Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muutaman treffin jälkeen moni mies on alkanut monkumaan rahaa

Vierailija
24.07.2026 |

Olen hyvätuloinen, ja toki se jossain määrin myös näkyy elintavoissa. En esimerkiksi katso ravintoloissa hintoja, kuljen taksilla huolettomasti ja voin rahaa miettimättä lähteä vaikkapa lomalle, ja toki valitsen sen paremman hotellin enkä tuijota hintaa. 

Useamman kerran nyt sattunut niin, että muutaman treffin jälkeen mies on alkanut pyytelemään rahaa. Onko tämä aivan tavallista? Yksi halusi minun ottavan hänet mukaan lomalleni, ja tietysti maksamaan hänetkin. Toinen ehdotteli Michelinravintolaa ja oli sitä mieltä, että minä voisin maksaa. Yksi aivan suoraan pyysi paria tonnia "lainaan". Toinen onneksi pyysi vain satasta. 

Onko normaalia, vai onko minulla jotenkin äärimmäisen huono tuuri? 

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
24.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varakkuutta ei kannata yhdellekään miehelle näyttää, sen olen myös huomannut vaikken aivan noin räikeitä tapauksia olekaan vastaan tullut.

Yksi mukava itkeskeli kun häntä ahdisti se, että minä olin varakkaampi. Pari selvästi on ollut vain rahan perässä.

Sama kokemus täällä.

Vierailija
42/45 |
24.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailin kerran lyhyesti miestä joka yritti vipata minulta viisikymppiä lastensa joululahjoihin, koska oli juonut rahansa.

Ei jatkoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
24.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina ne jotain ovat vailla. Ainakin rahasta kyse ollessa se on helppoa tunnistaa. Muutenkin nykyään maailma on materialistisempi. 

Aivan yhtä kurjia ovat miehet, jotka eivät osallistu kodinhoitoon. 

Vierailija
44/45 |
24.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhteessa mies yleensä muutenkin hyötyy taloudellisesti enemmän kuin nainen. Miehen hankinnat ovat kalliimpia, ja mies syö enemmän. Lasten hankinnat usein jää naisen maksettavaksi. Ja naista vaaditaan maksamaan kaikesta puolet. 

Tokihan siinä säästää asumiskuluissa, mutta mies kyllä parisuhteesta hyötyy enemmän. Myös taloudellisesti. 

Vierailija
45/45 |
24.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä ravintolassa voin maksaa, muta joku michelin on kyllä liikaa pyydetty... Tai loma... Ja rahan pyytäminen on aina tosi omituista. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kahdeksan