Kannattaako hankkia lapsi itsellisesti, vai ottaa joku ok tyyppi, jos ikä alkaa tulla vastaan?
Olen jo vuosia yrittänyt etsiä itselleni puolisoa, jonka kanssa perustaa perhe. Olisin halunnut useamman lapsen, mutta ikä tulee vastaan. Nuoruuden pitkä suhde loppui 28-vuotiaana ja uutta sopivaa ei vaan tule vastaan, ei vaikka olen ollut kuinka aktiivinen.
Olen kuullut täälläkin palstalla monta kertaa varoituksen, että älä vaan ota jotain ok tyyppiä. Mutta mitä tehdä, kun muita ei tule vastaan? Itsellinen äitiyskin on pitkä tie; jonot sukusoluihin voivat olla vuoden mittaisia, ja hoitoineen päivineen kestää helposti 1-2 vuotta ennen kuin mitään tapahtuisi. Kumppanuusvanhemmuutta en halua, koska olisi järjetöntä hankkia lapsi käytännössä tuntemattoman kanssa, ja lapsi pitäisi sitten luovuttaa isälleen joka viikko, vaikka toista ei juurikaan tunne.
Voisitteko vähän avata teidän näkemystä miksi ei kannata hankkia lapsia ok tyypin kanssa? Oikeasti kaipailisin näkemyksiä asiasta, koska olen jotenkin kallistumassa sille kannalle.
Kommentit (86)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei tätä itsellistä lisääntymistä voida järjestää joillain bordelleilla? Seinä välissä, ettei naamoja näe, mutta sukupuolielimet esillä. Kaikki käyvät sukupuolitesteissä ja ovat puhtaita. Miehet pääsevät nussimaan ja syöksemään spermansa pilluun ja naiset tulevat raskaaksi, jos tulevat. Nainen pitää lapsen, eikä tiedä kuka on isä.
Oletko kuullut koeputkihedelmöityksestä? Ei tarvita mitään tälläistä.
Ap
Olen, ja juuri siksi halusin tämän vaihtoehdon, ettei tarvittaisi mitään koeputkisähellystä. Ihminen lisääntyy miehen lauetessa naisen sisään. Näin kaikki nisäkkäät toimivat. Jos kuitenkin nainen välttämättä haluaa anonyymisti vain itselleen lapsen, se tulisi järjestää noin. Mieskin hyötyy edes sen verran, että saa laueta pilluun.
Miksi siinä kumppanuusvanhemmuudessa ei toista tuntisi? Minä tunnen serkukset, jotka ovat kumppanuusvanhempia. Kaksi naista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisitteko te naiset kertoa selkeästi mitä tuo "ok-tyyppi" edes tarkoittaa?
Jos mies on friendzone'D saittia tämä tarkoittaa käytännössä että häntä ei voi nähdä haluttavana seksuaalisesti ottaen.
Jos mies taas on kuuluisa "on kipinää, on kemiaa, whateverz..." tämä tarkoittaa käytännössä sitä että hän on haluttava mies seksuaalisessa mielessä.
Onko "ok -tyyppi" siis jotain tästä välistä? Onko hän seksuaalisesti haluttava mies?
Mihin te naiset vedätte tämän veteen piirretyn viivan?
Kiinnostaa
Itse näen, että ok tyyppi ei ole seksuaalisesti kovin haluttava mies, mutta ei kuitenkaan mikään kuvotuskaan. Mutta ei, en pidä heitä viehättävinä, mutta ihan mukavina.
Raakaa se on, ja mielelläni ottaisin miehen, jota aidosti haluan. Mutta eipä tule vastaan.
Ap
Ei takuulla tule. Rassaat liikaa.
Vierailija kirjoitti:
Lapsen voi vieraannuuttaa isästään ja pitää itsellä 🤗
Tuo on väärin lastakin kohtaan😯
Historiassa on ollut niin paljon järjestettyjä avioliittoja että ihmiskunta olisi kuollut sukupuuttoon jos niissäkin ei lapsenteko toimisi.
Aloittaja, tee oma osasi siitä. Voit tehdä paljon.
Missä niitä miehiä on, jotka kolahtavat? Sinne sun pitää mennä.
Alpeilla? Jääkiekkokaukalossa? Jne.