Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minua häiritsee ihmiset joita pitää kuunnella mutta heidän ei pidä kuunnella

Vierailija
03.02.2024 |

Suomalaiset ovat tyypillisesti tälläisiä

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on kivaa jos joku toinen puhuu, silloin minun ei tarvitse puhua. Kuunteleminen on helppoa, ei tarvitse kuin sanoa Aha ja Oho sopivissa väleissä, ja välillä Siinä olet kyllä ihan oikeassa.

Vierailija
2/12 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohon taipuvaiset ovat raskasta seuraa pidemmän päälle, kokemusta on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa on taas mykkiä ja toisen pitää puhua, eikä siitä teehetkestä tai puhelusta tule enää mitään. Ellei vaan olla hiljaa.

Vierailija
4/12 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

White trash porukka tekee tälläistä

Vierailija
5/12 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halveksin ihmisiä, jotka puhuvat suuhun. Se oma asia on NIIIN tärkeä, ettei millään malta odottaa, että toinen saa sanottua asiansa loppuun.

Näitä olen tavannut paljon. Osalla on varmaan ADHD, toisilla joku narsismin kirjoon liittyvä perspatti. Olen myös havainnut, että Savon suunnalta kotoisin olevilla on tämä sama taipumus. Ilmeisesti siellä päin Suomea kulttuuri on se, että kuka kovimmalla äänellä huutaa muiden suuhun, on mielipiteissään mukamas oikeassa.

Meillä sivistyneessä Suomessa puhutaan vuorotellen. 

Vierailija
6/12 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä kun yhdistää jonkin sorttisen auktoriteettiaseman tuohon, niin jo on...

Vierailija
7/12 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Halveksin ihmisiä, jotka puhuvat suuhun. Se oma asia on NIIIN tärkeä, ettei millään malta odottaa, että toinen saa sanottua asiansa loppuun.

Näitä olen tavannut paljon. Osalla on varmaan ADHD, toisilla joku narsismin kirjoon liittyvä perspatti. Olen myös havainnut, että Savon suunnalta kotoisin olevilla on tämä sama taipumus. Ilmeisesti siellä päin Suomea kulttuuri on se, että kuka kovimmalla äänellä huutaa muiden suuhun, on mielipiteissään mukamas oikeassa.

Meillä sivistyneessä Suomessa puhutaan vuorotellen. 

Tuollaisella lähtökohdalla suomessa puhutaan vain blaa...blaa...blaa...

Vierailija
8/12 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua häiritsee ihmiset joiden ymmärryksessä on jotain pahasti vialla. Tekee yhteiselosta yhtä h*lvettiä.

Vierailija
9/12 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osa on taas mykkiä ja toisen pitää puhua, eikä siitä teehetkestä tai puhelusta tule enää mitään. Ellei vaan olla hiljaa.

Tämä! Vaikka itsekään en ole mikään papupata, niin ärsyttää, kun tällainen työkaveri tulee bussissa viereen istumaan. Ei puhua pukahda. Miksi tulla viereen istumaan, jos ei saa suutansa auki, kun muuallakin olisi tilaa istua! Tuollaiset mykät ihmiset ovat todella raskaita, sillä laittavat kaiken vastuun puhumisesta toiselle. Eivät sano ajatuksiaan eikä mielipiteitään. Tällaiselta persoonalta kysyessä mitä mieltä on jostakin asiasta, niin vastaus on lähes joka kerta 'ihan sama' tai 'ei ole väliä'. Eli lykätään vastuu päätöksistä vastapuolelle. Nykyään teen siten, että en itsekään avaa suutani, jos mykkäkään ei sitä tee.

Vierailija
10/12 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä! Vaikka itsekään en ole mikään papupata, niin ärsyttää, kun tällainen työkaveri tulee bussissa viereen istumaan. Ei puhua pukahda. Miksi tulla viereen istumaan, jos ei saa suutansa auki, kun muuallakin olisi tilaa istua! Tuollaiset mykät ihmiset ovat todella raskaita, sillä laittavat kaiken vastuun puhumisesta toiselle. Eivät sano ajatuksiaan eikä mielipiteitään. Tällaiselta persoonalta kysyessä mitä mieltä on jostakin asiasta, niin vastaus on lähes joka kerta 'ihan sama' tai 'ei ole väliä'. Eli lykätään vastuu päätöksistä vastapuolelle. Nykyään teen siten, että en itsekään avaa suutani, jos mykkäkään ei sitä tee.

Kunnon white trash meininki

Vierailija
11/12 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhutko pressaehdokkaista, ap?

Hehän eivät taatusti jaksa kuunnella kuin omaa ääntään...

Vierailija
12/12 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puhutko pressaehdokkaista, ap?

Hehän eivät taatusti jaksa kuunnella kuin omaa ääntään...

En puhu, ei minua kiinnosta politiikka, enkä halua tietää yhtään mitään politiikasta