Tilaatko enää Temusta?
Itse en enää halvimpia tuotteita viitsi tilata. Esim. farkkujen silitettävät paikat jätin tilaamatta, samoin korvakorut, aurinkolasit ym. Niiden hinnat nousevat kolmella eurolla.
Vaikkapa laadukkaat korvakorut 2 euroa onkin jo 5 euroa.
Onneksi ehdin tilata pöytätuulettimia edullisesti, mutta eihän niitä helteitä tullutkaan. Nytkin tuulee niin, että terassilta lensi istuttamani kasvit, ruukkukin palasina. Täytyy ostaa kalliimmalla "halpakaupasta" 😆
Kommentit (7)
Vierailija kirjoitti:
Ei taia vaimo enää tilata ku ei tarvi jokatoinen päivä hakee haisevaa valkosta pussia pakettiautomaatista :D
En ole haistellut. Se on tullikoirien juttu 😅
Ap
Halpoja tuotteita en enää tilaa, kun se 3 euron maksu nostaa hintaa kohtuuttomasti. Olen siirtynyt tilaamaan kalliimpia tuotteita, mitkä ovat kuitenkin halvempia kuin täällä. Niissä ei 3 euroa tunnu.
Ei haise Temun muovipussit niin pahalta kuin jotkut muovikassit kassoilla. Ne harmaat!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei taia vaimo enää tilata ku ei tarvi jokatoinen päivä hakee haisevaa valkosta pussia pakettiautomaatista :D
En ole haistellut. Se on tullikoirien juttu 😅
Ap
Kyllä se muovikrääsä haisee pahalle :D
Vierailija kirjoitti:
Halpoja tuotteita en enää tilaa, kun se 3 euron maksu nostaa hintaa kohtuuttomasti. Olen siirtynyt tilaamaan kalliimpia tuotteita, mitkä ovat kuitenkin halvempia kuin täällä. Niissä ei 3 euroa tunnu.
Samoin. Tilasin kahdet farkut 12-15 euroa kpl.
Ap