Mun mies on poliisi ja hänellä tapana heittää pakkaseen kaikenlaista ruokaa. Nyt siivosin pakastinta ja siellä on jotain marinoitua lihaa/ka
naa, jossa ei oo mitään etikettejä missä asteessa uuniin ja mitä on? Heitäisittekö roskiin vai pistäisittekö uuniin puoleksi tunniksi?
Kommentit (144)
Jos miehesi on Aarnio niin ottaisin paketin sisällön lompakkoon. Se mitään lihaa ole.
Mun mies on bioanalyytikko. Älä puutu keskenäsi toisen lihoihin jos et edes tiedä mitä se on.
Ilmeisesti mies maksaa teillä ruoka ostokset? Eihän naisia kiinnosta raha asiat siinä vaiheessa kun ei ole omat rahat kyseessä
Vierailija kirjoitti:
Minun mieheni meni juuri vessaan.
Menipä hyvinkin, mutta mikä hänen ammattinsa on?
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti mies maksaa teillä ruoka ostokset? Eihän naisia kiinnosta raha asiat siinä vaiheessa kun ei ole omat rahat kyseessä
Onko sun ammatti inceli?
Mun mies on kokki ja hänellä tapana heittää pakastimeen kaikenlaista. Nyt siivosin pakastinta ja siellä oli marinoitua poliisia ja palomiestä. Heittäisittekö roskiin vai panisitteko uuniin puoleksi tunniksi?
Exällä oli arkkupakastin olohuoneessa.
Mun isä oli veturinkuljettaja ja toi kotiin kaikki tavarajunan alle jääneet raadot. Tavarajunan voi raatojen noukkimista varten pysäyttää, matkustajajunaa ei, voi mummot suuttua.
Mun muusikkomies laittaa pakkasiin meneviin tuotteisiin tarran, joka kertoo pakkaseen laitetun ruuan sisällön ja sen päivän milloin on pakastettu.
Vierailija kirjoitti:
Exällä oli arkkupakastin olohuoneessa.
Jaa-a, oli oli. Mutta mikä hän on ammatiltaan?
Vierailija kirjoitti:
Miksi toisten ihmisten raha-asioista pitäisi kiinnostua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun mieheni meni juuri vessaan.
Menipä hyvinkin, mutta mikä hänen ammattinsa on?
Tuntematta tapausta sanoisin että hänen miehensä on p@sk@kuski, sievemmin sanottuna loka-auton kuljettaja.
Vierailija kirjoitti:
Mun muusikkomies laittaa pakkasiin meneviin tuotteisiin tarran, joka kertoo pakkaseen laitetun ruuan sisällön ja sen päivän milloin on pakastettu.
Oo, ei olekaan mikään basisti!
Vierailija kirjoitti:
Mun mies on yksityisetsivä. Hän merkkaa lihat tosi pienellä tekstillä. Yleensä joudun lainaamaan hänen suurennuslasiaan saadakseni selvää.
Itse olen työttömänä syönyt tänään kaksi leipää.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen työttömänä syönyt tänään kaksi leipää.
Tuo on ihan riittävä, kun lisäksi juo kahvia. Ei sitä muuta vuorokauden aikana tarvitse.
Tunti per kilo 125 asteessa. Alussa voit pitää hetken kuumemmalla. Mieheni on senior designer it-alalla sekä myös päivän viikossa eläkkeellä.
Se kannattaa nyt vaan paistaa lihat uunissa. Voi olla muuten se tilanne edessä, että lihat lähtee iha ite luikkimaan käpälämäkeen. Mieheni on kirjailija.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
VALETTA
Poliisi ammatti oli ihan turha tossa
Ota lääkkeesi. Vaikutat hermoheikolta.
t. lääkärin vaimo
Et ole...olet AP 😅
Miehen ammatti voi olla olennainen johtolanka mysteerin selvittämisessä.