Erehdyin mainitsemaan miehelle säästötilistäni
Eilen jostain syystä möläytin miehelle, että minulla on säästötililläni isohko summa rahaa. Heti tänään aamusta alkoi se rahan lainaksi ruinaaminen. Miehellä ei siis itsellään pysy raha näpeissä yhtään.
Kommentit (92)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sano, et siellä nyt ei ole mitään. Lainasit ne jo jollekki toiselle.
Terveellä pohjalla homma kun täytyy valehdella. No, sellasta se on naisten kanssa.
Sinulle on pakko valehdella. Ethän sä muuten lopeta sitä rahanlypsämistä. Sellaisia on luuserimiehet.
Anteeksi mutta elätän avovaimoni tuloillani. Sellaisia naiset ovat, loiseläimiä.
Onko mies syntynyt neuvostoliitossa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Terveellä pohjalla homma kun täytyy valehdella. No, sellasta se on naisten kanssa.
Sinulle on pakko valehdella. Ethän sä muuten lopeta sitä rahanlypsämistä. Sellaisia on luuserimiehet.
Sitäpä just. Mielummin pieni valkoinen valhe kun kuunnella aamusta iltaan: lainaa nyt, lainaa nyt. Oo kiltti, lainaa nyt. Ees vähän. Lainaa nyt. Oo kiltti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo se prsaukiset äijät on sitä mieltä, että se mikä on sun on mun.
Sukupuoliroolien ollessa toisinpäin tämä olisi itsestään selvyys.
Ei ole sukupuolisidonnainen juttu.
Naisena yritän koko ajan saada mieheni säästämään/sijoittamaan edes osan tuloistaan. Aika toivotonta on ollut viimeiset rapiat kaksikymmentä vuotta, kun kaikki raha on aina kulutettava. Ja sitten voivotellaan omaa rahattomuutta. Samassa ajassa olen itse onnistunut säästämään/sijoittamaan ihan tyydyttävästi. Näin, vaikka olen maksanut koko ajan perheen menoista vähintään 3/4 -osaa.
Toiset vain eivät pysty olemaan tuhlailematta rahojaan. Rehellisesti sanottuna välillä hieman ketuttaa hänen naljailunsa minun säästäväisyydestä. Erityisesti sen vuoksi, että minun säästäväisyyteni mahdollistaa koko perheen (myös hänen) ihan mukavan elintason.
Minulla on visakortti pahaa päivää varten, ja miehelle olen tämän painottanut. Sillä maksetaan hotellimatka peruutusturvan ja matkavakuutuksen vuoksi ja rikkoutunut pesukone ostoturvan vuoksi ja lyhennetään välittömästi nollille kun tilaisuus. Hupiostoja ei koskaan .
Kerro ap miehelle , että säästöt ovat pahan päivän varalle. Esim jos sairastut ja jäät työttömäksi ym.
Kerroit säästötilistäsi vaikka tiesit ettei miehellä pysy raha käsissä ja varmaan tiesit senkin että alkaisi ruinata rahaa?
Elämä on valintoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsekin erehdyin kertomaan vaimolle, että olen kerännyt puskuria ja koossa on muutaman kuukauden nettopalkat verran. Heti tuli ihan välttämättömiä rahanreikiä.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on jotenkin jännä juttu kun lähes joka nainen salaa mieheltään varallisuutta mutta nämä samat naiset loukkaantuvat ja ahdistuvat jos mies ei luovuta ihan kaikkea omaisuuttaan ja varallisuuttaan naisen käytettäväksi ja naisen hyväksi.
Kun kerran naisilla on näitä salaisia säästöjä niin miksinte vaaditte mieheltä rahaa käytettäväksi vaikka teillä itselläkin on rahaa ja säästöjä?
Miksi teiltä naislta pitäisi hyväksyä salaisia omia säästöjä kun ette te niitä miehiltäkään hyväksy?
No jos se mies tässä tapauksessa elättäis naista, niin sen ei tarvitsisi kunta lainaa?
En tunne yhtäkään pariskuntaa, joissa mies olis se "elättäjä". Nainen tienaa omat rahat ja joutuu sitä miestäkin avustamaan, kun ukko hassaa rahansa heti kun tulee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo se prsaukiset äijät on sitä mieltä, että se mikä on sun on mun.
Sukupuoliroolien ollessa toisinpäin tämä olisi itsestään selvyys.
Ei ole sukupuolisidonnainen juttu.
Naisena yritän koko ajan saada mieheni säästämään/sijoittamaan edes osan tuloistaan. Aika toivotonta on ollut viimeiset rapiat kaksikymmentä vuotta, kun kaikki raha on aina kulutettava. Ja sitten voivotellaan omaa rahattomuutta. Samassa ajassa olen itse onnistunut säästämään/sijoittamaan ihan tyydyttävästi. Näin, vaikka olen maksanut koko ajan perheen menoista vähintään 3/4 -osaa.
Toiset vain eivät pysty olemaan tuhlailematta rahojaan. Rehellisesti sanottuna välillä hieman ketuttaa hänen naljailunsa minun säästäväisyydestä. Erityisesti sen vuoksi, että minun säästäväisyyteni mahdollistaa koko perheen (myös hänen) ihan mukavan elintason.
Sinun pitää sanoa asiasta, niin että mieskin tajuaa.
Ainoa oikea vastaus on sanoa että varat ovat kiinni kapitalisaatiosopimuksessa seuraavat 10 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi mutta elätän avovaimoni tuloillani. Sellaisia naiset ovat, loiseläimiä.
Miksi ihmeessä elät naisen kanssa jota sanot loiseläimeksi? 😳
Oli pakko saada joku vaikka sitä ei kunnioita tippaakaan?
Vierailija kirjoitti:
Minulla on visakortti pahaa päivää varten, ja miehelle olen tämän painottanut. Sillä maksetaan hotellimatka peruutusturvan ja matkavakuutuksen vuoksi ja rikkoutunut pesukone ostoturvan vuoksi ja lyhennetään välittömästi nollille kun tilaisuus. Hupiostoja ei koskaan .
Kerro ap miehelle , että säästöt ovat pahan päivän varalle. Esim jos sairastut ja jäät työttömäksi ym.
Nuo on sellaisia että alkavat kiristämään ja vetoamaan ties mihin kun ei saa tahtoaan läpi.
Yleensä se mesoaa kun se "raha on tärkeämpää kuin rakkaus" on se rahaton lokki.
Ja tietenkinhän ne luvataan maksaa takaisin heti ensi rahoista, paha päivä ei ehdi tulla ennen sitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsekin erehdyin kertomaan vaimolle, että olen kerännyt puskuria ja koossa on muutaman kuukauden nettopalkat verran. Heti tuli ihan välttämättömiä rahanreikiä.
Tuo nyt on vaan tyhmää koska eron tullessa ne rahat menee kumminkin puoliksi.
Älä anna rahaa. Tutulle naiselle kävi kans niin että mies halusi koko ajan lisää rahaa eikä maksanut entisiäkään takas. Ei kannata luottaa miehiin raha-asioissa.
tasa-arvoisessa parisuhteessa on yhteiset rahat.
Miksi tapailet persaukisia tuhlareita? Etkö parempaa saanut?
Vierailija kirjoitti:
tasa-arvoisessa parisuhteessa on yhteiset rahat.
Niin, että toinen tienaa ja toinen tuhlaa ne kaikki, kun on yhteiset rahat tasa-arvon vuoksi?
Tasa-arvoisessa suhteessa tienataan, maksetaan kulut puoliksi ja käytetään ne omat rahat tuhlaamiseen.
Jos olette naimisissa, niin kaiketi tiedät, että perheessä raha on yhteistä. Et voi pimittää mieheltä omaisuuttasi, hänellä on siihen oikeus.
Aina oletetaan, että nainen on se joka tuhlaa. Ollaan molemmat töissä. Kodin menot jaetaan. Silti minä olen se joka saa säästettyä palkasta.
Kerro miehelle, että hän voi itse säästää haluamansa summan tarvettaan varten.