Onko kaikilla nykyään valvontakamerat kotona tai jotain muita viritelmiä tunkeilijoiden varalle?
Itse olen niin epäileväinen , että tietynlainen valvonta on ja välillä muutakin viritelmää. Elämässä on tapahtunut niin paljon kaikenlaista, etten luota siihen, etteikö joku saattaisi kotiini omin luvin tunkeutua.
Kommentit (10)
Joka huoneessa on jotka hälyttää heti kännykkään jos näkyy liikettä. Nuo on nykyään sen verran halpoja sekä helppoja asentaa. Jos saa jotain merkkiä mainostaa niin Reolink on ainakin tosi helppo asentaa niin että voi katsoa kuvaa tietokoneesta ja kännystä. Saa jopa 4g kameroitakin eli on helppo asentaa mökillekin.
Meillä on ollut valvontakamerat kohta kaksi vuotta ja uskomaton määrä laittomilla asioilla olevia on kuviin tallentunut. Hilpeimmästä päästä on naapuri, joka varasteli klapeja puuvajasta ja ikävimpiä pakettiautollinen huppupäisiä voroja pyrkimässä viemään polttoainetta. Ei onnistunut, kolme lukkoa ja hälytys puhelimessa sekä sen myötä syttyneet pihavalot esti teon.
Meillä on valvontakamerat etu- ja takapihalla.
Täältä on oikeudettomasti haettu tavaraa eli varastettu.
Niin se on, että tilaisuus tekee näköjänsä varkaan.
Nyt jää varkaasta kuvat.
Tietenkin on, jos asuu omistusasunnossa.
Halvimmalla pääsee kun kotoa poislähtiessä jättää välioven väliin paperilapun. Jos lappu on tippunut tai vaihtanut paikkaa niin joku on käynyt asunnossa.
Vierailija kirjoitti:
Tietenkin on, jos asuu omistusasunnossa.
Perustelut, miksi just omistusasunnossa??
Vierailija kirjoitti:
Niin, lehdistäkin saa lukea miten joku tunkeutuu toisten kotiin heidän nukkuessaan.
Minulle kävi niin, että tänne tunkeutui keskellä kirkasta päivää naapuriin vasta muuttanut ukko.
Käskin ulos, niin löi nyrkillä kasvoihin.
Tällaisten hullujen varalta hankkikaa valvontakamerat kotiin.
Tähän on tultu, kun hullut saa kulkea vapaana.
Vierailija kirjoitti:
Joka huoneessa on jotka hälyttää heti kännykkään jos näkyy liikettä. Nuo on nykyään sen verran halpoja sekä helppoja asentaa. Jos saa jotain merkkiä mainostaa niin Reolink on ainakin tosi helppo asentaa niin että voi katsoa kuvaa tietokoneesta ja kännystä. Saa jopa 4g kameroitakin eli on helppo asentaa mökillekin.
Kiitos vinkistä! :)
Niin, lehdistäkin saa lukea miten joku tunkeutuu toisten kotiin heidän nukkuessaan.