Video Iltalehdessä. Poliisi melkein tappoi mopoilijan
ajattamalla ojaan . Kiilasi todella pahan näköisesti vauhdissa ojaan ja poliisiautokin kävi ojan pientareella Järkyttävän näköistä. Lähellä ettei mopopoika jäänyt poliisiauton alle
Kommentit (4490)
Oliko mopoilija joku vaarallinen murhaajarikollinen joka pakeni poliisia ja oli matkalla tekemään lisää pahojaan jonnekin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos 15-vuotiaan aivot ovat vielä niin pahasti keskeneräiset, onko hän silloin kykenevä edes ajamaan moottoriajoneuvoa liikenteessä.
Mitähän se kertookaan Mauri Peltokankaasta, että hän on jo kolmesti syyllistynyt liikenneturvallisuuden vaarantamiseen? Onko hän silloin kykenevä edes säätämään lakeja, jos ei niitä kykene edes itse noudattamaan?
Odotan saavani tähän palstan perussuomalaisilta jonkinlaisen näkemyksen ja lausunnon?
En odottaisi jännittyneenä. M52
Lastensuojelun ammattilainen taas palstalla, väki joka ei kykene pitämään lapsia suojeluksessa vaaroilta ja elossa, koska oma vasemmistolainen aate menee lasten edelle. Voi niitä aikoja, kun teillä oli ammattiylpeys.
Nykyään kylläkin sairaanhoitaja ja sitä ennen tutkija. Näitä ennen tein varsinaisesti sossun hommia. Kauan sitten. M52
Niin tai siis mielikuvituksessasi teit.
Aivan sama tuo minulle on mitä luulet. M52
Kerro taas joku hauska mielikuvitustarina muukalaislegioonasta ja tule palstalle esiintymään muka vanhana legioonalaiskaverinasi joka sattumalta osui juuri tälle palstalle kyselemään kuulumisia sinulta :D
Miksi helvetissä? Monikin tuttuni tietää minun olevan täällä ja mitä kahta "nikkiä" käytän. Tuolloin itse asiassa ryyppäsimme keskenämme ja höpöttelimme kännykän avulla samassa huoneessa.
En minä ole missään legioonassa ollut. Pohjan Prikaatissa suoritin varusmiespalvelukseni Hiukkavaarassa Oulussa aikoinaan. M52
No miksi sitten yritit esiintyä palstalla kaverisi kanssa ihan kuin olisit ollut muka joskus muukalaislegioonassa ja ties missä erikoisoperaatioissa? Ei kannata juoda viinaa jos on noin heikko viinapää että valheetkin ovat humalassa ihan Münchhaussenin tasoa.
Turha tuon skitsofreenikon kanssa on keskustella, antaa tuon 'älykön' tukehtua omaan vasemmistolaiseen pas.ka.ansa. Kaverilla niin monta persoonaa palstalla.
Sinänsä kyllä ihan huvittavaa kun tyhmä kuin saapas koittaa esiintyä jonain älykkönä. Lapsikin huomaisi että tuon hyypiön jutut on ihan silkkaa puutaheinää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Poliisitäti on siirretty toisiin tehtäviin
Varmasti ihan hyvä ratkaisu, mutta en muista lukeneeni vastaavaa poliiseista, jotka ovat käyttäneet ampuma-asetta?
He eivät olleet naisia. Ei niitä silloin laiteta sivuun. Otit hyvän esimerkin esille.
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012194529.html
"Nuoren mopoilijan kiilanneen poliisin toiminta olisi voinut johtaa mopoilijan kuolemaan, kirjoittaa ortopedian ja traumatologian erikoislääkäri, ortopedi Carl Lybäck".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä toivon tälle naispoliisille kaikkea hyvää. Älä anna miesten potkia ittees.
Itse en tällaiselle poliisille toivo muutakuin että saa tuntea nahoissaan, kun ajaa nuoren liiskaksi. Nyt valoja päälle poliisille!
Tästä keskustelusta ja yleensä tapauksesta on tullut naisvihamielisyyden ilmentymä, vaikka pitäisi keskustella poliisin tekemisistä, ei sulupuoliasioista.
HS, Is, IL, Yle ajavat tätä naisvihamielistä linjaa uutisoinnissaan. Miksi naiset ja naistoimittajat sallivat tämän?
Omg!!! Jopa persu Vornanen tuomitsee tapahtuneen. Mitä tekee vauva-palstalainen? Kyllä on poliisi taas hoitanut hommansa hyvin. Xd. Millä älykkyysosamäärällä porukka liikkuu täällä?
Vierailija kirjoitti:
M.lkut arvostelee naista. Vaikkei ois yhtään varaa.
Tämä nainen on saanut varoituksia ennenkin ylilyönneistä.
Vierailija kirjoitti:
Poliisi oli sankaritar! Tsemppiä hänelle.
Heidi Foxell on sankaritar. En käyttäisi samaa nimitystä tästä poliisista.
Vierailija kirjoitti:
Oliko mopoilija joku vaarallinen murhaajarikollinen joka pakeni poliisia ja oli matkalla tekemään lisää pahojaan jonnekin?
Oli. Ihan ajan kysymys, milloin hän olisi tappanut jonkun tuolla rakkineellaan. Toivottavasti tulee mojovat sanktiot.
Vierailija kirjoitti:
Poliisi valehtelee
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/poliisi-mtv-lle-tuusulan-tapahtumis…
Tilanne päättyi hyvin nopeasti siihen, että tämä kyseinen mopo suistui tieltä, minkä jälkeen tämä kuljettaja otettiin poliisin haltuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kestääkö arvostelijoiden omat bisnekset päivän valoa mmmm.
Päivänvalosta puhumattakaan....
Kyllä ne päivän valoa kestää aivan mainiosti. Siitä toisesta en niin lähtisi asettelemaan sormia raamatulle. Oikeasti me kaikki toimimme sillä tavalla eri mittakaavoissa, joten ellei sitä hyväksy siihen on parempi tottua.
Vierailija kirjoitti:
Hänen vanhempansa olivat. Eivät puuttuneet pentunsa itsetuhoiseen ja laittomaan toimintaan.
Vierailija kirjoitti:
Saa nähdä millainen rangaistus moottoripyörän luovutus alaikäiselle.
Kova rangaistus tulee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M.lkut arvostelee naista. Vaikkei ois yhtään varaa.
Tämä nainen on saanut varoituksia ennenkin ylilyönneistä.
Lähde tähän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Poliisitäti on siirretty toisiin tehtäviin
Varmasti ihan hyvä ratkaisu, mutta en muista lukeneeni vastaavaa poliiseista, jotka ovat käyttäneet ampuma-asetta?
Laittakaa ihmeessä uutisia, missä poliisin aseenkäyttö on aiheuttanut poliisin siirtymisen toisiin tehtäviin? Olisi mielenkiintoista lukea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos 15-vuotiaan aivot ovat vielä niin pahasti keskeneräiset, onko hän silloin kykenevä edes ajamaan moottoriajoneuvoa liikenteessä.
Mitähän se kertookaan Mauri Peltokankaasta, että hän on jo kolmesti syyllistynyt liikenneturvallisuuden vaarantamiseen? Onko hän silloin kykenevä edes säätämään lakeja, jos ei niitä kykene edes itse noudattamaan?
Odotan saavani tähän palstan perussuomalaisilta jonkinlaisen näkemyksen ja lausunnon?
En odottaisi jännittyneenä. M52
Lastensuojelun ammattilainen taas palstalla, väki joka ei kykene pitämään lapsia suojeluksessa vaaroilta ja elossa, koska oma vasemmistolainen aate menee lasten edelle. Voi niitä aikoja, kun teillä oli ammattiylpeys.
Nykyään kylläkin sairaanhoitaja ja sitä ennen tutkija. Näitä ennen tein varsinaisesti sossun hommia. Kauan sitten. M52
Niin tai siis mielikuvituksessasi teit.
Aivan sama tuo minulle on mitä luulet. M52
Kerro taas joku hauska mielikuvitustarina muukalaislegioonasta ja tule palstalle esiintymään muka vanhana legioonalaiskaverinasi joka sattumalta osui juuri tälle palstalle kyselemään kuulumisia sinulta :D
Miksi helvetissä? Monikin tuttuni tietää minun olevan täällä ja mitä kahta "nikkiä" käytän. Tuolloin itse asiassa ryyppäsimme keskenämme ja höpöttelimme kännykän avulla samassa huoneessa.
En minä ole missään legioonassa ollut. Pohjan Prikaatissa suoritin varusmiespalvelukseni Hiukkavaarassa Oulussa aikoinaan. M52
No miksi sitten yritit esiintyä palstalla kaverisi kanssa ihan kuin olisit ollut muka joskus muukalaislegioonassa ja ties missä erikoisoperaatioissa? Ei kannata juoda viinaa jos on noin heikko viinapää että valheetkin ovat humalassa ihan Münchhaussenin tasoa.
Turha tuon skitsofreenikon kanssa on keskustella, antaa tuon 'älykön' tukehtua omaan vasemmistolaiseen pas.ka.ansa. Kaverilla niin monta persoonaa palstalla.
Sinänsä kyllä ihan huvittavaa kun tyhmä kuin saapas koittaa esiintyä jonain älykkönä. Lapsikin huomaisi että tuon hyypiön jutut on ihan silkkaa puutaheinää.
No, testaa älyäni. M52
Vierailija kirjoitti:
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012194529.html
"Nuoren mopoilijan kiilanneen poliisin toiminta olisi voinut johtaa mopoilijan kuolemaan, kirjoittaa ortopedian ja traumatologian erikoislääkäri, ortopedi Carl Lybäck".
Mopopoikatunaroi itsekin. Pitäisikö kuolleen rattijuopon omaisten syyttää autonvalmistajia huonoista turvarakenteista autoissa, kun ei ole vastuuta omista tekemisistä?
Höpö höpö!