Muutaman treffin jälkeen moni mies on alkanut monkumaan rahaa
Olen hyvätuloinen, ja toki se jossain määrin myös näkyy elintavoissa. En esimerkiksi katso ravintoloissa hintoja, kuljen taksilla huolettomasti ja voin rahaa miettimättä lähteä vaikkapa lomalle, ja toki valitsen sen paremman hotellin enkä tuijota hintaa.
Useamman kerran nyt sattunut niin, että muutaman treffin jälkeen mies on alkanut pyytelemään rahaa. Onko tämä aivan tavallista? Yksi halusi minun ottavan hänet mukaan lomalleni, ja tietysti maksamaan hänetkin. Toinen ehdotteli Michelinravintolaa ja oli sitä mieltä, että minä voisin maksaa. Yksi aivan suoraan pyysi paria tonnia "lainaan". Toinen onneksi pyysi vain satasta.
Onko normaalia, vai onko minulla jotenkin äärimmäisen huono tuuri?
Kommentit (101)
Miesvihaajan mielikuvitustarinat #789
Vierailija kirjoitti:
Mulla juuri päinvastoin, eli pyrin tapailemaan vain varakkaita miehiä. Olen hyötynyt todella paljon taloudellisesti tästä. Ehkä olen ollut myöskin hiukan röyhkeäkin😇
Lokit ovat röyhkeitä.
Koskaan ei itseään vähemmän koulutettua kannata edes tavata. Siinä käy juuri noin.
Oletko 65+ ja tapailet miehiä, jonka ikä alkaa kakkosella?
Vierailija kirjoitti:
Mikset antanut niille pillua?
Mistä tiedät ettei seksiä ollut? Ja seksi ei ole mitään "antamista", vaan molemminpuoleista.
Mä tapailin kerran miestä joka pyysi röökirahaa. Menin hänen kannsa kioskille ostamaan hänelle röökiaskin kakskymppisellä joka oli lompakossani ja siihen hän sanoi että miksen voinut antaa hänelle sitä kaksikymppistä niin olisi itse voinut ostaa myöhemmin, ja siis ilmeisesti pitää loput? Silloin röökiaski maksoi jotain 7e.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikset antanut niille pillua?
Mistä tiedät ettei seksiä ollut? Ja seksi ei ole mitään "antamista", vaan molemminpuoleista.
Tämä. Mies, joka puhuu antamisesta vaikuttaa joltain kerjäläiseltä. Ja lisäksi säälittävän huonolta petikumppanilta.
Aikamoisiin retkuihin olet törmännyt. Tai mahdollisesti narskuihin.
Kannattaa miettiä omaa miesmakua ja toimintatapoja, jos tuollaista tapahtuu useinkin.
Miehet kynii aina naisilta rahat ja kaiken omaisuuden. Yleensä ne tekee sen salavihkaa ja kieroilla tempuilla, joten olet onnekas kun olet tavannut noin avoimia lokkeja.
Sen jälkeen, kun erosin eksästäni, minulla alkoi jäädä liki 8 000€ säästöön enemmän vuosittain. En ymmärrä mihin sitä rahaa kului niin paljon... No, hän halusi tilailla kotiin ruokia, ostella pihvejä ja muutenkin aina kauheita köntsiä lihaa. Ja olutta kului myös.
Silloin ei ollut varaa koskaan matkustella, nykyisin reissailen miten lystää. Tunnen itseni myös terveemmäksi kun syön järkevämmin.
Raha ilmeisesti näkyy sinusta. Älä kerro jatkossa rahoistasi mitään. Esitä normi köyhää.
Vasta? Meikämandoliini aina ekoilla treffeillä kysyy oisko heittää parikymppii
Vierailija kirjoitti:
Tapailin kerran lyhyesti miestä joka yritti vipata minulta viisikymppiä lastensa joululahjoihin, koska oli juonut rahansa.
Ei jatkoon.
Jestas sentään mikä säälittävä otus, ei edes mies.
Herranjumala mitä meininkiä tässä ketjussa.
Pari kysymystä: oletko wt-amis ja/tai ovatko tapailemasi miehet wt-amiksia?
Vierailija kirjoitti:
Naiselle on vaikeaa jos on se parempituloinen. Joko miehen itsetunto ei kestä sitä, tai sitten haluaa hyötyä.
Ihan sama se on miehellä, kun viimeistään yhteen muuttaessa nainen yrittää "maksetaan tulojen suhteessa"-hyväksikäyttöä.
Edesmennyt tätini oli hyvävarainen, varakaskin. Kävi suhteellisen hyväpalkkaisessa työssä, mutta säästäväisyydellä ja perinnöillä oli varallisuutta tosi kivasti. Hän erosi tuossa keski-iässä ja aivan mahdottomia miehiä löysi. Kaikki oli pummeja. Yksi kävi sentään töissä ja suunnilleen maksoi laskunsa, mutta muuten toki oli aina maksattamassa yhteiset menot tädilläni. Muut oli selkeitä pummeja. Siis ihan pyydettiin rahaa laskuihin, pyydettiin käymään kaupassa ja lainailtiin mm. kallista autoa yms. Autoa tietysti sen takia, että on kiva reteillä uudella statusautolla ympäriinsä ja täti sitten pyöräili töihin. Välillä tuli riitaa ja parin viikon päästä taas pummi soitteli ja pyysi käymään, koska ruoka oli loppu ja laskut erääntymässä....
Kyllä tätini kuvion tajusi, mutta kun ei vaan löytänyt parempia miehiä ja jotenkin halusi, että joku olisi kuitenkin. Itseasiassa olen tajunnut, että aika monilla asiansa hoitaneilla naisilla on samaa haastetta iän myötä. Pitää ottaa joko vanhempi mies tai sitten hyväksyä se, että oman ikäiset tai hiukan nuoremmat loisii lompakolla. Valitettavasti vapaana ei ole kunnon miehiä tai ne kunnolliset saa nuorempia.
Mulla juuri päinvastoin, eli pyrin tapailemaan vain varakkaita miehiä. Olen hyötynyt todella paljon taloudellisesti tästä. Ehkä olen ollut myöskin hiukan röyhkeäkin😇