Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

On taas palstalla meno

Vierailija
28.07.2026 |

DI-hullu tuuttaa psykoosissa aloituksia näppis sauhuten ja irtokarkki-hullu taas pöyristyy karkkilaarilla. MInkähänlaisia on oikeasti nämä ihmiset, jotka jaksaa samaa iänkaiken. MT-ongelmaisia?

Olisi ihan hyvä, jos palstalle saataisiin edes jonkunlainen kunnollinen moderointi ja kaikki tälläiset häiriköt vain bannattaisiin. 

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
28.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iso osa naisista kaipaa äitiyttä - eikä uraa. He haluavat oman pikku vauvan 💕

Propagandaspämmiä.

Vierailija
22/47 |
28.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iso osa naisista kaipaa äitiyttä - eikä uraa. He haluavat oman pikku vauvan 💕

Vauva 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
28.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mieheni on DI. Ja meillä on iso omakotitalo ja marmorilattiat. Ikkunat lattiasta kattoon. Iso piha, jossa erivärisiä ruusuja ja omenapuita. Olen kotirouva ja hankitaan paljon lapsia. Ei koskaan katsota kaupassa tuotteiden hintaa, vaan ostetaan se mikä halutaan. Tämä on itseään arvostavan naisen elämää.

Vierailija
24/47 |
28.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kotirouvana ihmettelen: miksi nuo sinkkunaiset ihan resupekoilta? Epäsiisteys paistaa läpi, hiuksetkin muistuttaa risuista pajukkoa

Joo anteeksi tosi paljon, tulin just viiden kuukauden reissulta kuertämästä maapalloa, enkä ole ehtinyt vielä leukkauttaa tukkaa kuosiin ja vaatteitakaan ei tullut rinkka selässä silitettyä. Mutta arvaappa, kummalla meillä on enemmän tarinoita ja enemmän muisteltavaa, sulla, jonka päivöt kului varpaankynsiä lakatessa, vai mulla? 

Tiedätkö, kun toisilla on ELÄMÄ ja oikeasti muutakin tekemistä, kuin voidella miehelleen voikkareita. Mutta kiva, jos tykkäät, mä kuolisin TYLSYYTEEN🤣

Vierailija
25/47 |
28.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otatteko ne aloitukset vakavasti?

Minusta ne vaikuttavat kyllä provoilta, joita tehdään tylsyyttään.

Vierailija
26/47 |
28.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niitä ole pakko lukea. Vai haluaako aloittaja olla sensori?

Vierailija
27/47 |
28.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kotirouvana ihmettelen: miksi nuo sinkkunaiset ihan resupekoilta? Epäsiisteys paistaa läpi, hiuksetkin muistuttaa risuista pajukkoa

Joo anteeksi tosi paljon, tulin just viiden kuukauden reissulta kuertämästä maapalloa, enkä ole ehtinyt vielä leukkauttaa tukkaa kuosiin ja vaatteitakaan ei tullut rinkka selässä silitettyä. Mutta arvaappa, kummalla meillä on enemmän tarinoita ja enemmän muisteltavaa, sulla, jonka päivöt kului varpaankynsiä lakatessa, vai mulla? 

Tiedätkö, kun toisilla on ELÄMÄ ja oikeasti muutakin tekemistä, kuin voidella miehelleen voikkareita. Mutta kiva, jos tykkäät, mä kuolisin TYLSYYTEEN🤣

Jaa elämää onkin reissata peikkona ympäri maailmaa. 

Vierailija
28/47 |
28.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun mieheni on DI. Ja meillä on iso omakotitalo ja marmorilattiat. Ikkunat lattiasta kattoon. Iso piha, jossa erivärisiä ruusuja ja omenapuita. Olen kotirouva ja hankitaan paljon lapsia. Ei koskaan katsota kaupassa tuotteiden hintaa, vaan ostetaan se mikä halutaan. Tämä on itseään arvostavan naisen elämää.

Joka kuulostaa TAPPAVAN tylsältä 🥱🥱🥱 Ei kiitos, mä ajenen mieluummin Honda NTlläni Alppiteillä mieheni kanssa. 

Vierailija
29/47 |
28.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

DI-mieheni on kuningas ja minä tunnen itseni kuningattareksi hänen rinnallaan. Sain häneltä myös kaksi super-älykästä lasta, prinssin ja prinsessan.

Vierailija
30/47 |
28.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sä kuolet häpeästä, kun hiukset on hiukan ylikasvaneet😂 Lakkasitko varpaankynnet kenties korallin vai persikan sävyyn? Kerro! 

Vierailija
31/47 |
28.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

DI-mieheni on kuningas ja minä tunnen itseni kuningattareksi hänen rinnallaan. Sain häneltä myös kaksi super-älykästä lasta, prinssin ja prinsessan.

Vain? Mullapa kolme prinssiä ja prinsessa. 

Vierailija
32/47 |
28.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisiko jotain vikaa siinä lukijassakin joka lähtee noita otsikoita klikkailemaan.

Niitä ei tarvitse klikkailla kun ne on jo valmiina etusivulla ! 

Vierailija
33/47 |
28.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vastaisitko jaarittelun sijasta kysymykseen, vai onko ylivoimaisen vaikea?

Vierailija
34/47 |
28.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauhean hiekka-pil-lui-sia aloituksia. Anteeksi kielenkäyttö. Huomaa, että moni on sinkku ja puutteessa. Moni sekoaa kyllä omaan katkeruuteensa ja kateuteensa. Yleensä me kotiäidit/vaimot saadaan kovasti ulinaa kateellisilta, itsenäisiltä ja voimaantuneilta, yksin asuvilta feministeiltä. niitä ottaa päähän, kun joutuvat itse tekemään kaiken ja maksamaan kaiken. omat valinnat on aina jonkun muun vika. jos ei muuta keksitä, niin ne "kotityöt" kuuluu miehelle suurimmaksi osaksi. meillä miehellä ei ole lupaa puuttua talon sisäisiin tehtäviin. Ukko tuo rahan taloon, jonka minä pidän siistinä.

Niin se äitiys kaunistaa. Mammalomalta palaavat ensimmäisen lapsen äidit ovat selvästi kauniimpia kuin mammalomalle mennessään. Iho ja kasvot näyttävät paljon raikkaammille, kuukauden mukaan vaihtuva käytös tasoittuu jne. Kotirouvalla on ura myös.

Tämä

Vierailija
35/47 |
28.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukapa ei haluaisi vauvaa

Vierailija
36/47 |
28.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn harvakseltaan palstalla, mutta sanon tämän. Mun mielestä raskaana oleva nainen on kaunis. Mun vaimon raskausmaha ja raskausarvet on vaan parantaneet häntä.

Vierailija
37/47 |
28.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämää on lukea kaunokirjallisuutta. Voi jopa sivistyä. Nämä reissaajat eivät vaikuta sivistyneiltä.

Vierailija
38/47 |
28.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi sinua, minun mieheni on diplomaatti. En nyt lähde yksityiskohtiin, mutta elämme melko mukavaa elämää, ei voi valittaa. 

Vierailija
39/47 |
28.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elämää on lukea kaunokirjallisuutta. Voi jopa sivistyä. Nämä reissaajat eivät vaikuta sivistyneiltä.

Tämä voi tulla yllätyksenä, mutta reissussa ehtii hyvin lukemaan,esim. Rannalla, hotellissa, junassa ja lentokoneessa. Et ilmeisesti ole ollut koskaan omatoimimatkalla, kun kuvittelet, että koko ajan juostaan kieli vyön alla? Onko Espoo kauimmaisin paikka, jossa olet käynyt?

Vierailija
40/47 |
28.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu, eihän se nyt mitään sivistystä ole käydä kiertämässä Inkojen temppeleitä tai vaikkapa toisen maailmansodan taistelupaikkoja tai nähdä maailman kuluisimpia luontokohteita. Paljon sivistyneempää lukea kotisohvallaan ja pysyä tiukasti kotiympyröissä, ettei vaan oppisi maailmasta ja eri kulttuureista tai kielistä mitään vahingossakaan. Ja onhan se paljoooon hienompaa toistella Dualingossa saksan fraaseja, kuin puhua saksaa Saksassa. Tai espanjaa Etelä-Amerikassa. Onhan se.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kahdeksan