On taas palstalla meno
DI-hullu tuuttaa psykoosissa aloituksia näppis sauhuten ja irtokarkki-hullu taas pöyristyy karkkilaarilla. MInkähänlaisia on oikeasti nämä ihmiset, jotka jaksaa samaa iänkaiken. MT-ongelmaisia?
Olisi ihan hyvä, jos palstalle saataisiin edes jonkunlainen kunnollinen moderointi ja kaikki tälläiset häiriköt vain bannattaisiin.
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kotirouvana ihmettelen: miksi nuo sinkkunaiset ihan resupekoilta? Epäsiisteys paistaa läpi, hiuksetkin muistuttaa risuista pajukkoa
Joo anteeksi tosi paljon, tulin just viiden kuukauden reissulta kuertämästä maapalloa, enkä ole ehtinyt vielä leukkauttaa tukkaa kuosiin ja vaatteitakaan ei tullut rinkka selässä silitettyä. Mutta arvaappa, kummalla meillä on enemmän tarinoita ja enemmän muisteltavaa, sulla, jonka päivöt kului varpaankynsiä lakatessa, vai mulla?
Tiedätkö, kun toisilla on ELÄMÄ ja oikeasti muutakin tekemistä, kuin voidella miehelleen voikkareita. Mutta kiva, jos tykkäät, mä kuolisin TYLSYYTEEN🤣
Jaa elämää onkin reissata peikkona ympäri maailmaa.
Harmi, ettei sulla ole mahdollisuutta, voisit vaikka opppia jotain. Ja ei, Maarianhamina ei ole ulkomailla.
Vierailija kirjoitti:
DI-mieheni on kuningas ja minä tunnen itseni kuningattareksi hänen rinnallaan. Sain häneltä myös kaksi super-älykästä lasta, prinssin ja prinsessan.
Miehesi luonnollisesti maksoi alapäänkorjausleikkauksen? Harmi, että tulokset jää usein huonoiksi, miten sinulla? Ymmärrän, ettei sektiokaanmollut arven takia vaihtoehto.
Ja joku murehti, kun Tuukka Temonen oli ollut treffeillä. :D
Vierailija kirjoitti:
Kotirouvana ihmettelen: miksi nuo sinkkunaiset ihan resupekoilta? Epäsiisteys paistaa läpi, hiuksetkin muistuttaa risuista pajukkoa
🤣
Taitaa kateus kaivertaa nuhjuisissa Aino-tossuissa hiippailevaa kotirouvaa? Minä olen uraa tekevä sinkkunainen ja tuosta johtuen/riippumatta hyvännäköinen ja fiksu. Vaikka itse sanonkin, mutta ovat muutkin sanoneet, hmm... varatut miehet mm. Kuvailemasi homssuisuus on luonteenomaista lähinnä kotihiirille.
Vierailija kirjoitti:
Iso osa naisista kaipaa äitiyttä - eikä uraa. He haluavat oman pikku vauvan 💕
Sinä ainakin näyt sellainen olevan, pikkuvauva.
Vierailija kirjoitti:
On euforista tajuta, että elän loppuelämäni DI-miehen hienossa omakotitalossa kotirouvana
Detective Inspector?
On euforista tajuta, että elän loppuelämäni DI-miehen hienossa omakotitalossa kotirouvana