Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun mies on poliisi ja hänellä tapana heittää pakkaseen kaikenlaista ruokaa. Nyt siivosin pakastinta ja siellä on jotain marinoitua lihaa/ka

Vierailija
19.07.2026 |

naa, jossa ei oo mitään etikettejä missä asteessa uuniin ja mitä on? Heitäisittekö roskiin vai pistäisittekö uuniin puoleksi tunniksi?

Kommentit (144)

Vierailija
81/144 |
19.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies on poliisi, niin saattavat olla riistaporukaiden virka-apuna kaatamia loukkaantuneita tai ihmisasumuksia häiriköineitä eläimiä. Lihat sitten jaettu jahtiporukan kesken. Siis todennäköisesti hirveä tai peuraa jos liha on tummemman puoleista väriltään. Marinadi tietysti hankaloittaa lihan tunnistamista.

Tätähän eivät AV-kanat tietysti ajatelleet. Mutta varmimman tiedon saat kun kysyt siltä mieheltäsi kun tulee töistä kotiin.

Vierailija
82/144 |
19.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

DI..MIES ON DI 😄😄😄

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/144 |
19.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on rattorimiäs rrnnn rrnnn ja massikalla massikalla ratsastaa. Pakastin on ny tyhjä nii ei tartte paistaa uunissa lihaa rrrnnnnn

Vierailija
84/144 |
19.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mies on poliisi, niin saattavat olla riistaporukaiden virka-apuna kaatamia loukkaantuneita tai ihmisasumuksia häiriköineitä eläimiä. Lihat sitten jaettu jahtiporukan kesken. Siis todennäköisesti hirveä tai peuraa jos liha on tummemman puoleista väriltään. Marinadi tietysti hankaloittaa lihan tunnistamista.

Tätähän eivät AV-kanat tietysti ajatelleet. Mutta varmimman tiedon saat kun kysyt siltä mieheltäsi kun tulee töistä kotiin.

"Mutta varmimman tiedon saat kun kysyt siltä mieheltäsi kun tulee töistä kotiin."

No shit Sherlok

Vierailija
85/144 |
19.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mieheni on eläkeläinen ja sanoi että tuollaiset asiat pitää naisen tietää luonnostaan.

Vierailija
86/144 |
19.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AV-kanat otti hönttialoituksen huumorilla. Harmi, ettei AV-kukolta huumorintajua löydy.

Vierailija
87/144 |
19.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka siltä mieheltä mitään kysyy? Häh?

Vierailija
88/144 |
19.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mies on ex ja voisi pikkuhiljaa tulla hakemaan tuolta pakastimesta noi sorsanraadot.

Heitä niillä vesilintua. 🦆🦆🦆

Onko miehesi ornitologi?

Jos kysyt minulta, jonka exästä on puhe, niin eipä ole. Hän on professori, joka tykkää metsästää.

Vierailija
89/144 |
19.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mikään liha ikuisesti säily pakastimessa. Jos yli vuoden vanhaa heitä roskiin.

Vierailija
90/144 |
19.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mikään liha ikuisesti säily pakastimessa. Jos yli vuoden vanhaa heitä roskiin.

Ohis

Joku myy torilla vuonna 2023 kerättyjä lakkoja pakasteena. 🤨

Vierailija
91/144 |
19.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Mutta varmimman tiedon saat kun kysyt siltä mieheltäsi kun tulee töistä kotiin."

No shit Sherlok

Joskus itsestään selvyys pitää sanoa ääneen ettei käy niin kuin keisarille uusien vaatteiden kanssa. :>

Vierailija
92/144 |
19.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AV-kanat otti hönttialoituksen huumorilla. Harmi, ettei AV-kukolta huumorintajua löydy.

AV-kanat aloittivat passiivis-aggressiivisen hönöilyn joka naamioitu muka huumoriksi...

Vierailija
93/144 |
19.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten se että mies on poliisi liittyy tuohon? Onko se tuntematon liha jonkun roiston ruumista?

Mun mies on lääkäri. Mutta en kyllä tiedä vastausta kysymykseesi. Mutta siis että  mieheni on lääkäri. 

Oooooh,  kerro lisää! Minulla on muuten polvi kipeä ja hengästyttää, mitä miehesi on mieltä? 

Mun mies on raksaäijä, mutta en kysynyt siltä, vaan sanoisin että nämä kaksi oiretta eivät liity yhteen, mutta jos vaivat ovat jatkuneet pitkään ja hankaloittavat elämää, niin kehoitan varaamaan ajan lääkärille.

Vierailija
94/144 |
19.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jätä se sika

Täähän se olis JSSASAP.

Vierailija
95/144 |
19.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on satunnainen näköharha ja kaikkien alojen erityisasiantuntija. Tuntemattoman lihan käsittelyyn tarvitaan kumihanskat. 

Vierailija
96/144 |
19.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ihmiset vetää tän vitsin, mutta musta tää on oikeesti huolestuttavaa. Ja siis mistä ne lihat on tullut jos mies ei ole kertonut mitään? Voi olla joku hämärämoi juttu ja onko ees turvallista. Että ite soittasin kyllä paikalle poliisit.

Vierailija
97/144 |
19.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on tyhjäntoimittaja, juo kiljua mökillä ja ripuloi pitkin päivää huussiin. Tärisevin käsin se tossa yrittää olla pätevä mökkijutuissa, mutta ei se tero mihinkään kykene. Niin ja lihaa se pihi juoppo ei osta

Vierailija
98/144 |
19.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on insinööri, siis insinööri ja meillä on 4ää leikettä jääkaapissa ja ajatelkaa mitä insinööri tekee. Siis insinööri syö makkaraa.

Vierailija
99/144 |
19.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo ihmiset vetää tän vitsin, mutta musta tää on oikeesti huolestuttavaa. Ja siis mistä ne lihat on tullut jos mies ei ole kertonut mitään? Voi olla joku hämärämoi juttu ja onko ees turvallista. Että ite soittasin kyllä paikalle poliisit.

Onko niissä vielä hälyttimet kiinni?

Vierailija
100/144 |
19.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun muusikkomies laittaa pakkasiin meneviin tuotteisiin tarran, joka kertoo pakkaseen laitetun ruuan sisällön ja sen päivän milloin on pakastettu.

Mun mies on yksityisetsivä. Hän merkkaa lihat tosi pienellä tekstillä.  Yleensä joudun lainaamaan hänen suurennuslasiaan saadakseni selvää.

Onko hänkin varas ja esittää edelleen poliisia kun siitä on hänelle etua?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kaksi