Jos yrittäisin heikentää naapurimaan puolustusta, lobbaisin heille kannabista lailliseksi
Jokainen joka tuntee kannabista käyttävän, näkee miten se tyhmentää ja yksinkertaistaa ja laiskistaa ihmistä. On kuitenkin maineeltaan tarpeeksi kiltti, jotta se on mahdollista lobata lailliseksi.
Kommentit (68)
Sukulaispoika kävi juuri armeijan. Sanoi: ei tällä porukalla Suomea pysty puolustamaan. Ihan tavallisia oluella ja Mäkkäri-ruoalla ravittuja nuoria miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokaikinen tuntemani pilviveikko on suoraan sanottuna tyhmä. Hyvä sinunkin tietää, jos olet päättänyt sille tielle lähteä
Kun et muutakaan keksinyt niin satuilet tuollaista. Tuo aivoja oikeasti kuluttava laillinen alkoholi tekee niin nopeasti tuhoa että nuorimmat katkokävelijät ovat vain 30 vuotiaita. Se on vain yksi alkoholin lukuisista haitoista pelkästään aivoihin. Jos niinku aletaan perustelemaan kieltoa sillä että päihde/huume tuhoaa aivoja niin melkoista kaksinaismoraalia tarvitaan että tää on ihan fiksu jako laillisiin ja laittomiin.
Ja vahvasti epäilen tunnetko pössyttelijöitä. Kaduilla me kaikki nähdään sekakäyttäjiä.
Tunnen nimenomaan pössyttelijöitä ja olen yllättynyt tarpeestasi kieltää selvä asia. Ei ole mikään salaisuus että tämä on seuraus
Sulle ei ilmeisesti tutkittu tieto merkitse mitään, vaan asiat ovat kuten sinä itse koet..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan, selvä. Tämä on sinun kanssa keskustelusi taso
Itse väität kaikkia kannabiksen käyttäjiä tyhmiksi. Miten muuten tuollaiseen voisi vastata?
Tässä tapauksessa tyhmä ei ole haukkumasana vaan fakta. Miten haluat kutsua kognitiivisen kapasiteetin näkyvää alenemaa?
Ei se ole mikään fakta vaan sun öyhötystä. Viinasta jengi vetää aivonsa aivan muussiksi niin että on liikuttava rollaattorin kanssa ja sä öyhötät jostain pilvestä mikä on tutkitusti vähemmän haitallinen.
Rauhoitu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oopiumi olisi tietysti vielä tehokkaampi aloitekyvyn nitistäjä. Kiinakin meni polvilleen Brittiläisen kauppakomppanian edessä.
Oopiumia on vain vaikea laillistaa koska sen maine on kamala
Suvakkilesbohuorille mikään ei ole pyhää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokaikinen tuntemani pilviveikko on suoraan sanottuna tyhmä. Hyvä sinunkin tietää, jos olet päättänyt sille tielle lähteä
Kun et muutakaan keksinyt niin satuilet tuollaista. Tuo aivoja oikeasti kuluttava laillinen alkoholi tekee niin nopeasti tuhoa että nuorimmat katkokävelijät ovat vain 30 vuotiaita. Se on vain yksi alkoholin lukuisista haitoista pelkästään aivoihin. Jos niinku aletaan perustelemaan kieltoa sillä että päihde/huume tuhoaa aivoja niin melkoista kaksinaismoraalia tarvitaan että tää on ihan fiksu jako laillisiin ja laittomiin.
Ja vahvasti epäilen tunnetko pössyttelijöitä. Kaduilla me kaikki nähdään sekakäyttäjiä.
Tunnen nimenomaan pössyttelijöitä ja olen yllättynyt tarpeestasi kieltää selvä asia. Ei ole mikään salaisuus että tämä on seuraus
Sulle ei ilmeisesti tutkittu tieto merkitse mitään, vaan asiat ovat kuten sinä itse koet..
Tutkimustieto on linjassa kokemusteni kanssa. Et ole vaikuttanut kovin akateemista keskustelua viettelevän tänne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Korjaan: myös oikeistossa on hyödyllisiä idiootteja.
Ap
Kerro mulle miksi muiden ihmisten kannabiksen käyttö on sulle niin suuri asia? Ei su kannabista tarvitse käyttää jos et halua. Pitäisi olla jokaisen oma henkilökohtainen asia.
Mietin asiaa lähinnä maan turvallisuuden takia. Jos kansa on niin typerää että ei osaa miettiä tätäkin näkökulmaa niin sitten on. Kyse ei ole juuri sinusta vaan isosta kuvasta. Ap
Pitäskö sun lopettaa miettiminen jos noin typerät asiat pyörii mielessä.. Kannabiksella ei ole mitään vaikutusta Suomen puolustukseen tai muutenkaan turvallisuuteen. Kai ymmärrät, että kannabista käytetään joka tapauksessa oli se laillista tai ei?
Turvallisuuden kannalta oleellista onkin miten laajaa käyttö on
Kymmenen uutisten mukaan joka viides aikuinen suomessa käyttää jotain laitonta. Yleisimmin kannabista.
Ja tämä on mielestäsi hyvä asia?
Olen realisti ja kun samaa tapaa on käytetty huonolla menestyksellä kymmeniä vuosia niin muuttaisin huumepolitiikkaa jos voisin sen tehdä. Kun muilla tavoilla saa pienemmät haitat kuten esimerkeistä näkee niin se on tyhmää jatkaa tavalla jonka tietää kasvattavan käyttöä ja haittoja. Karkein esimerkki on hollanti jossa kannabista on voinut ostaa laillisesti vuosikymmeniä. Siellä on pienempi huumeongelma kuin suomessa. Ero on juuri siinä ettei kannabiksen ostajille ole kaikki aineet tyrkyllä kuten ne ovat tässä nollatoleranssin tavassa.
Tietysti laillistaminen on mahdollista tehdä myös fiksusti. Hollannin tilanteessa tosin vertailu Suomeen ei hyödytä samalla tavalla kuin vertailu Hollannin lähtötilanteeseen.
Hollannissa on iso ongelma kannabisturistit jotka tekevät tietyistä paikoista paikalliselle epämieluisia. Miten se vältetään?
Turismi olisi vain hyvä asia Suomelle, koska siitä saa rahaa. Mutta kannabis on jo laillista niin monessa maassa ettei Suomi saisi lisää turismia sen vuoksi.
Se on pitkin eurooppaa sallittua mutta saattaa laillistua kun miettii että pelkästään saksa oli laskenut saavansa 4 miljardia siitä veroina vuosittain. Laskekaa itse mitä se tekee 20 sallivan maan kohdalla. Siinä on tsekki, espanja, itävalta, italia jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ukrainan sotakin saataisiin päättymään nopeasti jos EU jäsenvaltiot järjestäisi pössy, mässy ja vodka pudotuksia venäläisten rintamalle ja huoltojoukoille.
Ei vaan taida riittää pokka lähteä tuolle linjalle.
Pöllyissä ja päissään he tuolla nytkin taistelee. Ei kai nyt ketään selväpäistä voi saada kävelemään vapaaehtoisesti lihamyllyyn.
Todella hyvä huomio, päihteiden määrää tulisikin lisätä vähintään kolminkertaiseksi.
Ei se ole mikään fakta vaan sun öyhötystä. Viinasta jengi vetää aivonsa aivan muussiksi niin että on liikuttava rollaattorin kanssa ja sä öyhötät jostain pilvestä mikä on tutkitusti vähemmän haitallinen.