Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun mies on poliisi ja hänellä tapana heittää pakkaseen kaikenlaista ruokaa. Nyt siivosin pakastinta ja siellä on jotain marinoitua lihaa/ka

Vierailija
19.07.2026 |

naa, jossa ei oo mitään etikettejä missä asteessa uuniin ja mitä on? Heitäisittekö roskiin vai pistäisittekö uuniin puoleksi tunniksi?

Kommentit (145)

Vierailija
121/145 |
20.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies on metalliduunari ja sanoisin, että puolessa tunnissa ei mikään liha uunissa mureaksi valmistu.

Kana

Vierailija
122/145 |
20.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mieheni on narsissi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/145 |
20.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten se että mies on poliisi liittyy tuohon? Onko se tuntematon liha jonkun roiston ruumista?

Mun mies on DI🥰🤣 

Vierailija
124/145 |
20.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mies on metalliduunari ja sanoisin, että puolessa tunnissa ei mikään liha uunissa mureaksi valmistu.

Kana

Kana nyt ainakaan. Kanan tulee olla kypsää.

Vierailija
125/145 |
20.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei oo miestä ja oon kasvissyöjä. Luottaisin ap’n ongelmassa Marttojen ohjeisiin.

Vierailija
126/145 |
20.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten se että mies on poliisi liittyy tuohon? Onko se tuntematon liha jonkun roiston ruumista?

Mun mies on biologi. Mutta itse en kyllä osaa tehdä lajinmääritystä lihakimpaleesta.

Vierailija
127/145 |
20.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Exällä oli arkkupakastin olohuoneessa.

typerämpikin vieras osasi olla hissukseen...

Lääkärit säilöö vanhempiaan, jouduttuaan sitä ennen turvallisuusviranomaisten ja muiden viranomaisten vainoamaksi. Mitä se kertoo? 

Vierailija
128/145 |
20.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten ihmiset ennen vanhaan selvisivät, kun missään lihassa ei ollut etikettejä missä olisi lukenut paistoaika ja paistolämpötila?

- Keittokirjat ja -vihot

- Äidin ja anopin ja mummon neuvot kokatessa ja leipoessa ja säilöttäessä.

Ihan yhtä hyvin voit kysyä, miten ihmeessä ennen osattiin tehdä linnunpönttö tai jakkara ilman piirroksia ja valmiiksi veisteltyjä puupalasia. 

Vierailija
129/145 |
20.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun eksä on urheilukaupan polkupyöräosaston osastonjohtaja ja pakastimesta otettavan lihan ottaisin joko edellisenä päivänä tai aamulla jääkaappiin sulamaan. Nykyisin olen sinkku ja sulamisen jälkeen lihan voi sitten paistaa uunissa tai pannulla. Ajattelin kyllä alkaa deittailemaan ja mielestäni uunissa tulee kyllä parasta, ainakin kanasta.

Vierailija
130/145 |
20.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun koira on rescue eikä kuulemma lihaa tarvi paistaa eikä sulattaa. Ääntä kohti vaan äkkiä ennenku muut nappaa.

Vierailija
131/145 |
20.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun koira on rescue eikä kuulemma lihaa tarvi paistaa eikä sulattaa. Ääntä kohti vaan äkkiä ennenku muut nappaa.

Mun mies on doctor. Että kannattaa miettiä mitä vaarallisia neuvoja antaa. 

Vierailija
132/145 |
20.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun nainen on sairaanhoitaja ja hänellä ei ole tapana heitellä lihoja pakastimeen, mutta itse en lähtisi puolen tunnin uunituksella jäistä lihaa paistamaan olipa se mitä tahansa. Lajimäärityksesä en voi auttaa ilman tarkempaa kuvausta, mutta viimeistään sulaneesta lihasta pääsee nopeasti jyvälle sen laadusta ja siten parhaista kypsennustavoista. Hidas pitkä haudutus on toki takuuvarma ihan mille lihalle tahansa.

Vierailija
133/145 |
20.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai onko se mies sarjamurhaaja ja kannibaali? Ei poliisin ammatti tee kenestäkään hyvää ihmistä. Jotkut on susia lampaiden vaatteissa. 

Vierailija
134/145 |
20.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai luoja tää ketju sai nauramaan :D 

Palstalla on hetkensä

Vierailija
135/145 |
20.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässähän olisi ainesta menestysdekkariksi. Poliisin vaimo siivoaa perheen pakastinta. Sieltä löytyy tunnistamattomia lihapaketteja. Vähitellen kauhea totuus pakettien sisällöstä paljastuu... 😲

ja niinkö se naapurin rouvashenkilö itki sen kadonneen räksyttäjänsä perään, siis koiran, miestään ei edes muista, mikä lie toimistorotta olikaan...

Vierailija
136/145 |
20.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa vastata aloitukseen koska olen sinkku. Pitäisikö sinun kysyä joltakin toiselta poliisin puolisolta?

Vierailija
137/145 |
20.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on teurastaja, nytkin sikaa pakkasessa, mutta itse se varsinainen porsas on.

Vierailija
138/145 |
20.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies on matemaatikko eikä ymmärrä lihan kypsennyksestä tai muustakaan ruonalaitosta mitään. Mutta jos teillä on kysymyksiä fraktaaleista, niihin hän ehkä osaa vastata.

Haha. Kiitos nauruista. 

Trölliketjun paras. E

Vierailija
139/145 |
20.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittaisin uuniin kunnes on kypsiä

Vierailija
140/145 |
20.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meidän poliisimies säilöö ruokasoodaa pakastimessa, säilyy kuulemma paremmin.

Oletko varma että kyseessä on ruokasooda? On niitä muitakin valkoisia jauheita. Ja sooda kannattaisi säilyttää kuivassa ja viileässä paikassa. Ei pakastimessa, jossa ilman suhteellinen kosteus on aina about 100%.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yksi