Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tilaatko enää Temusta?

Vierailija
08.08.2026 |

Itse en enää halvimpia tuotteita viitsi tilata. Esim. farkkujen silitettävät paikat jätin tilaamatta, samoin korvakorut, aurinkolasit ym. Niiden hinnat nousevat kolmella eurolla.

Vaikkapa laadukkaat korvakorut 2 euroa onkin jo 5 euroa. 

Onneksi ehdin tilata pöytätuulettimia edullisesti, mutta eihän niitä helteitä tullutkaan. Nytkin tuulee niin, että terassilta lensi istuttamani kasvit, ruukkukin palasina. Täytyy ostaa kalliimmalla "halpakaupasta" 😆

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
08.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taia vaimo enää tilata ku ei tarvi jokatoinen päivä hakee haisevaa valkosta pussia pakettiautomaatista :D

Vierailija
2/7 |
08.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei taia vaimo enää tilata ku ei tarvi jokatoinen päivä hakee haisevaa valkosta pussia pakettiautomaatista :D

En ole haistellut. Se on tullikoirien juttu 😅

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
08.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halpoja tuotteita en enää tilaa, kun se 3 euron maksu nostaa hintaa kohtuuttomasti. Olen siirtynyt tilaamaan kalliimpia tuotteita, mitkä ovat kuitenkin halvempia kuin täällä. Niissä ei 3 euroa tunnu.

Vierailija
4/7 |
08.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haise Temun muovipussit niin pahalta kuin jotkut muovikassit kassoilla. Ne harmaat!

Vierailija
5/7 |
08.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaan VAIN Temusta nyt ja jatkossa.

Vierailija
6/7 |
08.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole haistellut. Se on tullikoirien juttu 😅

Ap

Kyllä se muovikrääsä haisee pahalle :D

Vierailija
7/7 |
08.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Halpoja tuotteita en enää tilaa, kun se 3 euron maksu nostaa hintaa kohtuuttomasti. Olen siirtynyt tilaamaan kalliimpia tuotteita, mitkä ovat kuitenkin halvempia kuin täällä. Niissä ei 3 euroa tunnu.

Samoin. Tilasin kahdet farkut 12-15 euroa kpl.

Ap