Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako miehelläsi olla naispuolisia kavereita?

Vierailija
29.07.2026 |

Niin? 

Kommentit (303)

Vierailija
141/303 |
29.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika vahva itsetunto saa naisella olla, jos miehellä on hyvännäköinen naispuolinen kaveri ja lähtevät vaikka baariin kahdestaan, eikä naista (puolisoa) ollenkaan haittaa.

Minä itse sanoisin, että saa olla naispuolisia kavereita, mutta jos kahdenkesken viettäisivät mieheni kanssa paljon aikaa, niin saattaisin hieman epäileväinen olla.

Miksi? Miehelle täysin luontaista viettää aikaa hyvän näköisen naisten kanssa.

Vierailija
142/303 |
29.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En haluaisi miestä jolla ei ole naispuolisia ystäviä. Kertoo naisten arvostuksesta ihmisinä. 

Tämä nimenomaan! Miehelläni oli ollut jo tavatessamme yli 10 vuoden ajan hyvä naispuolinen kaveri, ja näin asian nimenomaan plussana, koska se osoitti, että hänelle NAISET OVAT IHMISIÄ. Olisi tuntunut absurdilta heittäytyä mustasukkaiseksi, koska kai ne nyt olisivat jo voineet siinä ajassa vapaasti jörniä, jos olisivat halunneet. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/303 |
29.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika vahva itsetunto saa naisella olla, jos miehellä on hyvännäköinen naispuolinen kaveri ja lähtevät vaikka baariin kahdestaan, eikä naista (puolisoa) ollenkaan haittaa.

Minä itse sanoisin, että saa olla naispuolisia kavereita, mutta jos kahdenkesken viettäisivät mieheni kanssa paljon aikaa, niin saattaisin hieman epäileväinen olla.

Niin siis naisen pitäisi olla täysi lahopää, että hyväksyisi tuollaisen. Miksi ihmeessä mies hengailee tämän naisen kanssa tai käy baareissa ylipäätään, kun hänellä on jo nainen? Parempi heittää mies takaisin mereen kasvamaan ja sitten vasta suhteeseen kun on kypsä perhe-elämään. Jos ei koskaan kypsy niin voi voi.

Vierailija
144/303 |
29.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ei usko miten miehet himoitsee kaikenlaisia, hmm kavereita, eihän niitä myönnetä puolisolle. Miehiä ei kiinnosta tippaakaan naisten jutut ilman jännitettä.

Vierailija
145/303 |
29.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on todella raskasta, jos puolisolla ei ole muuta sosiaalista elämää kuin sinä. Itse en jaksa olla jatkuvana tukikeppinä. Ja toisaalta haluan olla myös yksikkö enkä kuten jotkut, jotka tulevat parina esimerkiksi miesten/naisten iltamiin. 

Kuka pakottaa ottamaan puolisoksi ihmisen joka tarvitsee jatkuvasti kainalosauvaa. On sellaisiakin, jotka pysyvät pystyssä ihan omilla jaloillaan :D

Enkä sellaista ole ottanutkaan. Havaintoni tulee lähipiiristä ja varsinkin vanhojen ihmisten tapauksissa on surullista katsoa, kuinka puoliso on hoitanut sosiaalisen elämän molempien puolesta ja sosiaalisen kuollessa/jättäessä toinen on kirjaimellisesti yksin, koska ei koskaan osoittanut mitään kiinnostusta muihin. Mutta sitten pitäisi saada jatkuvasti kuitenkin seuraa, koska ex-puoliso/menehtynyt puoliso on jättänyt valtavan aukon sosiaaliselle puolelle. 

Vierailija
146/303 |
29.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua ei haittaa vähän vertaa, ja mies välillä lähteekin kavereidensa kanssa reissuun tai mökkireissuille. 

Meillä kun on onnellinen ja rakastava suhde, ja luottamusta.

Miksi edes olisin suhteessa ihmisen kanssa, johon en luota? Eikä miehenikään ole sellainen, joka kanssani olisi jos ei oikeasti haluaisi. Ottaisi eron. 

Joopa joo, täällä nyt voi kertoa mitä satuja tahansa.

Vierailija
147/303 |
29.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa mutta ne eivät saa mennä minun edelleni. Joku kirjoitti että ihan normaalia jos mies menee matkalle naiskaverin kanssa 😄 Jos se nainen on edes etäisesti naisen oloinen ja vielä mukava niin nussinta on sillä miehellä vähintään jatkuvasti mielessä jollei jo käytännön toimessa. Naiset osaavat olla platonisia ystäviä miehen kanssa mutta hyyyyyvin harva mies osaa olla oikeasti hyvä ystävä ilman muuta

Vierailija
148/303 |
29.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En haluaisi miestä jolla ei ole naispuolisia ystäviä. Kertoo naisten arvostuksesta ihmisinä. 

Tämä nimenomaan! Miehelläni oli ollut jo tavatessamme yli 10 vuoden ajan hyvä naispuolinen kaveri, ja näin asian nimenomaan plussana, koska se osoitti, että hänelle NAISET OVAT IHMISIÄ. Olisi tuntunut absurdilta heittäytyä mustasukkaiseksi, koska kai ne nyt olisivat jo voineet siinä ajassa vapaasti jörniä, jos olisivat halunneet. 

Sepä siinä kun nainen ei halua, eikä anna, mutta mies jaksaa odottaa. 

Vierailija
149/303 |
29.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

miksei saa olla? mikä siinä on ideana? selostakaa kiitos koska tämä hämmentää. itselläni ei ole paljon miespuolisia kavereitakaan, joskus jotkut naispuoleiset ihmiset kutsuvat ryhmäillalliselle, tai sen jälkeen porukalla tanssimaan eikä siinä mitään sen kummempaa ole, ajanvietettä ja sosiaalista kanssakäymistä vastapainona työn puurtamiselle.

Miksi pitäisi olla? Ei minullakaan ole mieskavereita, ei ole ollut 10 vuoteen. Joka ikinen mieskaverini on yrittänyt vongata minua, joten ihan selvä juttu ettei sellaista olekaan kuin platonisuus miehen ja naisen välillä. Munkkeihin luotan, etteivät he valojensa vuoksi kajoa ja vainoa sisariaan tai muita naisia, mutta toisaalta pitäisin sitäkin aika outona, jos heitä hirveästi kiinnostaisi olla naisten seurassa ja naisten huomion keskipisteenä. Jos minulle riittää aviomies niin totta kai haluan sellaisen aviomiehen, jolle minä riitän ja joka ei halua muita. Haaremiapinat sitten sekoilkoot keskenään, ei ole minulta pois, sillä olen eri lajia.

Olen naisena veljeni kavereille kaveri. Olen tuntenut heidät lapsesta asti ja he ovat uskoutuneet mulle monista asioista. He ovat minulle kuin veljiä ja minä heille sisko. 

Teillä on sitten sellainen haaremi. Ei kiinnosta itseäni tippaakaan.

Kertoo sinun omasta perverssistä mielestäsi kaiken olennaisen jos sisaruus- ja ystäväsuhteet ovat sinulle "haaremi". 

Sen verran näköjään kuitenkin kiinnosti että kommentoit.

Jokainen minuun kaverisuhteessa ollut mies on yrittänyt vongata minua. Tietty jos naisella ei ole vetovoimaa niin ehkä näin ei tapahdu. Joka tapauksessa minua ei tuollaisiin järjestelyihin enää saa, sen verran monessa ryhmässäkin tullut pyörähdettyä ettei kiinnosta katsella sitä munakamppailua kuka saa huomioni, jne.

Ehkä tuo on tärkeämpää sellaisille, joilla on liian vähän huomiota ja joilla on oikeasti ongelmia saada kumppani. Niille joille se on helppoa, ongelma on ennemminkin se että niitä on tyrkyllä liikaa.

Minuun on pari ihastunut. Se on aivan normaalia. Asia käsitellään ja sitten taas jatketaan ystävyyttä. 

Ei se ole vaarallista eikä pahaa, vaan elämää. Se ihastus kyllä hiipuu ajan kanssa yleensä. 

Vierailija
150/303 |
29.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun naisella on sellainen melko pullea mies kaverina ja ihan hyvä tyyppi muuten. Jos olisi hoikka ja komea sinkku niin en varmaan hyväksyisi.

Vierailija
151/303 |
29.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi olisi? Olen ilmeisen väärä nainen miehelle jos hän haluaa kerätä itselleen kädenlämpöistä haaremia, tai kaipaa äitiä ja siskojaan. Olkoot heidän kanssaan ja etsikööt sitä kädenlämpöistä pillua jostian muualta kun muu sosiaalinen vuorovaikutus tapahtuu muiden kanssa, minä en sellaiseen rooliin suostu.

Ei suhde tarkoita sitä, että äiti ja siskot pitää unohtaa. Millainen mies sellaiseen suostuu ja millainen nainen sellaista vaatii?

Aikuinen mies ei roiku mutsinsa ja sisartensa helmoissa, sairauttahan sellainen on. Joku aikuistumisaste jäänyt läpikäymättä jos edelleen vaikka 30v:nä nämä vahtaavat toisiaan.

Ai se on sinun mielestäsi "helmoissa roikkumista" jos ei katkaise aikuistuessaan välejään lapsuudenperheeseen, vähintään sen naispuolisiin jäseniin? Entä isä tai veljet, sallitko suuressa armossasi heidän kanssaan yhteyttä pitämisen vai pitääkö ihmisen olla kokonaan ilman sukuaan ollakseen aikuinen?

Sinulla itselläsi on häiriöitä päässäsi, jos pidät perhesuhteiden rikkomista terveenä ja kuvittelet vastakkaista sukupuolta edustavien sukulaisten välille seksiä.

Hitto mikä perverssi sinäkin olet.

Ei saa isänkään puntissa roikkua, yhtä lapsellista se on. Sinänsä minulle on ihan sama mitä ne 4 miljardia miestä tekevät, tarvitsen vain yhden hyvän ja aikuiseksi kasvaneen. Joten turha kiukutella, kuulu ihan rauhassa niihin 4 miljardiin äläkä jaksa loukkaantua siitä ettet kelpaa minulle :D

Eivätkä sudet veljiensäkään kanssa hengaile. Tai joutsenet. Jos mies ei pääse lapsuudenperhettään pidemmälle niin ei yksinkertaisesti ole samaa lajia kanssani ja se siitä. Ei siinä sen kummempaa. Ihan turha porata ja itkeä, täällä on ihmisiä joka lähtöön, valitset vaan itsesi kanssa samanlaisen ja asia on sillä selvä.

Vierailija
152/303 |
29.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi olisi? Olen ilmeisen väärä nainen miehelle jos hän haluaa kerätä itselleen kädenlämpöistä haaremia, tai kaipaa äitiä ja siskojaan. Olkoot heidän kanssaan ja etsikööt sitä kädenlämpöistä pillua jostian muualta kun muu sosiaalinen vuorovaikutus tapahtuu muiden kanssa, minä en sellaiseen rooliin suostu.

Eli olet itsestäsi epävarma, sairaalloisen mustasukkainen typerys, joka kokee muut naiset aina uhkana eikä luota mieheensä. Miksi edes olet parisuhteessa, jos sen pohja on noin hatara?

Höpsis, en ole yhtään mustasukkainen yhdestäkään maailman miehestä. He voivat ihan niin kauan elää haaremielämää kun kokevat sen tarpeelliseksi, minä teen muita juttuja.

Mutta katsot silti aiheelliseksi jauhaa haaremeista. Et taida edes tietää mikä on haaremi. Muutenkin vaikutat juuri sairaalloisen mustasukkaiselta ihmiseltä, jos puolison vastakkaista sukupuolta edustavat kaverit ovat niin suuri uhka että pitää alkaa haaremijuttuja levitellä sen takia.

Sääliksi käy puolisoasi, jos sinulla sellainen on.

Vierailija
153/303 |
29.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset ei usko miten miehet himoitsee kaikenlaisia, hmm kavereita, eihän niitä myönnetä puolisolle. Miehiä ei kiinnosta tippaakaan naisten jutut ilman jännitettä.

Pillun takia miehet naisten kanssa ovat. Jos ei pillua naiselta saa, niin mies lähtee menemään.

Nähnyt monta kertaa tämän tuttava piirissä.

Vierailija
154/303 |
29.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, elämässä on toisinaan kaikenlaisia jännitteitä, ja ne jopa kuuluvat siihen. Mitä sitten? Oikeuttaako tämä pitämään toisia ihmisiä vankina? 

Vierailija
155/303 |
29.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täh? 

Niin että jos mies tarvitsee minun lisäkseni 10 kaveria ja kaikki sukulaisnaisensa haaremiinsa ollakseen tyytyväinen niin sitten en usko, että hän on oikeasti edes rakastunut minuun, vaan käyttää minua vaan pillunaan kun nämä muut eivät anna. Oikeasti rakastunut mies heittää vaikka koko elämänsä roskikseen jotta saa olla rakastamansa naisen kanssa. Miksi ihmeessä tyytyisin vähempään.

Ootko sä löytänyt miehen joka ymmärtää tuon ajattelutapasi? Käyttekö ikinä muiden pariskuntien kanssa jossain ja mitä teet jos se nainen puhuu miehellesi? 

Vierailija
156/303 |
29.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa olla. Myös sänkykavereina. En omista miestäni.

Vierailija
157/303 |
29.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ongelmaa jos he ovat parisuhteessa ja perhellisiä. Sinkkua naista en sietäisi mieheni kaverina.

Vierailija
158/303 |
29.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Turha odottaa mitään rehellisiä vastauksia tähänkään 😄

Vastauksissa naiset vakuuttelevat että saa olla tottakai.

Joo, ei vastaa reality elämää. Todellisuudessa naiset vetävät hirveet pultit kun miehellä on naispuolisia kavereita.

Just joo. Ei yhtään yleistämistä noissa puheissa? 

Se, että täällä sairaalloisen mustasukkaiset matamit puhuvat paskaa, ei kerro mitään koko naissukupuolesta. Minulla on miespuolisia kavereita ja miehelläni naispuolisia kavereita. Ei kävisi mielessäkään kummankaan kieltää tosiensa kaveripiiriä, koska kumpaakaan ei kiinnostaa alkaa leikkiä näiden palstavajakkien kuvitelmien mukaan.

Vierailija
159/303 |
29.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä kiinnostaa. Emme me kaikki ajattele munallamme. Surullista, jos sinun tilanteesi on tuo, mutta ei kannata projisoida muihin. 

Vierailija
160/303 |
29.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua ei haittaa vähän vertaa, ja mies välillä lähteekin kavereidensa kanssa reissuun tai mökkireissuille. 

Meillä kun on onnellinen ja rakastava suhde, ja luottamusta.

Miksi edes olisin suhteessa ihmisen kanssa, johon en luota? Eikä miehenikään ole sellainen, joka kanssani olisi jos ei oikeasti haluaisi. Ottaisi eron. 

Kuinkahan monta kertaa tuollaistakin on petetty.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kaksi