Laihdutin 22 kg pelkillä pussipirtelöillä
Laihdutus kesti 14 viikkoa ja söin sen aikana pelkkiä pussipirtelöitä. Join melkein pelkästään vettä ja vichyä, lisäksi muutaman kerran kupin mustaa kahvia kun olin jossain kylässä. Laihtuminen oli helppoa ja halpaa kuin saippua, kun sain pussit hyvästä tarjouksesta. Olo pysyi koko ajan hyvänä enkä kärsinyt nälästä tai mieliteoista ensimmäisen päivän jälkeen. Kyllä nyt tuntuu hyvältä kun peilistä näkyy ihan erilainen kroppa kuin ennen!
Kommentit (71)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hölmöä. Minä olen laihtunut kahdessa kuukaudessa 10 kiloa korjaamalla ruokavaliota. Lisäsin proteiinia ja hiilarit minimiin. Ei nälkää, vatsakipuja, turvotusta tai väsymystä.
Voin niin hyvin, että näin tulen syömään jatkossakin.
Paras sinäkin sanomaan vaivaisella 2 kk kokemuksella 😁
Tottahan tuo on. Et sinä niitä pussipirtelöitä voi loputtomiin syödä. Vähähiilihydraattista ruokavaliota sen sijaan on helppo elämäntapa.
Kukaan ei edes kuvittele että niitä puaaipirtelöitä vedettäisiin lopun ikää. Ja vaikka se karppaus tuntuu lyhyellä 2 kk kokemuksella hyvältä, tuskin montaa vuotta ennen kuin liityt kaikkien muiden entisten karppajien joukkoon, kun ei se olekaan niin helppoa ja hauskaa kuin kuvittelet.
Karppaus on eri kuin vähähiilihydraattinen ruokavalio. Ihan normi ruokaahan tässä syödään. Proteiinia syön enemmän. Siinä se suurin muutos entiseen.
Kyllä ne on ihan sama asia. Karppaus on suomalaistettu käännös englanninkielisestä low-carb-termistä. Sen sijaa hiilareiden määrä vaihtelee paljonkin yksilöiden kesken. Mulle käy parhaiten 70-80g hh/vrk.
Vierailija kirjoitti:
Parempia ja kestävämpiä tuloksia saa, kun opettelee terveet elintavat mitkä pystyy ylläpitämään lopun elämäänsä ja niillä laiduttaa.
Tuo on omituinen harha, että ihminen laihtuisi pelkästään syömällä kuten kuuluisi syödä. Voi toimia alkulaihdutuksena niille, jotka elävät äärimmäisen epäterveellisesti, mutta moni lihoo syömällä ihan tavallista ruokaa hieman liian suuria annoksia ja jos ei ole sairaalloisen lihava, ero kulutuksessa normaalipainoiseen nähden on niin pieni, että syömällä kuin normaalipainoinen elimistö tottuu uuteen ruokamäärään ja pitää painonsa. On myös tutkimustuloksia, joiden mukaan laihdutus ap:een tapaan voi olla jopa toimivampi.
Onnittelut ap:lle, hieno suoritus! Tsemppiä myös jatkoon ja painonhallintaan erityisesti!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hölmöä. Minä olen laihtunut kahdessa kuukaudessa 10 kiloa korjaamalla ruokavaliota. Lisäsin proteiinia ja hiilarit minimiin. Ei nälkää, vatsakipuja, turvotusta tai väsymystä.
Tottahan tuo on. Et sinä niitä pussipirtelöitä voi loputtomiin syödä. Vähähiilihydraattista ruokavaliota sen sijaan on helppo elämäntapa.
Kukaan ei edes kuvittele että niitä puaaipirtelöitä vedettäisiin lopun ikää. Ja vaikka se karppaus tuntuu lyhyellä 2 kk kokemuksella hyvältä, tuskin montaa vuotta ennen kuin liityt kaikkien muiden entisten karppajien joukkoon, kun ei se olekaan niin helppoa ja hauskaa kuin kuvittelet.
Karppaus on eri kuin vähähiilihydraattinen ruokavalio. Ihan normi ruokaahan tässä syödään. Proteiinia syön enemmän. Siinä se suurin muutos entiseen.
Eipäs ole, vaan karppaus = vähähiilihydraattinen (low carb) ruokavalio. Sitä karppauksen alalajia, jossa hiilarit vedetään minimiin, kutsutaan mm. alakarppaukseksi.
Vierailija kirjoitti:
Jos yhdessä päivässä loppuu mieliteot, niin kai ne olisivat voineet loppua ilman pussipirtelöitäkin.
Monesti on helpompi, kun ei tarvitse miettiä ruokaa ollenkaan vaan on ne valmiit pussit. Miksi kuvittelet olevasi paras asiantuntija vieraan ihmisen elämässä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Karppaus ja VHH on yksi ja sama asia. Tiukemmat muodot sitten ovat erikseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olepa nyt ensin 5 vuotta sillä vhh:lla.
Tää on jonkun bimbba housuisen bimun aloitus
Vierailija kirjoitti:
Aiotko elää pussikeitoilla loppuelämäsi?
Miksi pitäisi? Laihduttamisestahan oli kyse. Minäkin olin ene-dieetillä helmikuusta toukokuuhun ennen leikkausta ja tänä aikana lähti 18kg ja leikkauksen jälkeen vielä 8kg vaikken enää pussipirtelöillä ollutkaan. Minä toki söin pirtelöiden lisäksi rasva- ja proteiinilisää ettei lihakset lähde. Nyt normiruokaa mennyt 2kk ja paino putoaa tasaisesti alaspäin. Niissä ateriakorvikkeissa sentään on kaikki hivenaineet ja vitamiinit mitä ihminen päivittäin tarvitsee.
Vierailija kirjoitti:
Tämä!
Nämä on Juuri näitä kuuluisia jojo diettejä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos yhdessä päivässä loppuu mieliteot, niin kai ne olisivat voineet loppua ilman pussipirtelöitäkin.
Monesti on helpompi, kun ei tarvitse miettiä ruokaa ollenkaan vaan on ne valmiit pussit. Miksi kuvittelet olevasi paras asiantuntija vieraan ihmisen elämässä?
Jos yhdessä päivässä loppuu ruuan miettiminen...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitäisi? Laihduttamisestahan oli kyse. Minäkin olin ene-dieetillä helmikuusta toukokuuhun ennen leikkausta ja tänä aikana lähti 18kg ja leikkauksen jälkeen vielä 8kg vaikken enää pussipirtelöillä ollutkaan. Minä toki söin pirtelöiden lisäksi rasva- ja proteiinilisää ettei lihakset lähde. Nyt normiruokaa mennyt 2kk ja paino putoaa tasaisesti alaspäin. Niissä ateriakorvikkeissa sentään on kaikki hivenaineet ja vitamiinit mitä ihminen päivittäin tarvitsee.
Oot vaan puutteessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka on edes väittänyt syövänsä pussipirtelöitä lopun elämänsä? Kyllä noilla hyvän startin saa elämäntapamuutokselle jos sen toteuttaa oikein.
Aloittaja tuolla pussipirtelö kuurilla painat parin vuoden kuluttua 44kg enemmän kuin nyt.
Voi laihduttaa myös Makkaralla. Syö yhden Grillimakkaran päivässä.
Normiruoallakin voi laihduttaa kun syö kohtuudella ja liikkuu. Juu se ei tule kuukaudessa mutta vuodessa näkyy jo hyvin. Ei siihen mitään Pirtelöitä tarvita.
Pussipirtelöiden kauhistelu on huvittavaa, kun ottaa huomioon että kyse on pelkästä lyhyestä kuurista. En nyt väitä että ne olisi mitenkään erityisen terveellisiä, mutta moni syö jatkuvasti paljon epäterveellisemmin.
Hyvällä lihaskunnolla on valtava merkitys naisen terveydelle, toimintakyvylle ja elämänlaadulle. Se suojaa luustoa, tasapainottaa aineenvaihduntaa, helpottaa painonhallintaa ja ylläpitää arjen jaksamista.