On taas palstalla meno
DI-hullu tuuttaa psykoosissa aloituksia näppis sauhuten ja irtokarkki-hullu taas pöyristyy karkkilaarilla. MInkähänlaisia on oikeasti nämä ihmiset, jotka jaksaa samaa iänkaiken. MT-ongelmaisia?
Olisi ihan hyvä, jos palstalle saataisiin edes jonkunlainen kunnollinen moderointi ja kaikki tälläiset häiriköt vain bannattaisiin.
Kommentit (47)
Juurikin näin.Ei vain businessnaisilla ole uraa, on sellainen kotirouvallakin
Kotirouvalla on ura myös. Ja hyvin kynnetty onkin.
Kotirouvana ihmettelen: miksi nuo sinkkunaiset ihan resupekoilta? Epäsiisteys paistaa läpi, hiuksetkin muistuttaa risuista pajukkoa
No nyt kateellisen silmät seisoo päässä
Kyllä DI miehen kainalossa on hyvä olla. Turvallinen, lämmin, luotettava ja älykäs mies 😍 Elämä muuttui hyväksi kun hänet löysin. Vakaata ja hyvää elämään hyvän miehen kanssa. Siinä unohtuu aiemmat huonot kokemukset.
Äitiys kaunistaa.
Mammalomalta palaavat ensimmäisen lapsen äidit ovat selvästi kauniimpia kuin mammalomalle mennessään. Iho ja kasvot näyttävät paljon raikkaammille, kuukauden mukaan vaihtuva käytös tasoittuu jne.
Kauhean hiekka-pil-lui-sia aloituksia. Anteeksi kielenkäyttö. Huomaa, että moni on sinkku ja puutteessa. Moni sekoaa kyllä omaan katkeruuteensa ja kateuteensa. Yleensä me kotiäidit/vaimot saadaan kovasti ulinaa kateellisilta, itsenäisiltä ja voimaantuneilta, yksin asuvilta feministeiltä. niitä ottaa päähän, kun joutuvat itse tekemään kaiken ja maksamaan kaiken. omat valinnat on aina jonkun muun vika. jos ei muuta keksitä, niin ne "kotityöt" kuuluu miehelle suurimmaksi osaksi. meillä miehellä ei ole lupaa puuttua talon sisäisiin tehtäviin. Ukko tuo rahan taloon, jonka minä pidän siistinä.
Niin se äitiys kaunistaa. Mammalomalta palaavat ensimmäisen lapsen äidit ovat selvästi kauniimpia kuin mammalomalle mennessään. Iho ja kasvot näyttävät paljon raikkaammille, kuukauden mukaan vaihtuva käytös tasoittuu jne. Kotirouvalla on ura myös.
Taitavat psykiatrian puolella hoitajat lomailla eikä ole ketään, joka järjestäisi ohjattua toimintaa. Kukaan ei myöskään valvo lääkkeiden ottoa.
Iso osa naisista kaipaa äitiyttä - eikä uraa. He haluavat oman pikku vauvan 💕
No huh, huh. Olen oikeasti kotirouva ja mieheni on DI. Meillä kyllä on kotiapu, joka hoitaa siivoilut ja pyykit. Ensi viikoksi on varattu päivälliset pariin hyvään ravintolaan eri päiville ja tavataan myös sukua. Ajattelin valmistautua itse käymällä vielä kynsihoidossa ja hieronnassa. Mietin kampaajaakin. Voin minä kyllä ihan mielelläni kotona jättää pikkuhousut pois, mutta realitetti on kyllä, että ei DI-mies mikään pukki ole, vaan haluaa yleensä levätä pyhinä. Enemmän hän arvostaa, jos jääkaapista löytyy kylmä olut.
Vierailija kirjoitti:
Työelämästä jo vieraantuneita, hädin tuskin sosiaalisia kontakteja palstan ulkopuolella.
Ja sitten olette te. Kriitikot. Mitäs väkeä te olette? Eläkeläisiä?
Jotain tälläistä? Vain rikkailla on oikeus hankkia lapsia 😻
Ap. Birgitta laitas korkki jo kiinni, onko pakko toitottaa mitä kahvia juomme, enkä mä mikään DI ole, kunhan keksin että Birgitta päästää pöksyilleen. Rikkaudesta tiedä, mutta mulla on oma varastettu pyörä, mitäs niin huonoon lukkoon pistivät
Tuota ole kyllä monesti ihmetellyt miten joku tai jotkut jaksaa nämä vakiojankutukset päivästä toiseen, vuodesta toiseen joka ikinen päivä 7-23 Nämähän tosin poistuu ja ainoa sallittu on työttömät hullun aloitukset Saisi kyllä ylläpitokin olla eikä mikään tekoäly !
Palkkion voisi maksaa korkeasti koulutetuille äideille. Niiden pitäisi lisääntyä, eikä jonkun peruskoulun varaan jääneen äidin. Yhtwiskunnan tulee edistää hyvää käytöstä ja moraalia.
Vierailija kirjoitti:
Tuota ole kyllä monesti ihmetellyt miten joku tai jotkut jaksaa nämä vakiojankutukset päivästä toiseen, vuodesta toiseen joka ikinen päivä 7-23 Nämähän tosin poistuu ja ainoa sallittu on työttömät hullun aloitukset Saisi kyllä ylläpitokin olla eikä mikään tekoäly !
Mä olin yhteensä 9 vuotta kotiäitinä. Elämäni parasta aikaa. Ei varmaan kaikille sovi, mutta mä olin ihan elementissäni kun sain olla vaan lasten kanssa, kun ei tarvinnut elää kellon mukaan. Itsestäkin löytyi paljon leikkisyyttä, kun lasten kanssa seikkailtiin metsiköissä ja puistoissa, askarreltiin, keksittiin leikkejä sisällä ja ulkona. Nyt taas sitten oman alan toimistotöissä, ja voi että tämä syö sielua :(
Vai niin. Täällä moni ajattelee usein, että kotirouva on nöyrä, huomaamaton ja itsestään uhrautuva. Mutta minä olen kaikkea muuta. Olen nainen, joka ottaa omistajuuden kodista, kehosta ja energiasta, joka täyttää huoneet. Ei ole mitään hävettävää siinä, että tiedän voimani ja käytän sitä. Ei ole mitään väärää siinä, että nautin, kun minua katsotaan, arvostetaan ja halutaan - sillä minäkin haluan. Kotirouvat ovat monelle salaperäisiä juuri siksi, että siihen liittyy jotain alkukantaista.
Olisiko jotain vikaa siinä lukijassakin joka lähtee noita otsikoita klikkailemaan.
Tätä palstaa lukiessa omat ongelmat alkaa tuntumaan hyvin pieniltä 😂
Vierailija kirjoitti:
Kotirouvana ihmettelen: miksi nuo sinkkunaiset ihan resupekoilta? Epäsiisteys paistaa läpi, hiuksetkin muistuttaa risuista pajukkoa
DI-miehesi on varmaan myös maininnut asiasta runsaan leikkelepöydän äärellä? Oliko peräti champagne lasissa?
Työelämästä jo vieraantuneita, hädin tuskin sosiaalisia kontakteja palstan ulkopuolella.