Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen ihminen pettää lähes kaikissa parisuhteissaan?

Vierailija
09.08.2026 |

Kysymys otsikossa.

Kommentit (167)

Vierailija
161/167 |
26.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on nainen. Jokaisen naisen saa pettämään miestään kun järjestää puitteet kuntoon missä naisella ei ole mitään mahdollisuutta jäädä kiinni miehelleen. Itse harrastan varattuja naisia koska tulee seksiä ilman parisuhteiden velvotteita. Olen itse kuunnellut useamman naisen tilitystä kuinka höb ei koskaan petä vaikka varsin hyvin tietää että istun samassa tilassa ja tietää itsekin että on pettänyt miestään minun kanssa

'Mä en koskaan petä' 'En koskaan lyö ensimmäisenä'  En koskaan sitä ja tätä:; Aina kun kuulee jonkun suusta nämä vakuuttelut, tietää että tilanne on todennäköisesti päinvastainen.

Vierailija
162/167 |
26.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin:

1. Puhelahjat ovat kunnossa, kun suhteita riittää.

2. Ulkonäkökokonaisuus vähintään ok.

3. Sitoutuminen ei ole vahvuus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/167 |
26.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsisti

Vierailija
164/167 |
26.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsisti pettää aina, huono itsetunto eivät osaa olla yksin pelkäävät yksin jäämistä ja hylkäämistä. Aina etsimässä uutta uhria. Valehtelun mestareita. Sairaita.

Vierailija
165/167 |
26.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanoisin:

1. Puhelahjat ovat kunnossa, kun suhteita riittää.

2. Ulkonäkökokonaisuus vähintään ok.

3. Sitoutuminen ei ole vahvuus.

Tästähän saisi jatkettua monikymmenkohtaisen listan. 

Vierailija
166/167 |
26.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on nainen. Jokaisen naisen saa pettämään miestään kun järjestää puitteet kuntoon missä naisella ei ole mitään mahdollisuutta jäädä kiinni miehelleen. Itse harrastan varattuja naisia koska tulee seksiä ilman parisuhteiden velvotteita. Olen itse kuunnellut useamman naisen tilitystä kuinka höb ei koskaan petä vaikka varsin hyvin tietää että istun samassa tilassa ja tietää itsekin että on pettänyt miestään minun kanssa

Sun varatut naiset onkin niitä hutsuja.  

Sitten on ne naiset, joita et saa, vaikka mitä järjestelyjä tekisit.

Vierailija
167/167 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eräs tuntemani nainen, +100 kg, vähä-älyinen, laiska, saa miehen kuin miehen, patologinen valehtelija. Pettänyt jokaikisessä parisuhteessaan ja aina ennen kun edellinen suhde päättynyt, on jo uusi mies katsottuna. Ei ole ollut ollenkaan sinkkuna 16-v lähtien. Nyt 38-vuotias. Kolme lasta kolmelle eri miehelle. Sossupummi.

Jakorasia

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän yksi