Mun mies on poliisi ja hänellä tapana heittää pakkaseen kaikenlaista ruokaa. Nyt siivosin pakastinta ja siellä on jotain marinoitua lihaa/ka
naa, jossa ei oo mitään etikettejä missä asteessa uuniin ja mitä on? Heitäisittekö roskiin vai pistäisittekö uuniin puoleksi tunniksi?
Kommentit (144)
VALETTA
Poliisi ammatti oli ihan turha tossa
Mun mies on it-insinööri, ei heittele pakastimeen lihaköntsiä. Kannattaa jättää se poliisi asap.
Vierailija kirjoitti:
Heitä se sika ovesta ulos.
Ei kaikki kytät ole sikoja. Osa on ystäviä 👋👮
Vierailija kirjoitti:
VALETTA
Poliisi ammatti oli ihan turha tossa
Ota lääkkeesi. Vaikutat hermoheikolta.
t. lääkärin vaimo
pyh, mun mies on rekkamies ja toi aamulla mulle paistettavaksi takuulla tuoreen rekan alle jääneen mäyrän...tai supin, en ole ihan varma
Mun mies on työtön.
Tuo se luha meille. Kelpaa
Naapurin mies on pappi.
Mun mies on poliitikko.
Systerin mies on yrittäjä.
Osaan valmistaa safkaa.
Vierailija kirjoitti:
Mun mies on ex ja voisi pikkuhiljaa tulla hakemaan tuolta pakastimesta noi sorsanraadot.
Heitä niillä vesilintua. 🦆🦆🦆
Mun mies on patologi. Onneksi hänellä ei ole tapana tuoda töitä kotiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mies on ex ja voisi pikkuhiljaa tulla hakemaan tuolta pakastimesta noi sorsanraadot.
Onko miehesi ornitologi?
Vierailija kirjoitti:
pyh, mun mies on rekkamies ja toi aamulla mulle paistettavaksi takuulla tuoreen rekan alle jääneen mäyrän...tai supin, en ole ihan varma
nyt kun katoin tarkemmin, voi se kyllä olla puolikas hirvikin, kakkoskuski ottanu toisen puolen...eiku uuniin
Vierailija kirjoitti:
Mun mies on matemaatikko eikä ymmärrä lihan kypsennyksestä tai muustakaan ruonalaitosta mitään. Mutta jos teillä on kysymyksiä fraktaaleista, niihin hän ehkä osaa vastata.
Mun mieheni on humanisti, eikä ymmärrä fraktaaleista mitään. Osaa kyllä keskustella kiinnostavasti kultuurista. Emme paistele lihaa juurikaan uunissa.
Taas yksi hyvä syy lisää ryhtyä kasvissyöjäksi 😉
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko miehesi ornitologi?
Nyt kun kysyit, niin kerron tietysti hänen ammattinsa. Hän ammatikseen sorsastaa. Ornitologin vikaa on havaittavissa jossain määrin. Kvak kvak kvak
Pieni ankanpoikanen uiskenteli veessä lumpeenlehden eessä eeee tota noin niin se on kyllä tarttuvaa lajia.
Mun mies on leipuri. Ei ole töissä ollut viime aikoina mutta monta kertaa on nenänpää ollut jauhoissa.
Saako nyt vähän nokittaa? Exältä jäi mun pakastimeen kokonainen hauki. Se oli kyllä tosi vanha. Mutta kun mä löysin sen, aattelin että vastustan hävikkiä. Mähän syön sen. No, heitin hauen uuniin ja kypsyttelin sitä hyvin pitkään. Tosi monta tuntia. Sitten otin ja ajattelin että no nyt mä syön sen. En jaksanut ottaa suomuja, sokia, yms pois. Söin sen hauen suomuineen sokineen kaikkineen.
Ja mitää ei käyny. Maha toimi normaalisti ja kaikki ok!
Mieheni on opettaja. Mut ap sä voit heittää lihat akkunasta pihalle.
mun miestä (kirvesmies) ei ole näkyny pariin kuukauteen, mutta pakastin on ihmeellisen täynnä...