Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Video Iltalehdessä. Poliisi melkein tappoi mopoilijan

Vierailija
08.08.2026 |

ajattamalla ojaan . Kiilasi  todella pahan näköisesti  vauhdissa    ojaan ja  poliisiautokin  kävi ojan pientareella Järkyttävän näköistä.  Lähellä ettei mopopoika jäänyt  poliisiauton alle

Kommentit (4485)

Vierailija
4301/4485 |
10.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs naispoliisin olisi pitänyt tehdä? Heittää Nallekarhulla mopopojua ja vetää kaatumisen jälkeen poliisihaalari auki ja antaa tissimaitoa?

Vierailija
4302/4485 |
10.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo ylilyönti on kyllä ihan oikeasti sellainen, että se on aika "miehekäs" ja aika moni mies sitä myös puolustaa. Kovat otteet on kovat otteet. Jotkut elää siellä liitukaudella jossa vain voiman jyllääminen merkkaa. 

Suomessa ei ole perinteisesti ollut ongelmaa poliisiväkivallasta. Ilmeisesti ihmiset eivät ymmärrä, mitä tarkoittaisi laajemmassa mittakaavassa, että poliisilla olisi oikeus tämäntyyppisen tason rikkeissä käyttää hengenvaarallista voimaa. Se tarkoittaisi että epäily näpistyksestä voisi johtaa mummon ampumiseen tai yhteisen omaisuuden lievä vahingoittaminen pamputtamiseen hengiltä. Jotkut eivät ymmärrä että myös he itse voisivat joutua tilanteeseen, jossa poliisi käyttää henkeä uhkaavaa voimaa tai tappaa ihmisen ilman, että kohde uhkaa toisia ihmisiä millään tavalla.  

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4303/4485 |
10.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herratkin tekevät rikoksia. Sinisilmin.

Vierailija
4304/4485 |
10.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos 15-vuotiaan aivot ovat vielä niin pahasti keskeneräiset, onko hän silloin kykenevä edes ajamaan moottoriajoneuvoa liikenteessä. 

Mitähän se kertookaan Mauri Peltokankaasta, että hän on jo kolmesti syyllistynyt liikenneturvallisuuden vaarantamiseen? Onko hän silloin kykenevä edes säätämään lakeja, jos ei niitä kykene edes itse noudattamaan?

Odotan saavani tähän palstan perussuomalaisilta jonkinlaisen näkemyksen ja lausunnon?

En odottaisi jännittyneenä. M52

Lastensuojelun ammattilainen taas palstalla, väki joka ei kykene pitämään lapsia suojeluksessa vaaroilta ja elossa, koska oma vasemmistolainen aate menee lasten edelle. Voi niitä aikoja, kun teillä oli ammattiylpeys. 

Nykyään kylläkin sairaanhoitaja ja sitä ennen tutkija. Näitä ennen tein varsinaisesti sossun hommia. Kauan sitten. M52

Niin tai siis mielikuvituksessasi teit.

Aivan sama tuo minulle on mitä luulet. M52

Kerro taas joku hauska mielikuvitustarina muukalaislegioonasta ja tule palstalle esiintymään muka vanhana legioonalaiskaverinasi joka sattumalta osui juuri tälle palstalle kyselemään kuulumisia sinulta :D

Miksi helvetissä? Monikin tuttuni tietää minun olevan täällä ja mitä kahta "nikkiä" käytän. Tuolloin itse asiassa ryyppäsimme keskenämme ja höpöttelimme kännykän avulla samassa huoneessa. 

En minä ole missään legioonassa ollut. Pohjan Prikaatissa suoritin varusmiespalvelukseni Hiukkavaarassa Oulussa aikoinaan. M52

Siellä ajelit mopolla ja älykkönä sinun moponimesi oli "Hiukkasen Kiihdytin" 

Vierailija
4305/4485 |
10.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bottas 300 km/h ohittaa Hamiltonia jonka nopeus onkin yhtäkkiä 350 km/h.

Tämän päivän pelleformuloissa tämä on mahdollista jopa karteesta ulos kiihdyttäessä, miten se tähän liittyy?

Vierailija
4306/4485 |
10.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs naispoliisin olisi pitänyt tehdä? Heittää Nallekarhulla mopopojua ja vetää kaatumisen jälkeen poliisihaalari auki ja antaa tissimaitoa?

Näyttää punaista pysähtymisvaloa. 

Ajaa perässä turvallisesti kunnes mopoilija pysähtyy. Ajaa rinnalle turvallisessa tilanteessa ja käskyttää sivuun. Soittaa apuvoimia jos tämä ei riitä. 

Vierailija
4307/4485 |
10.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko autossa ollut ajatus "oppiipahan"? 

Vaikuttiko tien reunalla kokoontuneet nuoret asiaan, oliko näytettävä ettei poliisia ajella karkuun ja naureta?

Vierailija
4308/4485 |
10.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo ylilyönti on kyllä ihan oikeasti sellainen, että se on aika "miehekäs" ja aika moni mies sitä myös puolustaa. Kovat otteet on kovat otteet. Jotkut elää siellä liitukaudella jossa vain voiman jyllääminen merkkaa. 

Suomessa ei ole perinteisesti ollut ongelmaa poliisiväkivallasta. Ilmeisesti ihmiset eivät ymmärrä, mitä tarkoittaisi laajemmassa mittakaavassa, että poliisilla olisi oikeus tämäntyyppisen tason rikkeissä käyttää hengenvaarallista voimaa. Se tarkoittaisi että epäily näpistyksestä voisi johtaa mummon ampumiseen tai yhteisen omaisuuden lievä vahingoittaminen pamputtamiseen hengiltä. Jotkut eivät ymmärrä että myös he itse voisivat joutua tilanteeseen, jossa poliisi käyttää henkeä uhkaavaa voimaa tai tappaa ihmisen ilman, että kohde uhkaa toisia ihmisiä millään tavalla.  

Sinä voit itsekin joutua tilanteeseen jossa mopopoika tai joku muu rikollinen käyttää tappavaa voimaa sinua vastaan. Jos poliisi ei toimi niin ennemmin tai myöhemmin kansalaiset alkaa sitten itse puuttua tilanteisiin ja tehdä itse vastaavia manööverejä. 

Vierailija
4309/4485 |
10.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

4000 viestiä täynnä ja vieläkin täällä jaksetaan parkua jostain punaisesta pysäytysvalosta! 🤣

Niin, se on se juttu joka tämän homman ratkaisee poliisin osalta.

Harmi vaan kun ei taida löytyä yhtään videota mistä sen valon käyttämisen tai käyttämättä jättämisen voisi aukottomasti todistamaan. Noinkohan näkee auton ajotietokoneeltakaaan tuollaista. Olikohan auton menosuunnassa silminnäkijöitä vai jääkö täysin poliisin puheiden varaan?

Se valo palaa koko ajan, joten kaikki pätkät jossa se valo ei näy, käy todisteesta.

Vierailija
4310/4485 |
10.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poliisitäti on siirretty toisiin tehtäviin 

Vierailija
4311/4485 |
10.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos 15-vuotiaan aivot ovat vielä niin pahasti keskeneräiset, onko hän silloin kykenevä edes ajamaan moottoriajoneuvoa liikenteessä. 

Mitähän se kertookaan Mauri Peltokankaasta, että hän on jo kolmesti syyllistynyt liikenneturvallisuuden vaarantamiseen? Onko hän silloin kykenevä edes säätämään lakeja, jos ei niitä kykene edes itse noudattamaan?

Odotan saavani tähän palstan perussuomalaisilta jonkinlaisen näkemyksen ja lausunnon?

Lastensuojelun ammattilainen taas palstalla, väki joka ei kykene pitämään lapsia suojeluksessa vaaroilta ja elossa, koska oma vasemmistolainen aate menee lasten edelle. Voi niitä aikoja, kun teillä oli ammattiylpeys. 

Nykyään kylläkin sairaanhoitaja ja sitä ennen tutkija. Näitä ennen tein varsinaisesti sossun hommia. Kauan sitten. M52

Kerro taas joku hauska mielikuvitustarina muukalaislegioonasta ja tule palstalle esiintymään muka vanhana legioonalaiskaverinasi joka sattumalta osui juuri tälle palstalle kyselemään kuulumisia sinulta :D

Miksi helvetissä? Monikin tuttuni tietää minun olevan täällä ja mitä kahta "nikkiä" käytän. Tuolloin itse asiassa ryyppäsimme keskenämme ja höpöttelimme kännykän avulla samassa huoneessa. 

En minä ole missään legioonassa ollut. Pohjan Prikaatissa suoritin varusmiespalvelukseni Hiukkavaarassa Oulussa aikoinaan. M52

No miksi sitten yritit esiintyä palstalla kaverisi kanssa ihan kuin olisit ollut muka joskus muukalaislegioonassa ja ties missä erikoisoperaatioissa? Ei kannata juoda viinaa jos on noin heikko viinapää että valheetkin ovat humalassa ihan Münchhaussenin tasoa.

Vierailija
4312/4485 |
10.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mopoilijan aivan oma vika. Miksei pysähtynyt merkistä?

Sikojen käskyjä ei tarvitse totella.

Sit veetin käy noin. Toivottavasti sattui naamaan. Mopo ainakin lähti paalutettavaksi. Isukki on tyytyväinen kun rahat meni sinne.

Mopopojat ja niiden isät ovat surkeimpia luusereita mitä Suomesta löytyy. Se syypää tähän touhuun on siellä kotona se mikkihiiri joka on itsekin entinen mopopoika. Nyt hommana viritellä jälkikasvulle jarruttomia moottoripyöriä.

Kasvattavat lellittyjä tissiposkia joiden ainoa tehtävä ennen aikuistumista ja omilleen lähtöä on häiriköidä naapureita ja rikkoa lakeja. Kotoa eivät muuta, ennen kuin on pakko joskus nelikymppisenä.

Yhdestäkään mopopojasta ei ole ikinä tullut kunnon kansalaista ja veronmaksajaa.

Eikä tule. Näkee jo niiden naamasta.

Oliko tatuoitu?

Vierailija
4313/4485 |
10.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näyttää punaista pysähtymisvaloa. 

Ajaa perässä turvallisesti kunnes mopoilija pysähtyy. Ajaa rinnalle turvallisessa tilanteessa ja käskyttää sivuun. Soittaa apuvoimia jos tämä ei riitä. 

Metsäpolulla minne autolla ei pääse? Sinnehän se olis painanut jos olis ehtinyt. Nyt meni oikein ja jäi kiinni. Ammattitaitoisen poliisin toimesta.

Vierailija
4314/4485 |
10.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä voit itsekin joutua tilanteeseen jossa mopopoika tai joku muu rikollinen käyttää tappavaa voimaa sinua vastaan. Jos poliisi ei toimi niin ennemmin tai myöhemmin kansalaiset alkaa sitten itse puuttua tilanteisiin ja tehdä itse vastaavia manööverejä. 

Todellakin ihmiset ottavat oikeuden omiin käsiin jos poliisi ei näitä hoitelisi.

Vierailija
4315/4485 |
10.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Palstapelle taas tekee hauskoja yleistyksiä. Parempi vertaus, näpistyksistä epäilty mummo vetää kirveen esiin ja alkaa hakkaamaan sivullisia. Eli poliisi ei mielestäsi saisi puuttua mummon toimintaan edelleenkään etälamauttimella, koska mummollaon oikeuksia? 

Vierailija
4316/4485 |
10.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poliisitäti on siirretty toisiin tehtäviin 

Mutta ei pidätetty virasta kuten täällä väärin sanottiin.

Vierailija
4317/4485 |
10.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pentu, kloppi, nulikka, finninaama, tissiposki, ru..kari, jonne jne.. Vain sen takia, että kyseessä on 15-vee poika. Kyllä keskustelun taso mennyt alas.

Katsopa nimikkeet millä naispoliisia on kutsuttu. Ei häviä yhtään.

Kyllä häviää ainakin kahden letin mitalla. Jos naisesta kirjoittaisi jotain noin rumaa se varmasti häviäisi jo ennen julkaisua.

Vierailija
4318/4485 |
10.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa nähdä millainen rangaistus moottoripyörän luovutus alaikäiselle.

Vierailija
4319/4485 |
10.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisvihaa osoittaa naispoliisin kyseenalaistaminen ja haukkuminen! Saisitte hävetä.

Kai naispoliisilta odotetaan ihan niitä samoja sääntöjä kuin miespoliisilta?

Kyllä alkoi huuto heti vaikkei nämä tienneet tilanteesta vielä mitään! Se kertoo herroista paljon!

Herroja ja narreja on varmasti ollut molemmin puolin huutelijoista. Fakta on kuitenkin se, että laki on täysin sama, onko poliisiauton kuljettajana kuka hyvänsä. Enemmän kiinnitäisin huomiota siihen, kuka on ollut kyseinen auton partionjohtaja, kun poliisi on ollut yksin liikkeellä autolla? 

Joku humoristi voisi väittää, että talousrikosyksikön Tuula sattui olemaan lähettyvillä siviiliautolla ja päätti ottaa tehtävän hoitaakseen. 

Mutta vakavasti puhuen, poliisin toimenpiteiden ei pitäisi olla riippuvaisia yhtään siitä kuka niitä hoitaa. Tapahtui se sitten virkapuvussa tai siviilipuvussa siviiliajoneuvolla.

Vierailija
4320/4485 |
10.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No miksi sitten yritit esiintyä palstalla kaverisi kanssa ihan kuin olisit ollut muka joskus muukalaislegioonassa ja ties missä erikoisoperaatioissa? Ei kannata juoda viinaa jos on noin heikko viinapää että valheetkin ovat humalassa ihan Münchhaussenin tasoa.

Turha tuon skitsofreenikon kanssa on keskustella, antaa tuon 'älykön' tukehtua omaan vasemmistolaiseen pas.ka.ansa. Kaverilla niin monta persoonaa palstalla. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme neljä