Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun mies on poliisi ja hänellä tapana heittää pakkaseen kaikenlaista ruokaa. Nyt siivosin pakastinta ja siellä on jotain marinoitua lihaa/ka

Vierailija
19.07.2026 |

naa, jossa ei oo mitään etikettejä missä asteessa uuniin ja mitä on? Heitäisittekö roskiin vai pistäisittekö uuniin puoleksi tunniksi?

Kommentit (144)

Vierailija
101/144 |
19.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mieheni on eläkeläinen ja sanoi että tuollaiset asiat pitää naisen tietää luonnostaan.

Miehesi iän 🧑‍🦳👩‍🦲👴🏻 todella huomaa...

Vierailija
102/144 |
19.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mikään liha ikuisesti säily pakastimessa. Jos yli vuoden vanhaa heitä roskiin.

Ohis

Joku myy torilla vuonna 2023 kerättyjä lakkoja pakasteena. 🤨

Joku pappa edelleen säilyttää ja luulee että ihan hyviä. Varmaan juuri se myyjä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/144 |
19.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun muusikkomies laittaa pakkasiin meneviin tuotteisiin tarran, joka kertoo pakkaseen laitetun ruuan sisällön ja sen päivän milloin on pakastettu.

Oo, ei olekaan mikään basisti!

Työskentelee enemmän tuotantopuolella.

Vierailija
104/144 |
19.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies tekee tietokonepelejä, eli on pelimies. Ostaa vain hävettävän kalliita lihoja pakkaseen, joitain wagyuta.

Vierailija
105/144 |
19.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Exällä oli arkkupakastin olohuoneessa.

typerämpikin vieras osasi olla hissukseen...

Vierailija
106/144 |
19.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herra panimomestari on armas mieheni, muttei meillä sitten lihaa just koskaan ole...

Vierailija
107/144 |
19.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen työttömänä syönyt tänään kaksi leipää. 

Entä miehesi? Vai oletko itse mies?

Vierailija
108/144 |
19.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen työttömänä syönyt tänään kaksi leipää. 

Entä miehesi? Vai oletko itse mies?

Tai homomies?

Vierailija
109/144 |
19.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten se että mies on poliisi liittyy tuohon? Onko se tuntematon liha jonkun roiston ruumista?

Se voi olla roiston pakastimesta. Kannibaali-poliiseja ei vielä ole paljastunut. 

Auereilta

Vierailija
110/144 |
19.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten se että mies on poliisi liittyy tuohon? Onko se tuntematon liha jonkun roiston ruumista?

Mun mies on lääkäri. Mutta en kyllä tiedä vastausta kysymykseesi. Mutta siis että  mieheni on lääkäri. 

Oooooh,  kerro lisää! Minulla on muuten polvi kipeä ja hengästyttää, mitä miehesi on mieltä? 

Mun mies on raksaäijä, mutta en kysynyt siltä, vaan sanoisin että nämä kaksi oiretta eivät liity yhteen, mutta jos vaivat ovat jatkuneet pitkään ja hankaloittavat elämää, niin kehoitan varaamaan ajan lääkärille.

Mulla ei ole miestä, mutta kyllä noilla oireilla on yhdistävä tekijä ja se on ylipaino.

Vierailija
111/144 |
19.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos mies on poliisi, niin saattavat olla riistaporukaiden virka-apuna kaatamia loukkaantuneita tai ihmisasumuksia häiriköineitä eläimiä. Lihat sitten jaettu jahtiporukan kesken. Siis todennäköisesti hirveä tai peuraa jos liha on tummemman puoleista väriltään. Marinadi tietysti hankaloittaa lihan tunnistamista.

Tätähän eivät AV-kanat tietysti ajatelleet. Mutta varmimman tiedon saat kun kysyt siltä mieheltäsi kun tulee töistä kotiin.

AV-kanat otti hönttialoituksen huumorilla. Harmi, ettei AV-kukolta huumorintajua löydy.

AV-kanat aloittivat passiivis-aggressiivisen hönöilyn joka naamioitu muka huumoriksi...

Näinhän se aggremies ajattelee ja tulee paljastaneeksi siinä vain oman jäykän huumorintajuttoman luonteensa. 

Ap taitaa olla tyhmä vaimo, joka avustaa myös petoksensa. On niin nähty asia. Vanha. 

Vierailija
112/144 |
19.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se voi olla roiston pakastimesta. Kannibaali-poliiseja ei vielä ole paljastunut. 

Auereilta

Oliko Aurien rakastaja-poliisi mukana?

Vierailija
113/144 |
19.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kysy siltä poliisimieheltäsi. Kai hän tietää mitä on niille aikonut tehdä. 

En edes kysyisi. Hoitakoon itse kysymättä lihan määränpään.

Vierailija
114/144 |
19.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tulee mielikuva aloittajan keittiöstä, missä poliisikonstaapelin asuun pukeutunut mies heittelee ruokaa avonaisen pakastimen ovesta sisään 😄

Vierailija
115/144 |
19.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivat sulle. Mun mies antaa lihan pilaantua kaappiin. Ei ole tuollaisia ongelmia.

Vierailija
116/144 |
20.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten ihmiset ennen vanhaan selvisivät, kun missään lihassa ei ollut etikettejä missä olisi lukenut paistoaika ja paistolämpötila?

Niillä oli keittokirjoja ja äiti opetti. Moni nainen  kävi myös kotitalouskoulun. 

Tai emäntä koulun. Jompi kumpi joka tapauksessa

Vierailija
117/144 |
20.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meidän poliisimies säilöö ruokasoodaa pakastimessa, säilyy kuulemma paremmin.

Meidän? Montako sisarvaimoa siellä kirjoittaa yhden kommentin takana?

Vierailija
118/144 |
20.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässähän olisi ainesta menestysdekkariksi. Poliisin vaimo siivoaa perheen pakastinta. Sieltä löytyy tunnistamattomia lihapaketteja. Vähitellen kauhea totuus pakettien sisällöstä paljastuu... 😲

Vierailija
119/144 |
20.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässähän olisi ainesta menestysdekkariksi. Poliisin vaimo siivoaa perheen pakastinta. Sieltä löytyy tunnistamattomia lihapaketteja. Vähitellen kauhea totuus pakettien sisällöstä paljastuu... 😲

Joo! Ja jatko-osa: lääkärin vaimo tyhjentää kellarin  arkkupakastinta..

Vierailija
120/144 |
20.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo! Ja jatko-osa: lääkärin vaimo tyhjentää kellarin  arkkupakastinta..

Sarjaa sponsoroi Findus 😄

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kahdeksan