Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muutaman treffin jälkeen moni mies on alkanut monkumaan rahaa

Vierailija
24.07.2026 |

Olen hyvätuloinen, ja toki se jossain määrin myös näkyy elintavoissa. En esimerkiksi katso ravintoloissa hintoja, kuljen taksilla huolettomasti ja voin rahaa miettimättä lähteä vaikkapa lomalle, ja toki valitsen sen paremman hotellin enkä tuijota hintaa. 

Useamman kerran nyt sattunut niin, että muutaman treffin jälkeen mies on alkanut pyytelemään rahaa. Onko tämä aivan tavallista? Yksi halusi minun ottavan hänet mukaan lomalleni, ja tietysti maksamaan hänetkin. Toinen ehdotteli Michelinravintolaa ja oli sitä mieltä, että minä voisin maksaa. Yksi aivan suoraan pyysi paria tonnia "lainaan". Toinen onneksi pyysi vain satasta. 

Onko normaalia, vai onko minulla jotenkin äärimmäisen huono tuuri? 

Kommentit (101)

Vierailija
81/101 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhempana se tuntuu olevan niin, että ne miehet jotka vapaana ovat, ovat vapaana syystä. Itsekin koetin treffailla ja taso oli aika surkea, kaikenlaista ongelmatapausta tuli vastaan. Annoin periksi, elelen sinkkuna sitten. 

Vierailija
82/101 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5, äärettömän huono trolliavaus. Sääli palstan tasoa, ihmisiltä menee kaikki mahdollinen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/101 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiinnosta kysyn, että deittailetko nuorempia miehiä vai suurinpiirtein saman ikäisiä? Luulevatko deittisi, että kyse olisi jostain sokerideittailuhommasta?

Vierailija
84/101 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koskaan ei itseään vähemmän koulutettua kannata edes tavata. Siinä käy juuri noin. 

Se on luonne kysymys, ei  koulutus.

Vierailija
85/101 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielenkiinnosta kysyn, että deittailetko nuorempia miehiä vai suurinpiirtein saman ikäisiä? Luulevatko deittisi, että kyse olisi jostain sokerideittailuhommasta?

Eivät sellaista kuvittele. Maksimissaan +-5 vuoden ikäero on ollut. Olen itse 46v. 

Olen valikoinut miehiä kerrottujen harrastusten ja arvojen mukaan ja jättänyt taloudellisen tilanteen ja koulutuksen vähemmälle arvolle. Mutta ehkä nuo täytyy ottaa mukaan valintakriteereihin jotta tällaisia virheitä ei enää vastaan tulisi. 

Ap

Vierailija
86/101 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ihan kamalaa... Hyvä, että tästä eteenpäin valitset tarkemmin. 

Vierailija
87/101 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä outoja ne rahanpyytäjä miehiä. Ei minulta ole rahaa pyydetty. Eilen olin treffeillä miehen kanssa ja mies maksoi ruuat. Mentiin sitten terassille lonkerolle ja maksoin parit lonkerot miehelle ja mies osti myös omalla rahalla.

Vierailija
88/101 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tapailin kerran lyhyesti miestä joka yritti vipata minulta viisikymppiä lastensa joululahjoihin, koska oli juonut rahansa.

Ei jatkoon.

Jestas sentään mikä säälittävä otus, ei edes mies.

Miehän tuo nimenomaan on. Ei nimitys mies ole mikään kunnianimi.

Vierailija
89/101 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Edesmennyt tätini oli hyvävarainen, varakaskin. Kävi suhteellisen hyväpalkkaisessa työssä, mutta säästäväisyydellä ja perinnöillä oli varallisuutta tosi kivasti. Hän erosi tuossa keski-iässä ja aivan mahdottomia miehiä löysi. Kaikki oli pummeja. Yksi kävi sentään töissä ja suunnilleen maksoi laskunsa, mutta muuten toki oli aina maksattamassa yhteiset menot tädilläni. Muut oli selkeitä pummeja. Siis ihan pyydettiin rahaa laskuihin, pyydettiin käymään kaupassa ja lainailtiin mm. kallista autoa yms. Autoa tietysti sen takia, että on kiva reteillä uudella statusautolla ympäriinsä ja täti sitten pyöräili töihin. Välillä tuli riitaa ja parin viikon päästä taas pummi soitteli ja pyysi käymään, koska ruoka oli loppu ja laskut erääntymässä....

Kyllä tätini kuvion tajusi, mutta kun ei vaan löytänyt parempia miehiä ja jotenkin halusi, että joku olisi kuitenkin. Itseasiassa olen tajunnut, että aika monilla asiansa hoitaneilla naisilla on samaa haastetta iän myötä. Pitää ottaa joko vanhempi mies tai sitten hyväksyä se, että oman ikäiset tai hiukan nuoremmat loisii lompakolla. Valitettavasti vapaana ei ole kunnon miehiä tai ne kunnolliset saa nuorempia. 

Mikään pakko ei ole miestä ottaa, moni keski-ikäinen nainen ei nimenomaan miestä halua huonojen kokemusten vuoksi. Toki vielä muutama vuosikymmen sitten parisuhteeseen pyrkimistä pidettiin itsestäänselvänä ja tätisi varmaan oli tämän ajatusmallin uhri.

Vierailija
90/101 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No katso hintoja joskus. Älä näytä että on rahaa. Miksi pitää mennä syömään tuntemattoman kanssa, ettei tule tyrmäystippoja. Hanki rahakas mies jos pelottaa ne.

Vierailija
91/101 |
26.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläkin tuli vastaan tapaus, joka ensimmäisen tapaamisen jälkeen ehdotti, että lähtisin ulkomaille kanssaan. Itse kerkesin jo romantisoida tilanteen, jossa me rakastutaan kuuman auringon alla kunnes loppulauseena kuului "sinä maksat".  Joo, ei rakastuttu. 

Vierailija
92/101 |
26.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aviomieheni on tuollainen. Ei ollut silloin, kun tapasimme, mutta on muuttunut vuosien myötä. Hänellä on pahoja toimeentulovaikeuksia, niin olen auttanut taloudellisesti, mutta se on kyllä tympäisevää.

Vierailija
93/101 |
26.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkut miehet on röyhkeitä ja yrittävät käyttää naista hyväksi. Tunnen yhden miehen joka ei mitenkään näytä että olisi paljon rahaa. Kulkee risaisissa verkkareissa ja vanhoissa lenkkareissa ja on vähän sellaisen kodittoman näköinen monesti. On sillä siistejäkin vaatteita kun käy viihteellä niin voi olla kunnon puku. Mutta se on rikas ja tiedän että on voittanut lotossa. Ihmisistä ei koskaan tiedä onko rahaa ja miten elää. Se mies elää vaatimattomasti kaksiossa mutta sillä on tosi hieno kesämökki, ja olen ollut siellä. 

Siis pyytääkö tuo kyseinen mies rahaa naisilta?

Vierailija
94/101 |
26.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä jolla on tällainen aviomies, olen 6 vuotta miestä nuorempi.

Vierailija
95/101 |
26.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No katso hintoja joskus. Älä näytä että on rahaa. Miksi pitää mennä syömään tuntemattoman kanssa, ettei tule tyrmäystippoja. Hanki rahakas mies jos pelottaa ne.

Ohis mutta nämä lokkimiehet esittävät aluksi menestyvää. Totuus alkaa paljastua vasta ehkä vuosien päästä. Minäkin ijmettelin pitkään, että miehellä alkoi todella huono tuuri töiden suhteen juuri silloin, kun menimme naimisiin. Kesti vielä vuosia siitä eteenpäin tajuta, että hän on luultavasti aina ollut samanlainen. Lisäksi minua hämäsivät jutut siitä, että edellinen vaimo muka eli miehen kustannuksella, kun nykyään käsitän, että se olikin toisin päin ehkä jo silloin. Olen luonteeltani hyväuskoinen niin, että oletan automaattisesti ihmisten puhuvan totta, on vaikeaa kuvitella, että joku voisi valehdella.

Vierailija
96/101 |
26.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet nyt ovat usein naisen perässä vain hänestä hyötyäkseen. Syynä saattaa olla seksi, raha, lapsien saaminen tai kodinhoito. 

Ööö... eikö se mene aina niin ja molemmilla sukupuolilla? Millainen on se sellainen suhde, missä sinä et koe hyötyväsi siitä toisesta? Ihan vitunsama -suhde? Vaikka se olisi platoninenkin suhde, niin jotainhan sun on siitä saatava, jotta sä siinä olet.

Vierailija
97/101 |
26.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varakkuutta ei kannata yhdellekään miehelle näyttää, sen olen myös huomannut vaikken aivan noin räikeitä tapauksia olekaan vastaan tullut.

Yksi mukava itkeskeli kun häntä ahdisti se, että minä olin varakkaampi. Pari selvästi on ollut vain rahan perässä.

Mulla on ensimmäistä kertaa elämässäni tämä sama ongelma. Perin hienon talon näköalapaikalta. Fb Dating toi kaikenmaailman tatuoitua ex-hellaria näytille, aivan kuin olisin aivoton, enkä tajuaisi, minkä takia ottavat yhteyttä. Tuskin ulkonäköni vetoaa tuontyyppiseen pinnalliseen runkkariin ainakaan. Rupesin tosissani miettimään, etten hae seuraa pieneltä paikkakunnalta, jossa kartanon omistajat tunnetaan. Voisin laittaa Tinderiin ilmon, väärän paikkakunnan tms. 

Vierailija
98/101 |
26.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap olet mies ja olet homo. Naisten ei kuulu maksaa mitään. Sen sijaan on luonnollista jos mies maksaa naiselle siitä että nainen ottaa spermat kurkuun tai perseeseen. Näin on aina ollut ja tulee aina olemaan. Aamen!

Vierailija
99/101 |
26.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tämä ketju elää näin pitkään? Miesvihaa tämä on ja trollausa. Mutta ketään ei kiinnosta.

Vierailija
100/101 |
26.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten tämä ketju elää näin pitkään? Miesvihaa tämä on ja trollausa. Mutta ketään ei kiinnosta.

Koska ne on vi tun ää liöitä. Siksi.