Miksi itseä pienempien aikuisten seurassa tuntee itsensä elefantiksi?
Kommentit (20)
Vierailija kirjoitti:
Ei ainakaan mitään syytä, ihmisiä kun on eri kokoisia. Niin miehiä kuin naisia.
Järkeiltynä ei, mutta tuntee kuitenkin. Niin miksiköhän?
Eikö hujopilla jaksa veri nousta päähän asti, kun tuommoisia pohtii?
Koska kärsit surkeasta itsetunnosta.
Vierailija kirjoitti:
Valtaosa naisista kärsii?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valtaosa naisista kärsii?
Kyllä. Osittain aivopesun tulosta, että naisen kuuluisi olla miestä pienempi.
Käy lomalla Alankomaissa. Paikalliset hyvin pitkiä.
Vierailija kirjoitti:
Käy lomalla Alankomaissa. Paikalliset hyvin pitkiä.
Keskipituus kasvaa kaikkialla, kun naisista lisääntyvät lähes kaikki ja miehistä lähinnä isokokoiset.
Naisystäväni on 180 cm ja erittäin kaunis. Minä "vain" 176 cm mies, muttta hyvin menee. ;)
Vierailija kirjoitti:
Naisystäväni on 180 cm ja erittäin kaunis. Minä "vain" 176 cm mies, muttta hyvin menee. ;)
Pituusvaade ei koske kaikkia naisia. Noin 2% tuntemistani naisista hyväksyisi lyhyemmänkin miehen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pituusvaade ei koske kaikkia naisia. Noin 2% tuntemistani naisista hyväksyisi lyhyemmänkin miehen.
Aha. Sinulla varmasti laaja tieteellisesti pätevä tutkimus tästä? :D Minusta taas moni vaikka minkä pituinen nainen tykkää, koska minulla on komeat kasvot. Pituusmurheet koskettavat lähinnä vain tavallisen näköisiä miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Tää nainen jalat auki on kuin lumiaura.
Hyi helv.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aha. Sinulla varmasti laaja tieteellisesti pätevä tutkimus tästä? :D Minusta taas moni vaikka minkä pituinen nainen tykkää, koska minulla on komeat kasvot. Pituusmurheet koskettavat lähinnä vain tavallisen näköisiä miehiä.
En ole väittänyt sellaista. Tarkoitin vain sitä mitä sanoin :)
Vierailija kirjoitti:
Laihduta, ap.
Tajuatko ettei yli 160-senttinen voi olla enää mikään 40-kiloinen normaalipainoisena??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laihduta, ap.
Tajuatko ettei yli 160-senttinen voi olla enää mikään 40-kiloinen normaalipainoisena??
Mistä nuo mitat keksit?
Ihan loogista. Miksi itseä pienempien seurassa tuntisi itsensä pieneksi ja siroksi?
Mä olen 153cm/48kf aikuinen nainen :)
Ei ainakaan mitään syytä, ihmisiä kun on eri kokoisia. Niin miehiä kuin naisia.