Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muutaman treffin jälkeen moni mies on alkanut monkumaan rahaa

Vierailija
24.07.2026 |

Olen hyvätuloinen, ja toki se jossain määrin myös näkyy elintavoissa. En esimerkiksi katso ravintoloissa hintoja, kuljen taksilla huolettomasti ja voin rahaa miettimättä lähteä vaikkapa lomalle, ja toki valitsen sen paremman hotellin enkä tuijota hintaa. 

Useamman kerran nyt sattunut niin, että muutaman treffin jälkeen mies on alkanut pyytelemään rahaa. Onko tämä aivan tavallista? Yksi halusi minun ottavan hänet mukaan lomalleni, ja tietysti maksamaan hänetkin. Toinen ehdotteli Michelinravintolaa ja oli sitä mieltä, että minä voisin maksaa. Yksi aivan suoraan pyysi paria tonnia "lainaan". Toinen onneksi pyysi vain satasta. 

Onko normaalia, vai onko minulla jotenkin äärimmäisen huono tuuri? 

Kommentit (101)

Vierailija
41/101 |
24.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varakkuutta ei kannata yhdellekään miehelle näyttää, sen olen myös huomannut vaikken aivan noin räikeitä tapauksia olekaan vastaan tullut.

Yksi mukava itkeskeli kun häntä ahdisti se, että minä olin varakkaampi. Pari selvästi on ollut vain rahan perässä.

Sama kokemus täällä.

Vierailija
42/101 |
24.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailin kerran lyhyesti miestä joka yritti vipata minulta viisikymppiä lastensa joululahjoihin, koska oli juonut rahansa.

Ei jatkoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/101 |
24.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina ne jotain ovat vailla. Ainakin rahasta kyse ollessa se on helppoa tunnistaa. Muutenkin nykyään maailma on materialistisempi. 

Aivan yhtä kurjia ovat miehet, jotka eivät osallistu kodinhoitoon. 

Vierailija
44/101 |
24.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhteessa mies yleensä muutenkin hyötyy taloudellisesti enemmän kuin nainen. Miehen hankinnat ovat kalliimpia, ja mies syö enemmän. Lasten hankinnat usein jää naisen maksettavaksi. Ja naista vaaditaan maksamaan kaikesta puolet. 

Tokihan siinä säästää asumiskuluissa, mutta mies kyllä parisuhteesta hyötyy enemmän. Myös taloudellisesti. 

Vierailija
45/101 |
24.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä ravintolassa voin maksaa, muta joku michelin on kyllä liikaa pyydetty... Tai loma... Ja rahan pyytäminen on aina tosi omituista. 

Vierailija
46/101 |
24.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut miehet on röyhkeitä ja yrittävät käyttää naista hyväksi. Tunnen yhden miehen joka ei mitenkään näytä että olisi paljon rahaa. Kulkee risaisissa verkkareissa ja vanhoissa lenkkareissa ja on vähän sellaisen kodittoman näköinen monesti. On sillä siistejäkin vaatteita kun käy viihteellä niin voi olla kunnon puku. Mutta se on rikas ja tiedän että on voittanut lotossa. Ihmisistä ei koskaan tiedä onko rahaa ja miten elää. Se mies elää vaatimattomasti kaksiossa mutta sillä on tosi hieno kesämökki, ja olen ollut siellä. 

Vierailija
47/101 |
24.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehet ovat 20 -25 vuotta sinua nuorempia, voit pitää heitä sugarbabyina edellyttäen että heillä on siihen tarvittavat ominaisuudet tarjolla. Mikäli ne ovat 30 + perusjamppoja kerjäämässä rahaa, hankkiutuisin sinuna moisista lokeista pikaisesti eroon.

Vierailija
48/101 |
24.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sääntö numero yksi: esitä aina köyhempää kuin olet. Kaksi: anna miehen maksaa kolmilla ekoilla treffeillä. Jos ei käy niin ulos.

Vierailija
49/101 |
24.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parisuhteessa mies yleensä muutenkin hyötyy taloudellisesti enemmän kuin nainen. Miehen hankinnat ovat kalliimpia, ja mies syö enemmän. Lasten hankinnat usein jää naisen maksettavaksi. Ja naista vaaditaan maksamaan kaikesta puolet. 

Tokihan siinä säästää asumiskuluissa, mutta mies kyllä parisuhteesta hyötyy enemmän. Myös taloudellisesti. 

Kyllä meillä nainen syö paljon enemmän, häneltä ei silti nyhdetä ylimääräistä rahaa. 

Vierailija
50/101 |
24.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sivusta huutelen että tätä ilmiötä ollaan omassa kaveriporukassa naureskeltu usein: Useimpien naisten näkövinkkelistä valtaosa miehistä on ihan p_skoja. Ja syynä ihan yksinkertaisesti se, että vaikka useimmat miehet ovat aivan mukavia ja kunnollisia, nämä miehet ovat naisille täysin näkymättömiä. Näkevät ainoastaan sen 10-20% "parhaasta" aineksesta ja sitten meno on aloitusviestin mukaista. Itselle ei tulisi ikinä mieleenkään pummia rahaa yhtään keneltäkään, viimeiseksi naiselta joka on kaikella todennäköisyydellä itseä huomattavasti pienituloisempi. Mutta nämä on näitä. 

H47

Vierailija
51/101 |
24.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli olet leveillyt rahoillasi, eivät he sitä muuten tietäisi. Sitä saa mitä tilaa.

Ei tarvitse leveillä, varakkuus ehkä näkyy tai sen voi arvata ammatista. Joskus sen vaan muutenkin tietää.

Vierailija
52/101 |
24.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä tapaat näitä miehiä, tinderissäkö? Deittiapit ovat kirjaimellisesti miesten jäteallas. Laita nämä pois ja tapaa miehiä niissä matkakohteissasi sun muualla varakkaiden harrastuksissa.

Vierailija
53/101 |
24.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sääntö numero yksi: esitä aina köyhempää kuin olet. Kaksi: anna miehen maksaa kolmilla ekoilla treffeillä. Jos ei käy niin ulos.

Mies maksaa kyllä koko lystin, ei pelkästään kolmia ensimmäisiä treffejä. Minä olen nainen ihan läpi elämäni, en vain kolmia ensimmäisiä treffejä :D Jos mies ei maksa niin sitten on ilman naista, simple as that

Vierailija
54/101 |
24.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka vaatii? Miehetkö? 

Lakatkaa yksinkertaisesti puhumasta tällaisille miehille. Jos mies implikoi 50/50 roskaa niin takaisin mereen kasvamaan. Jos nainen elättää itse itsensä niin hänellä ei ole pienintäkään syytä avata saksiaan yhdellekään miehelle eikä varsinkaan sopia tällaisen miehen kanssa yhtään mistään yhteistyöstä

Vierailija
55/101 |
24.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sivusta huutelen että tätä ilmiötä ollaan omassa kaveriporukassa naureskeltu usein: Useimpien naisten näkövinkkelistä valtaosa miehistä on ihan p_skoja. Ja syynä ihan yksinkertaisesti se, että vaikka useimmat miehet ovat aivan mukavia ja kunnollisia, nämä miehet ovat naisille täysin näkymättömiä. Näkevät ainoastaan sen 10-20% "parhaasta" aineksesta ja sitten meno on aloitusviestin mukaista. Itselle ei tulisi ikinä mieleenkään pummia rahaa yhtään keneltäkään, viimeiseksi naiselta joka on kaikella todennäköisyydellä itseä huomattavasti pienituloisempi. Mutta nämä on näitä. 

H47

Näitä 10 % inttäjiä ei kukaan halua. Se on selvä.

Vierailija
56/101 |
24.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekä miehet, että naiset saattavat rakastumista hyväksi käyttäen onnistua kuppaamaan rahaa. Kun varakas osapuoli on oikein rakastunut, niin helposti hän saattaa antaa periksi ja selittelee itselleen järkisyitä, miksi suostuu antamaan sitä rahaa. Ehkä myös pelkää, että jos ei suostu, niin toinen suuttuu ja jättää. 
Näinhän nämä auervaarat ovat aina toimineet. Tunteilla pelanneet. 

Vierailija
57/101 |
24.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahas. Taas näitä palstamammojen keksittyjä tarinoita.

Vierailija
58/101 |
24.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luokkaerot näkyy.  Treffaile vain niitä, joilla on varaa sun elintasoon, jos et halua maksaa toiselle hemmottelua. 

Vierailija
59/101 |
24.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies maksaa kyllä koko lystin, ei pelkästään kolmia ensimmäisiä treffejä. Minä olen nainen ihan läpi elämäni, en vain kolmia ensimmäisiä treffejä :D Jos mies ei maksa niin sitten on ilman naista, simple as that

Onko riittänyt maksajamiehiä? 

Vierailija
60/101 |
24.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä noita on kohdalle osunut. Minä en edes ole erityisen hyvätuloinen, mutta useampi mies treffailuaikoina on pyytänyt esimerkiksi kaupassa maksamaan jonkun itselleen tulevan esineen, enkä ole saanut rahoja koskaan takaisin. En kuitenkaan ajattele tämän koskevan erityisesti miehiä, moni suomalainen on pihi ja maksattaa härskisti toisella, jos suinkin pystyy. Itse taas olen aina ollut sellainen, joka maksaa vähintään oman osansa ja joskus siis ylikin, koska en halua käyttää ketään hyväksi ja jotenkin se saa ihmiset helposti käyttämään minua hyväksi. Myös nykyisessä parisuhteessani olen se ,joka aina maksaa enemmän, mutta en jaksa välittää, koska ollaan oltu jo vuosia yhdessä enkä ole koskaan ollut niin tarkka rahasta.