Eikö ihmisiä hävetä ajaa autolla letkan ensimmäisenä?
Luulisi että peilissä oleva näky saisi miettimään hieman
Kommentit (87)
Itse ohitan nuo nysvärit, aina ja poikkeuksetta. Vaikka sitten sieltä jonon perältä muutama ohitustaidoton kerrallaan.
Joskus oikein naurattaa kun se ohittaminen on joillekin täysin ylipääsemätön suoritus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi näihin kyselyihin eivät koskaan vastaa ne jotka ajavat 70 100 alueella?
Aina vaan samat vastaukset "kyllä minä minä minä ajan rajoitusten mukaan".
Ensin ajetaan 70 100 alueella kilometritolkulla, mutta kappas kummaa kun ohituskaista alkaa niin jo löytyy kaasukin. 120 mittarissa et pääse edes rinnalle :D
Normisettiä että kun lähdet ohittamaan alinopeutta ajavaa, se painaakin kaasua juuri kun olet päässyt rinnalle.
Automaattipellet kuvittelemassa, että kyseessä on hidastelija, vaikka manuaaleilla pitää antaa moottorille rauhassa kierroksia, ja sitten onkin automaattikuskilla shocked pikachu face, kun tuli taas hätäiltyä ja arvioitua tilanne väärin:DD
Olen ehkä hidas mutta silti teidän kaikkein edellä
Vierailija kirjoitti:
Jos ajan rajoituksen mukaan ei. Toinen juttu että on voinut joutua pysähtymään jonkin tietyn tms. takia ja muodostuu letka, jossa kaikki ajavat rajoitusten mukaan. En kyllä aja alle rajoitusten. Mittarivirheen huomioin.
Ei nykyään autoissa juuri mittarivirheitä ole. Ehkä vanhoissa autoissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi näihin kyselyihin eivät koskaan vastaa ne jotka ajavat 70 100 alueella?
Aina vaan samat vastaukset "kyllä minä minä minä ajan rajoitusten mukaan".
Ensin ajetaan 70 100 alueella kilometritolkulla, mutta kappas kummaa kun ohituskaista alkaa niin jo löytyy kaasukin. 120 mittarissa et pääse edes rinnalle :D
Normisettiä että kun lähdet ohittamaan alinopeutta ajavaa, se painaakin kaasua juuri kun olet päässyt rinnalle.
Automaattipellet kuvittelemassa, että kyseessä on hidastelija, vaikka manuaaleilla pitää antaa moottorille rauhassa kierroksia, ja sitten onkin automaattikuskilla shocked pikachu face, kun tuli taas hätäiltyä ja arvioitua tilanne väärin:DD
Miksi se manuaalilla ajava kiihdyttäisi kun ohituskaista alkaa? Jos ei aio ohittaa.
Menkää ohi vaan! Minä teen tilaa :)