Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen ihminen pettää lähes kaikissa parisuhteissaan?

Vierailija
09.08.2026 |

Kysymys otsikossa.

Kommentit (167)

Vierailija
101/167 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekäs ja vastenmielinen.

Pettäjät ovat pohjasakkaa.

Vierailija
102/167 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persoonallisuushäiröinen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/167 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Narsistinen joka ei pysty kasvamaan ihmisenä millään tavalla. Edes terapiassa.

Voi tietenkin ulkopuolisille sepitellä valheita kuinka on ”kasvanut” terapiassa. 

Mutta totuus ilmentyy tekojensa kautta.

Vierailija
104/167 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettäjä

Vierailija
105/167 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei järvi soutamalla kulu, ja sitähän sanotaan, että kuollessaan katuu niitä juttuja jotka jätti tekemättä, eikä niitä mitä teki.

Kaikista eniten kadun sitä että satutin minulle rakasta ihmistä olemalla itsekäs petturi. Opin sentään kerrasta.

Oletko varma, että opit? Ja jäi yhteen kertaan?

Olen varma, tapahtumasta on 17 vuotta ja ei ole toistunut eikä tule toistumaan, sen verran paha olo siitä tuli. 

Varmaan saat jotain puolestasi vuorostasi. Odottele vaan.

Vierailija
106/167 |
10.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upup

Vierailija
107/167 |
10.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

narsisti ja sosiopaatti pettää usein. kuluu siihen luonnehäiriöön halu tehdä pahaa toisille.

sitten on helposti lankeava ihminen,toisen imartelu,jännityksen haku ja tilaisuus tekee sen että pettää esim.työmatkalla,humalassa jne. on heikko ja kypsymätön luonne.

sitten on limerenssi ja ihastumisherkkä ihminen jonka on vaikea sitoutua.

Vierailija
108/167 |
10.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet ihmiset eivät ymmärrä, että parisuhde ei sovi jokaiselle.  Minulta itseltäni meni monta vuotta yrittäessäni elää yhteiskunnan normien mukaan, olin parisuhteissa mutta kävin jatkuvasti vieraissa.  En ollut henkisesti sitoutunut, tuli draamaa ja lopulta aloin elää yksin. Mieleni on rauhoittunut, saatan tapailla joskus tyyppejä mutta ilman mitään velvoitteita.  Tämä on minulle sopiva elämänmuoto, turha leikkiä kotia jos luonne sotii sellaista vastasn.  Lapsia en ole halunnut, onneksi ymmärsin jo hyvin varhain ettei tällä luonteella kannata sellaisia hankkia.  Ärsyynnyn jos joudun jakamaan arkeni toisen ihmisen kanssa, silloin nousen protestiin.  

Vierailija
109/167 |
10.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sitä tiedä, joskus vain tulee tehtyä asioita. Elämähän on.

Kyllä siihen jokin syy on, ei sitä vain "tule tehtyä", kuin ihminen olisi jokin tuulen viemä lehti.  Liero mikä liero.

Vierailija
110/167 |
10.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän nykyaikana jokainen järkevä mies pitää vähintään yhden salarakkaan. Alfamiehellä saattaa on useampi salarakas. Ei ihmistä voi omistaa, joten pettää saa heti kun silmä välttää. Onhan se hyvä, että kelpaa muillekin. 

Vierailija
111/167 |
10.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei järvi soutamalla kulu, ja sitähän sanotaan, että kuollessaan katuu niitä juttuja jotka jätti tekemättä, eikä niitä mitä teki.

No minä en kuollessani kadu, etten ole kumppaniani pettänyt, enkä montaa muutakaan tekemättä jäänyttä, joitain tekemiäni kyllä.

Vierailija
112/167 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upup

Vierailija
113/167 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotainhan tuossa on vialla. Ehkä täysin itsekeskeinen ja muista välinpitämätön, ehkä äärimmäisen epäkypsä, ehkä mielenterveydessä jotain häikkää (siis persoonallisuushäiriö tms., ei tuota mikään masennus aiheuta).

Näinhän se on. Ei normaali ja mieleltään terve ihminen käyttäydy toistuvasti parisuhteiluissaan tuolla tavalla.

Vierailija
114/167 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monesti sellanen nainen jolle olet vain vaihtoehto. Eli low quality nainen ihmissuhteissa

Vierailija
115/167 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

narsisti ja sosiopaatti pettää usein. kuluu siihen luonnehäiriöön halu tehdä pahaa toisille.

sitten on helposti lankeava ihminen,toisen imartelu,jännityksen haku ja tilaisuus tekee sen että pettää esim.työmatkalla,humalassa jne. on heikko ja kypsymätön luonne.

sitten on limerenssi ja ihastumisherkkä ihminen jonka on vaikea sitoutua.

Jospa onkin niin että nuo kaikki edellä kuvaamasi piirteet voivat ilmentyä yhdessä ja samassa ihmisessä,

Vierailija
116/167 |
24.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upup

Vierailija
117/167 |
24.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen ihminen on sellainen jolla parisuhteet lasketaan monikossa? Kauhea kurahaara, mä olen ollut 16 vuotiaasta eteenpäin parisuhteessa jossa tuli kesällä 25v täyteen.

Vierailija
118/167 |
24.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko narsisti, jota ei voi muuttaa tai henkinen pikkukakara, jota voi henkisesti vetää ihan v*tusti turpaan p*rseilyistään ja ehkä oppii jotain.

Vierailija
119/167 |
24.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt vieraissa varmasti useita satoja kertoja. Mulle se on yhtä arkinen asia kuin syöminen tai hengittäminen. Jotkut rentoutuu saunakaljalla, toiset fillarilenkillä, mulle se tapa on seksi ennalta tuntemattoman kanssa. En koe huonoa omaatuntoa ja parisuhteessa olen ollut jo vuodesta 1999

Vierailija
120/167 |
24.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyntöihminen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme seitsemän