. Jos ei, niin on tyhmäkin vielä kaupanpäälle.
Vierailija kirjoitti:
Ei järvi soutamalla kulu, ja sitähän sanotaan, että kuollessaan katuu niitä juttuja jotka jätti tekemättä, eikä niitä mitä teki.
Kaikista eniten kadun sitä että satutin minulle rakasta ihmistä olemalla itsekäs petturi. Opin sentään kerrasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei järvi soutamalla kulu, ja sitähän sanotaan, että kuollessaan katuu niitä juttuja jotka jätti tekemättä, eikä niitä mitä teki.
Kaikista eniten kadun sitä että satutin minulle rakasta ihmistä olemalla itsekäs petturi. Opin sentään kerrasta.
Oletko varma, että opit? Ja jäi yhteen kertaan?
Silloin harvoin kun tulee vastaan ihminen, jonka kanssa todella klikkaa ja viihdyn, teen mitä teen.
Joku ehkä kysyy, miksi en päätä mahdollista parisuhdettani ja ala suhteeseen näiden ihmisten kanssa. Vastaus siihen on, että nämä ihmiset eivät ole parisuhdeainesta koskaan. Se on luultavasti ihan oikein minulle. Olen jo hyväksynyt, että tulen olemaan loppuelämäni yksin, koska tiedän, että en aio olla tarttumatta tilaisuuteen enkä kiinnostu kunnolla muusta kuin parisuhteeseen sopimattomasta aineksesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellainen joka kaipaa jännitystä elämään
Tai vain tulee hyvä tilanne.
Kannattaa muistaa että tekoa ei ikinä saa tekemättömäksi sitten kun alkaa kaduttaa, petos kulkee mukana lopun elämän. Puhun kokemuksesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko varma, että opit? Ja jäi yhteen kertaan?
Olen varma, tapahtumasta on 17 vuotta ja ei ole toistunut eikä tule toistumaan, sen verran paha olo siitä tuli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellainen joka kaipaa jännitystä elämään
Tai vain tulee hyvä tilanne.
Kannattaa muistaa että tekoa ei ikinä saa tekemättömäksi sitten kun alkaa kaduttaa, petos kulkee mukana lopun elämän. Puhun kokemuksesta.
Katumus alkaa, kun jään kiinni, joten olen pitänyt huolen, että en jää kiinni ainakaan ellei toinen osapuoli puhu. Toisten osapuolten tilanteiden pitäisi muuttua aika radikaalisti, että puhuisivat, koska silloin minullakaan ei ole enää syytä olla puhumatta.
Otsikon mukainen pettämiskierre on vakavien mielenterveyden ongelmien ilmentymä.
Itsekeskeinen, empatiakyvytön, moraaliton, impulssikontrolliton.
Roope Salminen. Myös anustappimies ja sammuneen sormettaja.
Epäluotettava ja epärehellinen.