Jos yrittäisin heikentää naapurimaan puolustusta, lobbaisin heille kannabista lailliseksi
Jokainen joka tuntee kannabista käyttävän, näkee miten se tyhmentää ja yksinkertaistaa ja laiskistaa ihmistä. On kuitenkin maineeltaan tarpeeksi kiltti, jotta se on mahdollista lobata lailliseksi.
Kommentit (66)
Tavallaan joo mutta laillistamisen voi tehdä myös fiksusti.
Esimerkiksi huumeiden lääkekäyttö olisi hallitumpaa kun se tehtäisiin reseptin kautta
Vierailija kirjoitti:
Korjaan: myös oikeistossa on hyödyllisiä idiootteja.
Ap
Kerro mulle miksi muiden ihmisten kannabiksen käyttö on sulle niin suuri asia? Ei su kannabista tarvitse käyttää jos et halua. Pitäisi olla jokaisen oma henkilökohtainen asia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Kerro mulle miksi muiden ihmisten kannabiksen käyttö on sulle niin suuri asia? Ei su kannabista tarvitse käyttää jos et halua. Pitäisi olla jokaisen oma henkilökohtainen asia.
Huumeiden käyttö vaikuttaa aina muihinkin. Jos se on sinun oma asiasi, kustannatko myös muiden huumeiden käytön seuraukset omasta pussistasi?
On ihan totta että kannabis tyhmentää. Sen näkee sokeakin
Niin, Suomihan ei sodasta olis selvinnyt ilma amfetamiinia. Pitäis varmaan laillistaa sit se. /s
Jokanen joku juo alkoholia ja sanoo että kannabis on karmee huume on tekopyhä. Joka juhlassa alkoholi virtaa mutta auta armias jos joku käyttää kannabista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Mietin asiaa lähinnä maan turvallisuuden takia. Jos kansa on niin typerää että ei osaa miettiä tätäkin näkökulmaa niin sitten on. Kyse ei ole juuri sinusta vaan isosta kuvasta. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Huumeiden käyttö vaikuttaa aina muihinkin. Jos se on sinun oma asiasi, kustannatko myös muiden huumeiden käytön seuraukset omasta pussistasi?
Mulle se on aivan sama joudunko maksamaan juopon vai narkkarin kustannukset. Alkoholi maksaa Suomelle selkeästi eniten kaikista päihteistä.
Vierailija kirjoitti:
Niin, Suomihan ei sodasta olis selvinnyt ilma amfetamiinia. Pitäis varmaan laillistaa sit se. /s
Jokanen joku juo alkoholia ja sanoo että kannabis on karmee huume on tekopyhä. Joka juhlassa alkoholi virtaa mutta auta armias jos joku käyttää kannabista.
Tässä keskustelussa on nimenomaan otettu esille että on tarpeeksi kiltti, mutta tyhmentävä huume
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Mietin asiaa lähinnä maan turvallisuuden takia. Jos kansa on niin typerää että ei osaa miettiä tätäkin näkökulmaa niin sitten on. Kyse ei ole juuri sinusta vaan isosta kuvasta. Ap
Pitäskö sun lopettaa miettiminen jos noin typerät asiat pyörii mielessä.. Kannabiksella ei ole mitään vaikutusta Suomen puolustukseen tai muutenkaan turvallisuuteen. Kai ymmärrät, että kannabista käytetään joka tapauksessa oli se laillista tai ei?
Porvoossa myös paljon miettinyt asiaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Pitäskö sun lopettaa miettiminen jos noin typerät asiat pyörii mielessä.. Kannabiksella ei ole mitään vaikutusta Suomen puolustukseen tai muutenkaan turvallisuuteen. Kai ymmärrät, että kannabista käytetään joka tapauksessa oli se laillista tai ei?
Turvallisuuden kannalta oleellista onkin miten laajaa käyttö on
Ukrainan sotakin saataisiin päättymään nopeasti jos EU jäsenvaltiot järjestäisi pössy, mässy ja vodka pudotuksia venäläisten rintamalle ja huoltojoukoille.
Ei vaan taida riittää pokka lähteä tuolle linjalle.
Vierailija kirjoitti:
Muualla on varaa olla tyhmä. Suomalaisilla ei.
Ai suomalaisetko ovat toimineet fiksusti? En usko kun katsoo millaisessa jamassa maa on massatyöttömyyden ja kasvavan huumeongelman kanssa. Niissä maissa missä kannabis on sallittua tai laillista on pienempi huumeongelma kuin suomessa. Suomi kun on toisena suonensisäisten huumeiden käytössä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Kymmenen uutisten mukaan joka viides aikuinen suomessa käyttää jotain laitonta. Yleisimmin kannabista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Kymmenen uutisten mukaan joka viides aikuinen suomessa käyttää jotain laitonta. Yleisimmin kannabista.
Ja tämä on mielestäsi hyvä asia?
On totta että kannabis tyhmentää. Ihmisellä on oikeus tyhmentää itseään, moni sitä tekeekin ahkerasti. Sille ei oikein voi mitään jos kansa haluaa olla tyhmää.
Ehkä enemmän miettisin miten rohkaista älykkäämpään toimintaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mitäpä luulet, onko täällä moista ikinä ehdotettu. Kohta ehdotetaan taas, kun loppuneet bensat ja palavat jalostamot alkaa olla liian kipeästi esillä propagandapajalle
Kanadassa ja saksassa kannabis on laillista. Kanada ja saksa auttavat ukrainaa taistelussa venäjää vastaan. Venäjällä, joka hyökkää raukkamaisesti ukrainaa vastaan, on kannabis laitonta.
Haluaako suomi olla kuin saska ja kanada vai haluaako suomi olla kuin venäjä?
Minä en halua, että Suomi on kuin Kanada, Saksa tai Venäjä: haluan, että Suomi on Suomi, jossa kannabis on kriminalisoitu aine myös oman käytön osalta, kuten olen nuorempana tottunut.
Kannabis aiheuttaa mielisairauksia ja aivovammoja. Ei kukaan järki-ihminen halua sitä "vapaaksi".
Te kannabiksen käyttäjät olette eläviä kuolleita.
Alkoholista voi olla haittaa väärin (liikaa) käytettynä, mutta oikein käytettynä se on terveellistä. Sitävastoin kannabiksesta ei milloinkaan ole mitään hyötyä, ja se on aina haitallista sekä yksilölle itselleen että yhteiskunnalle.
Kannabis on hirveä myrkky, joka vie ihmiseltä sielun ja jättää tyhjän kuoren lojumaan paikoilleen passiivisena ja aloitekyvyttömänä.
Kannabisnarkomaanit pitäisi sulkea pakkotyölaitokseen.
Antikannabisyhdistyksen Sihteeri
Helpompi saada läpi kannabis