Erehdyin mainitsemaan miehelle säästötilistäni
Eilen jostain syystä möläytin miehelle, että minulla on säästötililläni isohko summa rahaa. Heti tänään aamusta alkoi se rahan lainaksi ruinaaminen. Miehellä ei siis itsellään pysy raha näpeissä yhtään.
Kommentit (92)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos kumppani -mies tai nainen- kuolaa toisen rahojen perään, on kyllä syytä olettaa, että muutakin päävikaa löytyy.
Mutta tuo 50/50 ei myöskään toimi. Avioliitossa (ja avoliitossa) on perheen yhteiset VÄLTTÄMÄTTÖMÄT menot syytä jakaa tulojen suhteessa. Vai ajatellaanpa vaikka lapsiperhettä, jossa toinen kitkuttaa vanhempainrahalla ja toinen saa isoa palkkaa. Lisäksi jokainen lapsi yleensä huonontaa äidin tulo-ja urakehitystä. Lasten hankinnanhan pitäisi olla yhteinen päätös?
Kuinka monella äidillä on kriittisesti tarkasteltuna yleensäkään minkäänmoista uraa olemassa?
Tuntemistani naisista 90% on pehmeällä alalla ja positiossa josta ei ole etenemismahdollisuuksia mihinkään.
-> Aika paksua satua kun tämmöinen peruskoulunope tai sairaanhoitaja ulisee kuinka hänen uransa ei edennyt lapsien takia. Sallikaa mun nauraa
Ei niillä bussikuskeilla tai Gigantin myyjillä ole sen parempi urakehitys vaikka jalkovälissä roikkuu munat.
Tottakai näin, mutta kuinka monen heistä olet kuullut vaativan puolisoltaan kompensaatiota, koska maksimiin pidetyt vanhempainvapaat tuhosivat heidän uransa?
Naiset käyttävät 80% vanhempainvapaista, joten eipä miehillä ole oikein mitään, mitä edes pyytää. Eipä tämä ura/palkkakehitysongelma siis pahemmin edes kosketa miehiä.
Eri
Koskettaa se sitä kautta, jos he höveliyttään kompensoivat yli, vaikka faktisesti äiti on työssä missä jököttäisi samassa työssä oli välillä raskaana tai ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos kumppani -mies tai nainen- kuolaa toisen rahojen perään, on kyllä syytä olettaa, että muutakin päävikaa löytyy.
Mutta tuo 50/50 ei myöskään toimi. Avioliitossa (ja avoliitossa) on perheen yhteiset VÄLTTÄMÄTTÖMÄT menot syytä jakaa tulojen suhteessa. Vai ajatellaanpa vaikka lapsiperhettä, jossa toinen kitkuttaa vanhempainrahalla ja toinen saa isoa palkkaa. Lisäksi jokainen lapsi yleensä huonontaa äidin tulo-ja urakehitystä. Lasten hankinnanhan pitäisi olla yhteinen päätös?
Kuinka monella äidillä on kriittisesti tarkasteltuna yleensäkään minkäänmoista uraa olemassa?
Tuntemistani naisista 90% on pehmeällä alalla ja positiossa josta ei ole etenemismahdollisuuksia mihinkään.
-> Aika paksua satua kun tämmöinen peruskoulunope tai sairaanhoitaja ulisee kuinka hänen uransa ei edennyt lapsien takia. Sallikaa mun nauraa
Eli tuolta manosfääristä tarkasteltuna "pehmeillä" aloilla olevat peruskoulunopettajat ja sairaanhoitajat ovat hiukan huonompia, koska uralla ei voi edetä käytännössä mihinkään eli palkka ei tietyn pisteen jälkeen nouse. No, eihän se nouse, koska nämä ovat julkisen puolen naisvaltaisia tehtäviä, joissa on palkkakatto. Kovin pehmeinä en näitä aloja pitäisi. Kirjoittaja Miehen mielestä nämä ilmeisesti ovat kuitenkin tarpeettomia hommia.
Ps. äitiysloma ja vanhempienvapaa voivat johtaa määräaikaisuuksien kierteeseen, työttömyysjaksot välissä, joten kyllä siinä lasten isukin ja puolison on syytäkin kompensoida. Fiksu mies tekee sen mielellään. Ja sitten on nuo öyhöttäjät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän se lapsen synnyttäminen vaan huonontaa naisen taloudellista asemaa: nainen saneerataan tylysti firmasta ulos, jos hän on pätkätyöläinen, niin eipä tule uutta sopparia, kesälomat palaa, eläkertymä pienenee jne. Tämä on totuus. Tiedän työpaikkoja, jotka eivät ota äiti-ihmisiä ollenkaan töihin. Eli ei hyvällä katsota tulevia äitejä. On tämä maailma julma. Nainen synnyttää lapsen ja alakerta repeää ja tulee ties mitä vaivoja (ei kaikille). Onhan se mieskin tietty osuutensa tehnyt, kun mallit sisään plykkäs . Tasan ei mene eikä tule koskaan menemään. Jos tällä järjellä saisin elämäni uudelleen aloittaa, niin yhtään lasta ei tulisi ennenkuin on tehty miehen kanssa kirjallinen sopimus, että kun en enää kelpaa työmarkkinoille, niin mies elättää,.kunnes taas kelpaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on jotenkin jännä juttu kun lähes joka nainen salaa mieheltään varallisuutta mutta nämä samat naiset loukkaantuvat ja ahdistuvat jos mies ei luovuta ihan kaikkea omaisuuttaan ja varallisuuttaan naisen käytettäväksi ja naisen hyväksi.
Kun kerran naisilla on näitä salaisia säästöjä niin miksinte vaaditte mieheltä rahaa käytettäväksi vaikka teillä itselläkin on rahaa ja säästöjä?
Miksi teiltä naislta pitäisi hyväksyä salaisia omia säästöjä kun ette te niitä miehiltäkään hyväksy?
Ei niitä säästöjä olisi jos raha laitetaan käytettäväksi. Oletko hieman yksinkertainen?
Tuolta Turun suunnalta löytyy malliesimerkki naislokista, jolla oli kotirouvana pari lastenhoitajaa, taloudenhoitaja, puutarhuri jne. apuna sekä muutama milli käyttörahaa ja mies maksoi kaiken asumisineen, autoineen yms..Itse ei ole koskaan tuonut perheen elatukseen taalaakaan. Ja nyt kokee muka kauheaa vääryyttä kun ei saa avioehdosta sopimaansa enempää, on muuten saanut mutta pannut haisemaan. Nyt uhriudutaan koko rahalla, mutta ehkä ne käsilaukut lämmittävät mieltä!?
Vierailija kirjoitti:
Nyt tiedät siis miltä ihan jokaisesta miehestä tuntuu joka on saanut itselleen säästöjä. Omalle kohdalle minun säästöt aiheuttivat edellisessä parisuhteessa kahden viikon riidan kun nainen sai tietää säästöistäni ja se keksi heti niille parempaa käyttöä eli matkustelu ja shoppailu mutta en antanut niitä naisen käyttöön. Ero tuli siinä vaiheessa kun nainen jäi kiinni että oli siinä vaiheessa kun minä nukuin ottanut puhelimen ja kirjautunut verkkopankkiisi ja oli itse ottanut säästöistäni siirtämällä itselleen tonnin ja kun tämä paljastui alkoi tämä nainen syyttämään naisvihasta ja teki perättömän raiskaus ilmoituksen. Kuulusteluissa kun lähetin kaikki naisen viesti poliiseille ja näytin se rahan siirron niin homma meni siihen että nainen joutui maksamaan sen tonnin takasin korkojen kera ja sai itse sakot perättömästä raiskaus ilmoutuksesta
Semmosen unen näit 😂
Et kyl lainaa. Tuskin saat ikinä takasin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sano, et siellä nyt ei ole mitään. Lainasit ne jo jollekki toiselle.
Terveellä pohjalla homma kun täytyy valehdella. No, sellasta se on naisten kanssa.
Sinulle on pakko valehdella. Ethän sä muuten lopeta sitä rahanlypsämistä. Sellaisia on luuserimiehet.
Anteeksi mutta elätän avovaimoni tuloillani. Sellaisia naiset ovat, loiseläimiä.
Miksi olet ihmisen kanssa jota vihaat ja halveksut? Todella omituista.
Vierailija kirjoitti:
Nyt tiedät siis miltä ihan jokaisesta miehestä tuntuu joka on saanut itselleen säästöjä. Omalle kohdalle minun säästöt aiheuttivat edellisessä parisuhteessa kahden viikon riidan kun nainen sai tietää säästöistäni ja se keksi heti niille parempaa käyttöä eli matkustelu ja shoppailu mutta en antanut niitä naisen käyttöön. Ero tuli siinä vaiheessa kun nainen jäi kiinni että oli siinä vaiheessa kun minä nukuin ottanut puhelimen ja kirjautunut verkkopankkiisi ja oli itse ottanut säästöistäni siirtämällä itselleen tonnin ja kun tämä paljastui alkoi tämä nainen syyttämään naisvihasta ja teki perättömän raiskaus ilmoituksen. Kuulusteluissa kun lähetin kaikki naisen viesti poliiseille ja näytin se rahan siirron niin homma meni siihen että nainen joutui maksamaan sen tonnin takasin korkojen kera ja sai itse sakot perättömästä raiskaus ilmoutuksesta
Miksi naisellasi oli edes sun verkkopankki tunnuksia? Minä olen ollut samassa suhteessa 30 vuotta eikä meillä edelleenkään ole toistemme pankki tunnuksia. Älä ole tyhmä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Terveellä pohjalla homma kun täytyy valehdella. No, sellasta se on naisten kanssa.
Itsekin erehdyin kertomaan vaimolle, että olen kerännyt puskuria ja koossa on muutaman kuukauden nettopalkat verran. Heti tuli ihan välttämättömiä rahanreikiä.
Tuo nyt on vaan tyhmää koska eron tullessa ne rahat menee kumminkin puoliksi.
Ei mene, jos on avioehto. Tai jos puolison vanhemmat on testamentanneet varat ehdolla, että aviopuolisolla ei ole avio-oikeutta puolison perintöön.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinulle on pakko valehdella. Ethän sä muuten lopeta sitä rahanlypsämistä. Sellaisia on luuserimiehet.
Anteeksi mutta elätän avovaimoni tuloillani. Sellaisia naiset ovat, loiseläimiä.
Oma valintasi, turhaan muita syyttelet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on jotenkin jännä juttu kun lähes joka nainen salaa mieheltään varallisuutta mutta nämä samat naiset loukkaantuvat ja ahdistuvat jos mies ei luovuta ihan kaikkea omaisuuttaan ja varallisuuttaan naisen käytettäväksi ja naisen hyväksi.
Kun kerran naisilla on näitä salaisia säästöjä niin miksinte vaaditte mieheltä rahaa käytettäväksi vaikka teillä itselläkin on rahaa ja säästöjä?
Miksi teiltä naislta pitäisi hyväksyä salaisia omia säästöjä kun ette te niitä miehiltäkään hyväksy?
Ei niitä säästöjä olisi jos raha laitetaan käytettäväksi. Oletko hieman yksinkertainen?
Tuolta Turun suunnalta löytyy malliesimerkki naislokista, jolla oli kotirouvana pari lastenhoitajaa, taloudenhoitaja, puutarhuri jne. apuna sekä muutama milli käyttörahaa ja mies maksoi kaiken asumisineen, autoineen yms..Itse ei ole koskaan tuonut perheen elatukseen taalaakaan. Ja nyt kokee muka kauheaa vääryyttä kun ei saa avioehdosta sopimaansa enempää, on muuten saanut mutta pannut haisemaan. Nyt uhriudutaan koko rahalla, mutta ehkä ne käsilaukut lämmittävät mieltä!?
Koivu itse valitsin lokkinsa, ei se meidän muiden vika ole.
Koska hän oli vanhempainvapaalla.